Het is een mensenlokker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.
Haha echt?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Het is een mensenlokker.
Hier net om half 1, 20 mensen bij zo'n ding.
Groningen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt?
Grote stad waar je woont?
Die blijft maar 30 minuten staan hč.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lolNice. Gaat morgen leuk rondje worden.
Haha geniaal. Ik zal het morgen zien. Zie wel veel mensen het spelen maar ben op een klein rondje van 20 minuten na niet echt buiten bezig geweest. Dus heb nog geen ontmoetingsplek gevonden maar zal morgen wel goedkomen haha.quote:
Ja weet ik maar morgen plaatsen mensen ze vast wel weer.quote:
Veel. :pquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik er zelf één heb om te plaatsen dan ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er op af komen
Hier is het in het stadscentrum altijd wel raak met de lures. Er is ook een fontein waar je kan gaan zitten. Ziet soms zwart van de mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon op station plaatsen ofzo hehe.
Tenzij het dus bijna zwart ziet van de mensen dan ga ik niet tellen haha.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het in het stadscentrum altijd wel raak met de lures. Er is ook een fontein waar je kan gaan zitten. Ziet soms zwart van de mensen.
Welk level ben je? Mijn eerste lure kreeg ik op level 7 of 8 geloof ik. Ik weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het dan tellenHopelijk kan ik snel één plaatsen.
Level 5 (en een half). 20 minuten lopen en vanavond/vannacht in huis wat gevangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Welk level ben je? Mijn eerste lure kreeg ik op level 7 of 8 geloof ik. Ik weet het niet meer precies.
Foto's willen we!quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:01 schreef Tweek het volgende:
Ik ben van mening dat als een spel goed is je er ook geld aan kan uitgeven. Dus ik heb 8 van die lures, misschien morgen er vier uitzetten op de vier pokestops die ik net niet van uit me huis kan bereiken om te kijken of er een constante cirkel van mensen komt.
Misschien als iemand een accountje aanmaakt met FOK! als naam?quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je een lure ook een naam geven? Nee he? Anders konden we reclame maken voor dit forum.
Nee maar je pokemon wel, dus als je die in de gym zet..quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je een lure ook een naam geven? Nee he? Anders konden we reclame maken voor dit forum.
Damn, jij gaat hard.quote:
hahahaha neejoh dit heb ik van internetquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
We zullen aan je denken tijdens de ceremonie
quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahahaha neejoh dit heb ik van internet
Valt op zich wel mee, maar ik ga ook daadwerkelijk voor de pokédex.quote:
Toen ik tien was ging ik voor de eerste keer naar de Toys'r'us. Toen nog een echte grote speelgoed winkel. Van me ouders kreeg ik iets van Gi Joe cadeau. De maandag daar op vroeg de leraar wat we in het weekend hadden gedaan. En ik vertelde vol trots dat ik daar was geweest en wat gekregen had. Maar een klasgenoot deed er lacherig over dat ik nog met GI JOE speelde, de rest van de klas ging er in mee. En iets wat heel leuk was was ineens niet meer leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:09 schreef Rabieluh het volgende:
Leuk dat topics als dit de foktrolls zal lokken, zoveel mensen die plezier hebben, daar moet je heen om stomme dingen te posten.
hahaha, dit moeten ze filmen met een drone, een mensenmasa die opeens een richting begint op te lopen voor een pokemon.quote:
Dit zijn nou ideeenquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hahaha, dit moeten ze filmen met een drone, een mensenmasa die opeens een richting begint op te lopen voor een pokemon.
Wie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waka Flocka en Trevor Noah spelen het spel ook.
Niemand belangrijk dusquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Rapper die belachelijk veel geld verdient in America en de nieuwe host van The Daily Show.
Je bent gewoon zwak, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 14 juli 2016 02:01 schreef Tweek het volgende:
Ik ben van mening dat als een spel goed is je er ook geld aan kan uitgeven. Dus ik heb 8 van die lures, misschien morgen er vier uitzetten op de vier pokestops die ik net niet van uit me huis kan bereiken om te kijken of er een constante cirkel van mensen komt.
Hoeveel kracht hadden de aanvallen van zubat? Misschien had de pidgeotto gewoon sterkere aanvallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraagje, gisteren een gym veroverd, had er mijn 600+ zubat neet gezet. Uur later een de gym verloren zit er een 320 pidgeotto in, hoe kan dit?
Diegene kan jou zubat met 6 pokemon aanvallen. En misch had die wel sterkere maar heeft ie een lage erin gezet om zijn hoge levels te blijven gebruiken voor gym battles.quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraagje, gisteren een gym veroverd, had er mijn 600+ zubat neet gezet. Uur later een de gym verloren zit er een 320 pidgeotto in, hoe kan dit?
Tegen een pikachu van 300 cp met electrische aanvallen staat die zubat ook geen kans.quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Diegene kan jou zubat met 6 pokemon aanvallen. En misch had die wel sterkere maar heeft ie een lage erin gezet om zijn hoge levels te blijven gebruiken voor gym battles.
Meeste gyms tot en met level 3 zijn vrij makkelijk te pakken zelfs al zit er een 1000+ in omdat je met 6 pokemons kan aanvallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegen een pikachu van 300 cp met electrische aanvallen staat die zubat ook geen kans.
Wel teveel gespeeld de laatste dagen. Zondag weer verder. (Maar natuurlijk wel aanzetten bij lopen en fietsen.)quote:
Het is dat ik te lui ben om die gyms 100.000 x te verslaan om 4 pokemons erin te kunnen zetten. Anders had ik er 4x 11:00 in gezetquote:Op donderdag 14 juli 2016 08:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh mijn 1100CP Snorlax heeft het de hele nacht uitgehouden bij de gym.
Langzaam neem ik Rotterdam over.
Ook team Mystic zie ik.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben om die gyms 100.000 x te verslaan om 4 pokemons erin te kunnen zetten. Anders had ik er 4x 11:00 in gezet
Ik weet nog niet precies hoe dat allemaal werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Meeste gyms tot en met level 3 zijn vrij makkelijk te pakken zelfs al zit er een 1000+ in omdat je met 6 pokemons kan aanvallen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh mijn 1100CP Snorlax heeft het de hele nacht uitgehouden bij de gym.
Langzaam neem ik Rotterdam over.
Volgens mij niet hoor, alleen kom je een shitload aan ratata's en ander onkruid tegen, overal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:55 schreef byah het volgende:
Maar is het nou zo dat op dezelfde plekken altijd dezelfde pokemon te vinden zijn? Want dan blijf ik dezelfde pokemon tegenkomen aangezien ik alleen maar op een aantal lokaties speel.
Je moet letten op de balk waar je de pokemon geselecteerd hebtquote:Op donderdag 14 juli 2016 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht ik probeer het hele telefoon ronddraaien eens, maar ik krijg nergens een melding dat ik de goede kant op richt.![]()
Oh thanks! Ik dacht dat die rondjes groen zouden worden. Nu wel gezien. Ik ga op jacht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je moet letten op de balk waar je de pokemon geselecteerd hebt
Succes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh thanks! Ik dacht dat die rondjes groen zouden worden. Nu wel gezien. Ik ga op jacht.
Overal spierpijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
hoe is het met jullie conditie![]()
na spelen van Pokemon
Da kan heul niet met je houten beenquote:
Niet anders dan normaal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Oja dat was ik even vergeten. Ik ben trouwens ook nog maar een level 4 trainer, met een ratata van 39 als sterkste pokemon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Da kan heul niet met je houten been
Niks aan de hand, ik wandel normaal gesproken toch al 2 - 3 uur per dagquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Niet echt veranderd aangezien ik altijd al hardloop enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Nederlandquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Welk land is er wakker? Spel laad weer eens niet.
De nietsnutten en uitkeringstrekkers worden nu wakker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Welk land is er wakker? Spel laad weer eens niet.
Speel alleen Pokemon thuis op de bank met wifi aanquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
ga van die bank af,quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Speel alleen Pokemon thuis op de bank met wifi aan![]()
Pokestop naast mijn huis en zit op level 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |