Dat had inderdaad zeker gemoeten. Beveiliging bij grote evenementen en mensenmassas laat nog steeds duidelijk te wensen over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt je wel afvragen waarom ze in de grotere steden niet gewoon met roadblocks werken als je als land in hoogste staat van paraatheid bent op de grootste feestdag van het jaar...
Precies.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Noem mij maar een aansteller maar zit serieus traantjes weg te pinken nu. Kut wereld
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Al Baghdadi? Die is al 30 keer gestorven. En ook al is dat echt zo, staat er wel weer een nieuwe op. Die aanslagen komen er zonder zo'n 'leider' om te leggen ook wel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Al Baghdadi? Die is al 30 keer gestorven. En ook al is dat echt zo, staat er wel weer een nieuwe op. Die aanslagen komen er zonder zo'n 'leider' om te leggen ook wel.
Het doet mij wel wat, zo heel expliciet zie je het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Erg triest filmpje inderdaad. Maar op één of andere manier doet het mij niet zoveel meer, kun je nagaan...
Of zou het het bier zijn?
En dat weten we allemaal, behalve hij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar er is naar mijn weten geen geregistreerde aanslag van een Irakese Jihadist op Europese bodem.
Mensen zoals jij die dit soort onzin blijven herhalen zijn een groter gevaar voor de wereld dan IS en deze terroristen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Religie is niet de directe oorzaak van de aanslagen maar wordt misbruikt. Het gaat eigenlijk over instabiliteit en onvrede, en misschien nog wel dieper de bemoeienis van het Westen/USA in het Midden-Oosten.
Vuurwerk show eerder vanavond. Vanwege de nationale feestdag dus.quote:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:25:34According to my information there are NO hostage situations at hotel Negresco, Meridien nor in Buffalo reageer retweet
Ik keek het in de veronderstelling dat het wel mee zou vallen, niet dus. Volgende keer eerst de comments erop lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet je niet kijken, voel je je nou beter nee toch?
Dat blijft op je netvlies
De grootste BS wordt de wereld in geholpen tijdens dit soort aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Le Dauphine: GEEN GIJZELINGEN:
Contrairement aux rumeurs, il n’y aurait pas de prise d’otages ni à l'hôtel Negresco, ni au Buffalo.
Je zou toch echt denken dat na Charlie Hebdo en Bataclan Frankrijk wel naar alternatieve middelen ging zoeken, maar goed..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Community policing. Wijkagenten. Problemen vroeg signaleren. Daar doet Nederland het erg goed in, en Frankrijk grijpt vooral heel hard in als iets gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |