Zo eenvoudig is zo'n aanslag nou ook niet te organiseren, dan moet je een terreurcel hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.
Het is je gelukt om een van de paar uitzonderingen te vinden.quote:
Kansberekening.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.²
Ogen dicht, gas intrappen en gaan. Als je dingen tegen je vrachtwaggel hoort opklappen zit je goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan een vrachtwagen 60 doden maken? In Amerika had hij na 2 doden al een kogel door zijn voorhoofd gekregen
Zoals deze? http://www.nytimes.com/20(...)htclub-shooting.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan een vrachtwagen 60 doden maken? In Amerika had hij na 2 doden al een kogel door zijn voorhoofd gekregen
Wat is je punt? Je zoomt nu heel specifiek in op de laatste 2 jaar, is daar een reden voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.
Pim Fortuyn...quote:
Daarom gebruiken ze daar bij voorkeur vliegtuigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zou de reden zijn dat iedereen zo denkt dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...
Ze waren in dit topic met 54 vrachtwagens bestuurd door 54 extreme isis moslims...
Dat er maar 1 persoon was en niemand weet hoe of wat gaat er natuurlijk niet in...
De daders waren extremisten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...
Ze waren in dit topic met 54 vrachtwagens bestuurd door 54 extreme isis moslims...
Dat er maar 1 persoon was en niemand weet hoe of wat gaat er natuurlijk niet in...
In de eerste plaats is het respectloos dat mensen worden gedood.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ik vind het trouwens enorm raar dat mensen volop foto's en video's maken op dat moment.
Ik zag net (helaas) een enorm heftig filmpje met dode mensen en gewonde mensen erin. Waarom zijn we zo ingesteld dat we bij elke gebeurtenis gelijk ons mobieltje erbij pakken?
Zo respectloos om langs al die mensen te lopen en ze te lopen filmen. Vind ik echt niet kunnen.
Joh, net zaten sommige mensen daar ook pokemon go te spelen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ik vind het trouwens enorm raar dat mensen volop foto's en video's maken op dat moment.
Ik zag net (helaas) een enorm heftig filmpje met dode mensen en gewonde mensen erin. Waarom zijn we zo ingesteld dat we bij elke gebeurtenis gelijk ons mobieltje erbij pakken?
Zo respectloos om langs al die mensen te lopen en ze te lopen filmen. Vind ik echt niet kunnen.
Ach, belangen bepalen alles. Niet zo naïef zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha ja want de media heeft echt belang daarbij.
Ze schoten al toen ie nog maar 10 a 20 reed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
60-70 rijden over een volgepakte promenade.
Moet je wel erg goed kunnen mikken als politieagent.
Gewoon op de banden mikken, dat werkt op TV ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
60-70 rijden over een volgepakte promenade.
Moet je wel erg goed kunnen mikken als politieagent om dat te stoppen.
Bij het EK hadden ze van die grote schermen, perfect voor zoiets als dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk gewoon voor de nationale feestdag?
Verwar je onwetendheid niet met mij, google eens voor de grap in 'drives into the crowd' niet schrikken he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is je gelukt om een van de paar uitzonderingen te vinden.
En als ik nu denk dat jij belangen hebt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, belangen bepalen alles. Niet zo naïef zijn.²
Frankrijk heeft geen F-16's maar hun Mirages voeren al jaren aanvallen uit op IS.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Nober het volgende:
Zijn de Franse F16's al op weg naar IS om ze helemaal kapot te schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |