quote:
Op donderdag 14 juli 2016 02:09 schreef Rabieluh het volgende:Leuk dat topics als dit de foktrolls zal lokken, zoveel mensen die plezier hebben, daar moet je heen om stomme dingen te posten

.
Toen ik tien was ging ik voor de eerste keer naar de Toys'r'us. Toen nog een echte grote speelgoed winkel. Van me ouders kreeg ik iets van Gi Joe cadeau. De maandag daar op vroeg de leraar wat we in het weekend hadden gedaan. En ik vertelde vol trots dat ik daar was geweest en wat gekregen had. Maar een klasgenoot deed er lacherig over dat ik nog met GI JOE speelde, de rest van de klas ging er in mee. En iets wat heel leuk was was ineens niet meer leuk.
En dat door de jongen die alleen cola mocht drinken op verjaardagen en daardoor cola producten spaarden. Maar ergens was dat het einde van mijn jeugd. Dingen waren kinderachtig ineens. Tot ik op de middelbare school met vrienden op de woensdag middag in de kroeg zat, want we waren om 13 uur vrij. Maar we gingen om 16 uur naar huis, want dan begon pokemon en een half uur later Dragon Ball Z.
Sommige pokemon spellen heb ik nog gespeeld in slechte vertaalde emulator spellen. De lol die ik vroeger heb gehad laat ik me nu niet meer ontnemen, het was al jammer dat ik het verloor voor een tijdje.