Ja het kan hard gaan als je vrij spel hebt en hele mensenmassa's kan aanrijdenquote:
Scheer die baard maar af vanavond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
60 doden hoor ik net op Nederland 1.²
Daar dacht ik ook al aan, maar Engeland en Duitsland doen het dan bijna toch echt veel beter zou je bijna denken op het gebied van terreurbestrijding, dan wel niet zo 'aantrekkelijk' om even een aanslag te plegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het heeft de grootste moslimgemeenschap van Europa en bv. de banlieues zijn totaal verloren wijken daar. Dien je schoon te vegen, maar soit.
Luister daar is niks mis mee, iedereen is vrij daarin hier in NL.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben Moslim en loop geregeld in baard en gewaad. Ik hoop dat de mensen inzien wie bonafide is en wie niet.²
Tja, je hebt geheel vrij spel met een vrachtwagen in zo'n gigantische mensenmassa.quote:
Snel geteld maar er liggen er al meer in dat twitterfilmpje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
CNN heeft het over 30 doden wat een waanzin dit
Erg triest filmpje inderdaad. Maar op één of andere manier doet het mij niet zoveel meer, kun je nagaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Lothiriel het volgende:
Verschrikkelijk triest weer dit. dat filmpje bezorgde me ook zowat een trauma
Beter niet kijken...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Lothiriel het volgende:
Vuurwerkshow bij Eiffeltoren vanwege 14 juli. Nothing to see there.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
https://mobile.twitter.com/Pascalitos83/status/753715828827287552
Parijs
Hahaha mafkees. Verhaal halen bij de Turkse bakker om de hoek nadat er een aanslag is gepleegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Scheer die baard maar af vanavond.
Police in Paris say fireworks aboard a truck has ignited near the Eiffel Tower; people urged to avoid the areaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
Parijs
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Le Dauphine: GEEN GIJZELINGEN:
Contrairement aux rumeurs, il n’y aurait pas de prise d’otages ni à l'hôtel Negresco, ni au Buffalo.
Dat klopt volgensmij wel zo ongeveer ja. Nu nog bevestiging zien te krijgen over die 'gijzeling' in het hotel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dus volgens CNN zijn er meerder schutters in een vrachtwagen op de mensen ingereden, zijn ze vervolgens uit de truck gesprongen en hebben op de mensen ingeschoten. De schutters zijn door de politie doodgeschoten.
Moet je je kind eigenlijk niet eens in willen laten opgroeienquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Noem mij maar een aansteller maar zit serieus traantjes weg te pinken nu. Kut wereld
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Noem mij maar een aansteller maar zit serieus traantjes weg te pinken nu. Kut wereld
Welke dictator? En wat heeft dit ermee te maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef warhamstr het volgende:
Welke idioot heeft bedacht de dictator van dat volk op te hangen?
Op de webcam geen rook oid te zienquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
Parijs
Moet je niet kijken, voel je je nou beter nee toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Lothiriel het volgende:
Ja man. Ik kijk die dingen niet. Wordt je verknipt van.quote:
Dit zijn Fransen waarschijnlijk. Of Syriërs, alwaar de dictator nog zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef warhamstr het volgende:
Tegen zoiets valt gewoon niet te beveiligen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Een aantal weken geleden vonden sommige het overdreven toen ik mn frankrijk vakantie had geannuleerd.. Terecht dus.
Frankrijk is helaas een shithole. Beveiliging daar is schijnbaar lek als een mandje.
que?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef warhamstr het volgende:
Geloof ik een belangrijke IS leider die paar dagen geleden omgelegd is door de coalitie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke dictator? En wat heeft dit ermee te maken?
Zoiets kan je niet voorkomen. De schutters zijn iig snel uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Een aantal weken geleden vonden sommige het overdreven toen ik mn frankrijk vakantie had geannuleerd.. Terecht dus.
Frankrijk is helaas een shithole. Beveiliging daar is schijnbaar lek als een mandje.
De kans dat je net op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment blijft klein.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Als je ooit een knuffel nodig hebt moet je het zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man. Ik kijk die dingen niet. Wordt je verknipt van.²
Ik heb zolang geprobeerd de islam niet te haten maar ze maken het ons wel verdraaid moeilijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef HSG het volgende:
En mensen maar afvragen waarom we steeds meer en meer rechtser worden.
Hij bedoelt Saddam denk ik.quote:
Dan hebben ze nog n aardige tijd hun gang kunnen gaan gezien het aantal slachtoffers voordat de politie ingreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef JimmyDean het volgende:
Oke, dus volgens CNN zijn er meerder schutters in een vrachtwagen op de mensen ingereden, zijn ze vervolgens uit de truck gesprongen en hebben op de mensen ingeschoten. De schutters zijn door de politie doodgeschoten.
Ik gok een verwijzing naar Saddam.quote:
quote:00h23 : Un groupe d'étudiants était sur la Promenade des Anglais lorsque le camion a foncé dans la foule. Ils témoignent sur Nice Matin : "On était à Neptune plage, le feu d'artifice se terminait, on est remonté. C'est à ce moment-là qu'on a vu le camion blanc. Un 6 tonnes. Il roulait vite, à 60 km/h, 70km/h", raconte Antoine. "J'ai vu derrière le volant, le conducteur était décidé, il fonçait. Le camion a roulé sur le trottoir. Il est passé à 2 mètres de nous. J'ai vu des gens couchés, j'ai vu un petit enfant par terre", poursuit Manon. Certains d'entre eux ont entendu des coups de feu.
Ik ben het wel vaker met je eens. Maar nu sla je de spijker op de kop. Hier kun je je leven niet op inrichten. Laat anderen maar legendarisch doen. Wij weten écht wel beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegen zoiets valt gewoon niet te beveiligen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Contrairement aux rumeurs, il n’y aurait pas de prise d’otages ni à l'hôtel Negresco, ni au Buffalo.
Ik vind het nog steeds extreem overdreven dat je je vakantie geannuleerd hebt. De kans dat jou dit overkomt in Frankrijk is nog steeds veel kleiner dan dat je door een ongeluk overlijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Al Baghdadi? Die is al 30 keer gestorven. En ook al is dat echt zo, staat er wel weer een nieuwe op. Die aanslagen komen er zonder zo'n 'leider' om te leggen ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik een belangrijke IS leider die paar dagen geleden omgelegd is door de coalitie.
Ongetwijfeld, maar er is naar mijn weten geen geregistreerde aanslag van een Irakese Jihadist op Europese bodem.quote:
Ik was er echt niet goed vanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Erg triest filmpje inderdaad. Maar op één of andere manier doet het mij niet zoveel meer, kun je nagaan...
Of zou het het bier zijn?
2 woorden: Koe en Achterwerk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt je wel afvragen waarom ze in de grotere steden niet gewoon met roadblocks werken als je als land in hoogste staat van paraatheid bent op de grootste feestdag van het jaar...
Alleen schoten door de politie geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef LompeWorst het volgende:
Wat is er nou echt bevestigd? Ik hoor schieten en iets over een gijzeling
Je kan met een gerust hart naar Duitsland, Rngeland en Spanjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Een vrachtwagen met zulke snelheden begin je als mens echt niks tegenquote:
Dat vind ik nog steeds overdreven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef xminator het volgende:
Het zit dieper dan religie. Je moet juist door de religie heen kijken. Door juist de religie als boeman aan te wijzen, speel je lekker mee met het spelletje van o.a. IS. Religie is makkelijk aanwijsbaar dus ga jij als niet-moslim, mensen die moslim zijn anders behandelen, want ze zullen immers wel allemaal zo zijn. Er ontstaat frictie over de hele wereld, want de moslims zijn immers overal. Precies wat IS wilt. Nog meer onvrede onder de moslim jongeren in de Westerse landen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Erg he... mensen die nog steeds roepen dat dit niets met religie te maken heeftdan ben je echt zwakzinnig hoor he.
Precies, gewoon doorgaan met wat je wil doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het wel vaker met je eens. Maar nu sla je de spijker op de kop. Hier kun je je leven niet op inrichten. Laat andere maar legendarisch doen. Wij weten écht wel beter.²
Community policing. Wijkagenten. Problemen vroeg signaleren. Daar doet Nederland het erg goed in, en Frankrijk grijpt vooral heel hard in als iets gebeurd is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar Engeland en Duitsland doen het dan bijna toch echt veel beter zou je bijna denken op het gebied van terreurbestrijding, dan wel niet zo 'aantrekkelijk' om even een aanslag te plegen.
Dat had inderdaad zeker gemoeten. Beveiliging bij grote evenementen en mensenmassas laat nog steeds duidelijk te wensen over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt je wel afvragen waarom ze in de grotere steden niet gewoon met roadblocks werken als je als land in hoogste staat van paraatheid bent op de grootste feestdag van het jaar...
Precies.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Al Baghdadi? Die is al 30 keer gestorven. En ook al is dat echt zo, staat er wel weer een nieuwe op. Die aanslagen komen er zonder zo'n 'leider' om te leggen ook wel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Al Baghdadi? Die is al 30 keer gestorven. En ook al is dat echt zo, staat er wel weer een nieuwe op. Die aanslagen komen er zonder zo'n 'leider' om te leggen ook wel.
Het doet mij wel wat, zo heel expliciet zie je het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Erg triest filmpje inderdaad. Maar op één of andere manier doet het mij niet zoveel meer, kun je nagaan...
Of zou het het bier zijn?
En dat weten we allemaal, behalve hij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar er is naar mijn weten geen geregistreerde aanslag van een Irakese Jihadist op Europese bodem.
Mensen zoals jij die dit soort onzin blijven herhalen zijn een groter gevaar voor de wereld dan IS en deze terroristen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Religie is niet de directe oorzaak van de aanslagen maar wordt misbruikt. Het gaat eigenlijk over instabiliteit en onvrede, en misschien nog wel dieper de bemoeienis van het Westen/USA in het Midden-Oosten.
Vuurwerk show eerder vanavond. Vanwege de nationale feestdag dus.quote:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:25:34According to my information there are NO hostage situations at hotel Negresco, Meridien nor in Buffalo reageer retweet
Ik keek het in de veronderstelling dat het wel mee zou vallen, niet dus. Volgende keer eerst de comments erop lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet je niet kijken, voel je je nou beter nee toch?
Dat blijft op je netvlies
De grootste BS wordt de wereld in geholpen tijdens dit soort aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je zou toch echt denken dat na Charlie Hebdo en Bataclan Frankrijk wel naar alternatieve middelen ging zoeken, maar goed..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Community policing. Wijkagenten. Problemen vroeg signaleren. Daar doet Nederland het erg goed in, en Frankrijk grijpt vooral heel hard in als iets gebeurd is.
Oke, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vuurwerk show eerder vanavond. Vanwege de nationale feestdag dus.
Video in de tweet. Er is wel degelijk wat aan de hand bij de eiffeltoren, zelfs een brandje te zien op de stream.twitter:RT_com twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:48BREAKING VIDEO: Smoke over #EiffelTower – reports https://t.co/OU0IFAweiM https://t.co/9lIc6JEz4F reageer retweet
Het enige dat je voorlopig mist zijn roddels, geruchten en ongefundeerde beschuldigingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik ga zo slapen, hoop morgen op meer duidelijkheid.
Dit. Religie is een heel goed iets om aan op te hangen (voor zowel de terroristen als 'het volk'). Uiteindelijk gaat het om de onvrede.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zit dieper dan religie. Je moet juist door de religie heen kijken. Door juist de religie als boeman aan te wijzen, speel je lekker mee met het spelletje van o.a. IS. Religie is makkelijk aanwijsbaar dus ga jij als niet-moslim, mensen die moslim zijn anders behandelen, want ze zullen immers wel allemaal zo zijn. Er ontstaat frictie over de hele wereld, want de moslims zijn immers overal. Precies wat IS wilt. Nog meer onvrede onder de moslim jongeren in de Westerse landen.
Religie is niet de directe oorzaak van de aanslagen maar wordt misbruikt. Het gaat eigenlijk over instabiliteit en onvrede, en misschien nog wel dieper de bemoeienis van het Westen/USA in het Midden-Oosten.
Welnee, grote bullshit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef Infection het volgende:
Video in de tweet. Er is wel degelijk wat aan de hand bij de eiffeltoren, zelfs een brandje te zien op de stream.twitter:RT_com twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:48BREAKING VIDEO: Smoke over #EiffelTower – reports https://t.co/OU0IFAweiM https://t.co/9lIc6JEz4F reageer retweet
Vuurwerkbrandje, slotjequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef Infection het volgende:
Geen Frans kennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan jij Frans? Nee, plaats verdomme dan gewoon Nederlands hier man.
Eehh, maar hij of zij moet wel eerst naar Franrkijk. Dus flinke rit, dus rn al kans om tijdens de rit te overlijden en dan ook nog eens een gebied opzoeken waar een hoop ontevreden bewoners leven die graag andere burgers om het leven brengen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds extreem overdreven dat je je vakantie geannuleerd hebt. De kans dat jou dit overkomt in Frankrijk is nog steeds veel kleiner dan dat je door een ongeluk overlijdt.
Dit zijn de gevolgen van jarenlang bezuinigen op de publieke omroep.quote:
Vriendin van me zit op ongeveer 500 meter afstand van de Eiffeltoren. Niks aan de hand daar zegt ze.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef Infection het volgende:
Vrachtwagen met vuurwerk in de fik toch wat anders, ten minste werd eerder geroepen, dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef Infection het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |