quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh mijn 1100CP Snorlax heeft het de hele nacht uitgehouden bij de gym.
Langzaam neem ik Rotterdam over.
Volgens mij niet hoor, alleen kom je een shitload aan ratata's en ander onkruid tegen, overal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:55 schreef byah het volgende:
Maar is het nou zo dat op dezelfde plekken altijd dezelfde pokemon te vinden zijn? Want dan blijf ik dezelfde pokemon tegenkomen aangezien ik alleen maar op een aantal lokaties speel.
Je moet letten op de balk waar je de pokemon geselecteerd hebtquote:Op donderdag 14 juli 2016 08:57 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht ik probeer het hele telefoon ronddraaien eens, maar ik krijg nergens een melding dat ik de goede kant op richt.![]()
Oh thanks! Ik dacht dat die rondjes groen zouden worden. Nu wel gezien. Ik ga op jacht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je moet letten op de balk waar je de pokemon geselecteerd hebt
Succes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh thanks! Ik dacht dat die rondjes groen zouden worden. Nu wel gezien. Ik ga op jacht.
Overal spierpijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
hoe is het met jullie conditie![]()
na spelen van Pokemon
Da kan heul niet met je houten beenquote:
Niet anders dan normaal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Oja dat was ik even vergeten. Ik ben trouwens ook nog maar een level 4 trainer, met een ratata van 39 als sterkste pokemon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Da kan heul niet met je houten been
Niks aan de hand, ik wandel normaal gesproken toch al 2 - 3 uur per dagquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Niet echt veranderd aangezien ik altijd al hardloop enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
Nederlandquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Welk land is er wakker? Spel laad weer eens niet.
De nietsnutten en uitkeringstrekkers worden nu wakker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Welk land is er wakker? Spel laad weer eens niet.
Speel alleen Pokemon thuis op de bank met wifi aanquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
na spelen van Pokemon
ga van die bank af,quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Speel alleen Pokemon thuis op de bank met wifi aan![]()
Pokestop naast mijn huis en zit op level 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |