Vergeet Nederland als massa-wapenhandelaar en schoothondje van de VS-oorlogsapparaat niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet meer stoppen, met dank aan islam en EU.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Fylax het volgende:
Heb dat filmpje gezien van die rijdende vrachtwagen.. bah
twitter:
Het is een verzoek uit respect voor de slachtoffers en nabestaandenquote:
Misschien moeten ze hun werk maar eens gaan doen ipv. lijntjes onderhouden met journalisten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je weet niet of het klopt maar.
Ja, die heeft Figaro daadwerkelijk, was ook zo bij Hebdo en bij Dataclan. Waren op het gebied van dodental toen compleet accuraat.
En al het andere wat in Frankrijk gebeurd waar de popo mee te maken heeft. Lijntjes zijn erg kort daar.
Ik heb gewoon een 40 urige werkweek zoals veel Nederlanders. Laat me in mijn waarde man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom die kwadraad? Jouw posts zijn nog irritanter dan die van tong80
Dit is dan weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog niet eens bekend of die dader een moslim was en meteen al hele discussies over de Islam.
#genot.
Maar goed dat die van ons in april is dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opnieuw een klap voor de Franse bevolking
14 juli wat een feest voor de fransen (het is hun feestdag)
Moet België op 21 juli ook vrezen (nationale feestdag)
Afwachten wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
20 meter voor zn neus.. toen er geschoten werd ging ie rennen.
En het was een nederlander..
NL is voor zover ik nog weet, helaas in de EU, en die noem ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet Nederland als massa-wapenhandelaar en schoothondje van de VS-oorlogsapparaat niet.
Dit is serieus een vraag van je? Want dan kan ik je aanraden gewoon te stoppen met reageren en eerst heeeeeeel veel boeken, artikelen en statistieken door te nemen.quote:
D66'er gespotquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog niet eens bekend of die dader een moslim was en meteen al hele discussies over de Islam.
#genot.
Hoe? elk kruispunt in elke binnenstad van elke grote Franse stad vol gooien met enorme betonblokken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:50 schreef radeloosje1987 het volgende:
Je kunt wel over de beveiliging gaan hebben, dit mag gewoon nooit gebeuren bij zo een massaal feest. Bizar dat dit niet is verkomen.
Die zouden we in spoiler doen volgens mij.quote:
Mijn vrouw is niet zo zwaar. Daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sex met een dame van lichte zeden gehad? Dat zou een hoop verklaren.
Wat is daarvan de bron dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is dan weer het andere uiterste
Tijd om Frontex om te zetten naar , fronattacks.....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef Odaiba het volgende:
We mogen in Europa echt wel genoeg geld uit gaan geven aan politie, veiligheidsdiensten en defensie, want dit gaat natuurlijk niet vanzelf stoppen..
The fock doet die scooterrijder dan.quote:
Nee 't is een christen zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
#genot.
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:56:43UPDATE: Terrorist continued to drive his truck over people for 100's of metres, came out of the truck and shooting before Police shot him reageer retweet
Daarom steunt de beroemde pkk'er Karayilan TAK met zijn aanslagen zeker. Jullie moeten ook afgemaakt worden net als die andere terroristenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet sinds 2004. Lees je in over de PKK.
Off topique verder.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
NL is voor zover ik nog weet, helaas in de EU, en die noem ik
Nou bedankt he, zou je dit in het vervolg aub in een spoiler willen plaatsen?!?quote:
Dit slaat weer nergens op. Ga toch gewoon weg uit dit topic, rot-moslim.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet Nederland als massa-wapenhandelaar en schoothondje van de VS-oorlogsapparaat niet.
Alleen omdat er wat gebeurd is betekent het nog niet dat je je imago op het spel moet zetten op de nationale tv.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Man man man, ik kan die Layla op NPO 1 niet meer horen, met haar 'ik zit in een best luxe hotel, dat is hier het middelpunt, echt heel luxe..'
Mijn beeld bij haar is echt zo'n modepopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |