Inderdaad, Turkije heeft naast IS aanslagen ook Koerdische pkk aanslagen.quote:
Nice dichterbij dan Parijs, Brussel?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij!11!!1!
Zou het in Nederland ook kunnen gebeuren?????
Veranderen jullie ook even jullie profiel foto in een franse vlag!!!11!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat horen we ook al jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef hpeopjes het volgende:
Het is nu wachten op een aanslag in Nederland. Nog net ff voor de verkiezingen waarschijnlijk.
Dan maar omwetend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neen, als je dat niet relevant acht dan ben je echt onwetend over de jankliederen van de jihadisten.
hij probeert die vrachtwagen van de weg te duwenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Pkk zijn ook terroristen die bomauto's gebruiken. pkk/IS/tak/al qaeeda tomatos tomatoes.
Echt he. The fock doen die mocro's?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef MikeRoss het volgende:
Filmpje van de vrachtwagen (geen gewonden/doden te zien)Komt ook iemand op motor aanrijden die vervolgens op truck probeert te klimmen als de truck gaat versnellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Truck rijdt over boulevard
* Politie vuurt
* Truck versnelt
Ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ka de jeuk verklaren mensen! Lekkerbek besteld bij de visboer. Was zeker geen kabeljauw maar giftige en ongezonde pangafilet.²
Hij doet het overigens wel prima, voor een zo te zien vrij jonge ooggetuige die door honderd mensen van alles gevraagd wordt.quote:
Alleen al met IS op nr 1, maar goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Inderdaad, Turkije heeft naast IS aanslagen ook Koerdische pkk aanslagen.
Je moet ook geen vis bij een islamitische "visboer" bestellen heh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ka de jeuk verklaren mensen! Lekkerbek besteld bij de visboer. Was zeker geen kabeljauw maar giftige en ongezonde pangafilet.²
Nee, want dan ben je weer een racist. En dan weten de linkse grachtengordel niet hoe snel ze alles op tv weer moeten goed lullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa gehaald hebben.
Zo langzamerhand mogen we toch wel concluderen dat de huidige Europese leiders niets anders dan levensgevaarlijke gekken zijn. Maar wat ik echt bizar vind is hoe wij, de burger, er een beetje autistisch bij staat te kijken en we zonder slag of stoot toelaten dat de Europese politici terrorisme op steeds grotere schaal naar ons toe brengen. Hoe lang laten we nog met onze levens spelen??
Ik zeg NEXIT!
Hehe. 😂😂😂Simpele.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa hebben gehaald.
Zo langzamerhand mogen we toch wel concluderen dat de huidige Europese leiders niets anders dan levensgevaarlijke gekken zijn. Maar wat ik echt bizar vind is hoe wij, de burger, er een beetje autistisch bij staat te kijken en we zonder slag of stoot toelaten dat de Europese politici terrorisme op steeds grotere schaal naar ons toe brengen. Hoe lang laten we nog met onze levens spelen??
Ik zeg NEXIT!
Het was al dichterbij met Zaventem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook zelf de politiek ingaan en het beter doen als je het werkelijk zo erg vindt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa gehaald hebben.
Ik zeg NEXIT!
Houd op man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef hpeopjes het volgende:
Het is nu wachten op een aanslag in Nederland. Nog net ff voor de verkiezingen waarschijnlijk.
Zo, ben je toch nog even lollig geweest op de late avond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar het was dus 1 iemand.. en nergens staat dat die iemand een moslim of een alien was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |