Bij mij verscheen daardoor growlithe in mijn huis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verschilt heel erg. Gisteren had ik een lure met alleen maar pidgeys en ratten.
Gewoon bij 3 vreemden in de auto stappen om een groot veld te gaan maken ergensquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat heb ik binnen Ingress zo vaak gedaan.
Ik wilde net vrijdag even langs de Hinthamerstraat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zit een kern van waarheid in, maar het is en blijft geluk. Één keer een gyrados gevonden in een straatje, maar sindsdien (ook al ben ik er 40+ maal langsgekomen) niet nogmaals
Dat is toch prachtig?quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gister zag ik iemand van 50+ lopen!
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon bij 3 vreemden in de auto stappen om een groot veld te gaan maken ergens.
Of met 30 onbekende dames/heren in een cafe bier drinken en kletsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon bij 3 vreemden in de auto stappen om een groot veld te gaan maken ergens.
Ook prachtigquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Of met 30 onbekende dames/heren in een cafe bier drinken en kletsen.
Beetje het zelfde als dat het jammer is dat er Fransen in Frankrijk wonen, zo telt het voor Amsterdam dat het jammer is dat er Amsterdammers wonenquote:
Gief Scytherquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:32 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nice one, ik net 2 keer Scyther en een Magmar
Ik krijg alleen maar ratatas en pidgeys hier, ook met luresquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Waarom hebben jullie zoveel geluk bij die lures
Amsterdam zonder Amsterdammers is geen Amsterdam meer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als dat het jammer is dat er Fransen in Frankrijk wonen, zo telt het voor Amsterdam dat het jammer is dat er Amsterdammers wonen
Voor het geval je het nog niet wist: je klikt de pokestop aan en dan onder de foto op het witte balkje, dan kun jij je lure inezetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:15 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, ik dacht ik ga even een lure uitzetten en 30 minuten chillen op een bankje. Werkt het niet!
"this item can't be used here" .. dus naar de volgende pokestop, idem dito, next stop.. same.. WTF?!
En weer terug bij het bankje, want het is toch al mijn vaste pokestop loop rondje.. en het lukt gewoon niet. Zie ik een jochie van een jaar of 10 lopen met zijn telefoon, ik vraag of hij Pokemon aan het spelen is en hij zegt ja, dus ik aan hem vragen of hij weet hoe of wat. Vraagt hij of ik het kan laten zien op mijn foon, ik laat het zien.. zegt ie "oh u bent best al een hoog level".
Maar hij wist ook niet hoe of wat, dus ik heb hem veel succes gewenst met vangen; "Ja, u ook!"![]()
Vraag blijft echter waarom ik geen lure kan zetten.
De grote bek van een Duitser met de arrogantie van een Amerikaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Amsterdam zonder Amsterdammers is geen Amsterdam meer.
Wat is een typische amsterdammer?
Logisch als je in het centrum van Amsterdam komt waar het krioelt van de toeristen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
De grote bek van een Duitser met de arrogantie van een Amerikaan
In het zuiderpark eergisteren viel me wel tegen, veel drowsies ... wel een Seal ; is Blijdorp nog wat qua pokestops? Ben er nog niet geweest sinds pokemon go 'beschikbaar' isquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zuiderpark (Ahoy kant) is dan een goede optie. Veel aparte kunnen binnen hengelen.
Ik ben benieuwd hoe het met dierentuinen zit inderdaad. Vanavond maar eens langs Burger's Zoo rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
In het zuiderpark eergisteren viel me wel tegen, veel drowsies ... wel een Seal ; is Blijdorp nog wat qua pokestops? Ben er nog niet geweest sinds pokemon go 'beschikbaar' is
Dikke powerbank meenemen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Merk wel dat mijn batterij snel leeg gaat hierdoor en ook dat mijn telefoon vrij warm wordt.
Doe mij eentje danquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Dratini staat in de OP als epic rare. Heb er toch al 2 gevangen sinds ik eergisteren begonnen ben.
`quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
Versla k net een Gym. Loopt de boel vast en na restart heeft een ander hem geclaimd
voor het weekend zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:01 schreef Tjik het volgende:
Het spel is sinds gisteren uit in Duitsland en sinds vandaag in het VK.
Ben benieuwd hoe het nog duurt voor NL aan de beurt is!
Heb er ook al 3 ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Dratini staat in de OP als epic rare. Heb er toch al 2 gevangen sinds ik eergisteren begonnen ben.
Moet je niet naar kijken. Staryu is ook 'rare' volgens het plaatje, maar die zie ik heel vaak op de radar. Machop is hier trouwens ook regelmatig te vinden (wel op hetzelfde plekje)quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Red en je mams ligt bij team blauw in bed.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
Nieuwste aanwinst is een 1265 flareon en een...
1594 vaporean.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Welke knuppel kiest er nou rood of geel als je blauw kan kiezen
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Red en je mams ligt bij team blauw in bed.
damnquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
1594 vaporeon.
Bij mij lijkt het wel of noord en zuid is omgedraait.. Misschien jij ook even proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Net een half uur achter een Weezing aangezeten, maar kwam geen stap dichterbij.
Dat rondkijken en zien of er een pulse komt, werkt voor mij echt voor geen meter. (of ik doe het verkeerd)
Ligt volgens mij vooral aan waar je speelt. Op sommige plekken heb je wel gewoon wat Dratinis of Machops. Hier heb ik ze echt nog nooit gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Moet je niet naar kijken. Staryu is ook 'rare' volgens het plaatje, maar die zie ik heel vaak op de radar. Machop is hier trouwens ook regelmatig te vinden (wel op hetzelfde plekje)
Hij pingt bij mij in vrijwel alle richtingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het wel of noord en zuid is omgedraait.. Misschien jij ook even proberen.
Zo gevangen? Welk level ben je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
1594 vaporeon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |