link?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ik vind het trouwens enorm raar dat mensen volop foto's en video's maken op dat moment.
Ik zag net (helaas) een enorm heftig filmpje met dode mensen en gewonde mensen erin. Waarom zijn we zo ingesteld dat we bij elke gebeurtenis gelijk ons mobieltje erbij pakken?
Zo respectloos om langs al die mensen te lopen en ze te lopen filmen. Vind ik echt niet kunnen.
Dit heeft inderdaad NIETS weg van een daad uit islamitische hoek.. HELEMAAL NIETSquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie mensen het hier steeds over Islam en Moslims hebben. Zijn er ak feiten die hierop wijzen dan?²
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen komen alleen maar uit islamitische hoek.
Nee het waren terroristen uit Finland, nou goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie mensen het hier steeds over Islam en Moslims hebben. Zijn er ak feiten die hierop wijzen dan?²
vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer dat je aanslagen toejuicht.
Kan deze debiel geen perm ban krijgen? kthnx
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Je komt bij elke aanslag als een kakkerlak naar boven kruipen om er een one-man show van te maken. Met je irritante kut smiley.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ka de jeuk verklaren mensen! Lekkerbek besteld bij de visboer. Was zeker geen kabeljauw maar giftige en ongezonde pangafilet.²
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die organisaties lopen grotendeels in elkaar over.
Ik denk dat het om pokemons ging.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad NIETS weg van een daad uit islamitische hoek.. HELEMAAL NIETS
Kut finnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee het waren terroristen uit Finland, nou goed.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...
Ze waren in dit topic met 54 vrachtwagens bestuurd door 54 extreme isis moslims...
Dat er maar 1 persoon was en niemand weet hoe of wat gaat er natuurlijk niet in...
Die waren er toch al, dus heb ik mijn mening herzien, en hoop ik dat velen dat ook gaan doen, zodat er wat aan gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja vind je het gek dat er door lieden als jij mensen komen die de aanslagen in Nice dan ook terecht vinden, je bent net zo'n grote kneus/
Dan ben je die verdomde terroristische koerden vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Errug Islamitischquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha ja want de media heeft echt belang daarbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.²
Ik denk gewoon voor de nationale feestdag?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ik denk dat dit gepland stond voor het EK.
Meh, andere landen doen hetzelfde maar die zijn niet interessant voor terroristen. Over het algemeen dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onze verslaving aan olie lekker door Saudi Arabie gebruikt wordt om terrorisme te financieren, das wat anders. Wij zijn zelf degene die door landen als SA te steunen met bakken met geld dit soort problemen binnen halen.
Het waren zeker geen aboriginals kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat het feit dat Frankrijk de EK-finale verloor heeft geleid tot uitstel naar deze feestdag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Nee joh, voor direct na het EK. Als men denkt "nou, dat hebben we overleefd"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Je stinkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer dat je aanslagen toejuicht.
Kan deze debiel geen perm ban krijgen? kthnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |