Het is een mensenlokker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend het als er van die bloemblaadjes (of hartjes?) bij een Pokéstop te zien is.
Haha echt?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Het is een mensenlokker.
Hier net om half 1, 20 mensen bij zo'n ding.
Groningen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt?
Grote stad waar je woont?
Die blijft maar 30 minuten staan hè.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lolNice. Gaat morgen leuk rondje worden.
Haha geniaal. Ik zal het morgen zien. Zie wel veel mensen het spelen maar ben op een klein rondje van 20 minuten na niet echt buiten bezig geweest. Dus heb nog geen ontmoetingsplek gevonden maar zal morgen wel goedkomen haha.quote:
Ja weet ik maar morgen plaatsen mensen ze vast wel weer.quote:
Veel. :pquote:Op donderdag 14 juli 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik er zelf één heb om te plaatsen dan ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er op af komen
Hier is het in het stadscentrum altijd wel raak met de lures. Er is ook een fontein waar je kan gaan zitten. Ziet soms zwart van de mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon op station plaatsen ofzo hehe.
Tenzij het dus bijna zwart ziet van de mensen dan ga ik niet tellen haha.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het in het stadscentrum altijd wel raak met de lures. Er is ook een fontein waar je kan gaan zitten. Ziet soms zwart van de mensen.
Welk level ben je? Mijn eerste lure kreeg ik op level 7 of 8 geloof ik. Ik weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het dan tellenHopelijk kan ik snel één plaatsen.
Level 5 (en een half). 20 minuten lopen en vanavond/vannacht in huis wat gevangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Welk level ben je? Mijn eerste lure kreeg ik op level 7 of 8 geloof ik. Ik weet het niet meer precies.
Foto's willen we!quote:Op donderdag 14 juli 2016 02:01 schreef Tweek het volgende:
Ik ben van mening dat als een spel goed is je er ook geld aan kan uitgeven. Dus ik heb 8 van die lures, misschien morgen er vier uitzetten op de vier pokestops die ik net niet van uit me huis kan bereiken om te kijken of er een constante cirkel van mensen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |