In het zuiderpark eergisteren viel me wel tegen, veel drowsies ... wel een Seal ; is Blijdorp nog wat qua pokestops? Ben er nog niet geweest sinds pokemon go 'beschikbaar' isquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zuiderpark (Ahoy kant) is dan een goede optie. Veel aparte kunnen binnen hengelen.
Ik ben benieuwd hoe het met dierentuinen zit inderdaad. Vanavond maar eens langs Burger's Zoo rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
In het zuiderpark eergisteren viel me wel tegen, veel drowsies ... wel een Seal ; is Blijdorp nog wat qua pokestops? Ben er nog niet geweest sinds pokemon go 'beschikbaar' is
Dikke powerbank meenemen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Merk wel dat mijn batterij snel leeg gaat hierdoor en ook dat mijn telefoon vrij warm wordt.
Doe mij eentje danquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Dratini staat in de OP als epic rare. Heb er toch al 2 gevangen sinds ik eergisteren begonnen ben.
`quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
Versla k net een Gym. Loopt de boel vast en na restart heeft een ander hem geclaimd
voor het weekend zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:01 schreef Tjik het volgende:
Het spel is sinds gisteren uit in Duitsland en sinds vandaag in het VK.
Ben benieuwd hoe het nog duurt voor NL aan de beurt is!
Heb er ook al 3 ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Dratini staat in de OP als epic rare. Heb er toch al 2 gevangen sinds ik eergisteren begonnen ben.
Moet je niet naar kijken. Staryu is ook 'rare' volgens het plaatje, maar die zie ik heel vaak op de radar. Machop is hier trouwens ook regelmatig te vinden (wel op hetzelfde plekje)quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef Miniem het volgende:
Red en je mams ligt bij team blauw in bed.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
Nieuwste aanwinst is een 1265 flareon en een...
1594 vaporean.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Welke knuppel kiest er nou rood of geel als je blauw kan kiezen
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Red en je mams ligt bij team blauw in bed.
damnquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
1594 vaporeon.
Bij mij lijkt het wel of noord en zuid is omgedraait.. Misschien jij ook even proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Net een half uur achter een Weezing aangezeten, maar kwam geen stap dichterbij.
Dat rondkijken en zien of er een pulse komt, werkt voor mij echt voor geen meter. (of ik doe het verkeerd)
Ligt volgens mij vooral aan waar je speelt. Op sommige plekken heb je wel gewoon wat Dratinis of Machops. Hier heb ik ze echt nog nooit gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Moet je niet naar kijken. Staryu is ook 'rare' volgens het plaatje, maar die zie ik heel vaak op de radar. Machop is hier trouwens ook regelmatig te vinden (wel op hetzelfde plekje)
Hij pingt bij mij in vrijwel alle richtingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het wel of noord en zuid is omgedraait.. Misschien jij ook even proberen.
Zo gevangen? Welk level ben je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Yes!
1594 vaporeon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |