Uhu, even een ander deel van je stad of dorp opzoeken om daar rond te lopen. Daar kent niemand je en is de schaamte minderquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Same, eventjes naar een andere plek toe.
Ik ga straks even naar de vuurtoren, ongetwijfeld dat daar een gym is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, even een ander deel van je stad of dorp opzoeken om daar rond te lopen. Daar kent niemand je en is de schaamte minder
Perfect hoor.. Nergens last vanquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:33 schreef tailfox het volgende:
iPhone gebruiks doet die app het bij jullie ?
bij mij vaker niet dan wel
En als jouw Pokémon straks de gyms in de buurt overheersen, zullen ze je username met respect fluisteren als je in de buurt bent.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom schamen? Je speelt alleen maar een spelletje.
Precies, langzaam langs rijden met je waggie en je gyms in de gaten houden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als jouw Pokémon straks de gyms in de buurt overheersen, zullen ze je username met respect fluisteren als je in de buurt bent.
Dan spreek je met een groepje van je factie af om alle gyms in te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als jouw Pokémon straks de gyms in de buurt overheersen, zullen ze je username met respect fluisteren als je in de buurt bent.
ik heb IOS 9.0.2 toch maar eens upgraden naar 9.3.2 danquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect hoor.. Nergens last vanWel even mijn IOS gedowngrade naar 9.3.2 aangezien ik grote issues had met de gyroscoop..
Ik zat op IOS 10 beta 2 maar dat was poep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb IOS 9.0.2 toch maar eens upgraden naar 9.3.2 dan
Niet eens.quote:
heb de oude iPhone 4s van mijn ma gepakt(heerlijk een reserve phone) alleen maar voor pokemon goquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat op IOS 10 beta 2 maar dat was poep.
Dat begrijp ik, maar level 50 is het max. Je hebt echt 15 miljoen exp nodig voor het laatste level, althans dat is wat ik had gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben ook 2 jaar bezig geweest om naar het hoogste level in Ingress te komen. Zal hier niet veel anders zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat op IOS 10 beta 2 maar dat was poep.
[..]
Niet eens.
Duitsland en UK zijn gisteren live gegaan, kan niet lang meer duren voor wij aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:50 schreef KingRadler het volgende:
het word tijd dat ze de NL server online gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |