En het tofstequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Articuno > Zapdos, sorry Luun.
Al is Zapdos wel het sterkst.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:11 schreef KaBuf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weinig gyms hier die ik kan joinen(Lees: geen.)
Hier is een gevecht gaande tussen geel en blauw.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:11 schreef KaBuf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weinig gyms hier die ik kan joinen(Lees: geen.)
Zou leuk zijn, al genoeg blauw en rood hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog geen level 5 maar ik neig nu naar teamGeel.
voorlopig versla ik nietsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, wat is leuker, gyms versterken of gyms verslaan?
als iemand hier nou een ui van kan makenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geloof het niet, is gemaakt in GoT style dus zonder kleur vermoed ik.
wel deze vette gif
[ afbeelding ]
Ja, doenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog geen level 5 maar ik neig nu naar teamGeel.
Verslaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, wat is leuker, gyms versterken of gyms verslaan?
gewoon op he scherm tikken zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voorlopig versla ik niets
Snap het battlesysteem ook niet
Zodra je 6 van rond de 300 hebt kan je als je awt tijd hebt en potions wel gyms pakkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voorlopig versla ik niets
Snap het battlesysteem ook niet
Haha ja precies had ik ook net. 2 gastjes van blauw waren al een tijdje bezig een rode gym te pakken, k fiets langs en flip hem meteen naar geel. Die verbazing op de gezichten #priceless.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Verslaan.
Kwamen net twee blauw en een Rood om de gym te eigenen.
Die ownde ik in mijn enigste persoon. Toen was de gym geel..
Nu uiteraard alweer 2x van kleur veranderd.
Kreeg een appje van de buurvrouw of ik die gym had... Uh ja dusquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja precies had ik ook net. 2 gastjes van blauw waren al een tijdje bezig een rode gym te pakken, k fiets langs en flip hem meteen naar geel. Die verbazing op de gezichten #priceless.
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:29 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=group_r2j_approved¬if_id=1468358934461776
Nederlandse fb groep. Kan wel handig zijn als je een keer met andere team geel members op pad wil gaan.
Goede smaakquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn vriend is ook geel en ook fok.
Team rood en team geel kiezen voor comfort.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Stranger het volgende:
Team geel represent. Hier in de buurt is alles rood of blauw, maar de underdog is toch altijd leuker
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom straks ook bij geel. Weet alleen nog niet wanneer ik level 5 ga bereiken.
Ik werk in Middelburg, maar net vanaf vandaag vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.
Welk lvl nu?
Milfquote:
Welkom !quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
Bij mij zijn er 7 gyms, en er is maar 1 geel.![]()
Ben ook geel btw.
Ik zou eerder zeggen:quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind "Ride the Lightning" van Metallica wel toepasselijk voor dit topic:\m/
Die ook jaquote:
Ja die wilde ik ook net posten!quote:
vetquote:
Held! Als je nog geen gyms kunt overnemen kan je ook gele gyms proberen te upgradenquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar eens lvl 5 worden en echt #teamgeel joinen, ben net 4 gedinged.
He is the bestquote:
kwamen terug van stappen mag ik hopenquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
He is the best![]()
Word net wakker van een groepje die pokemon lopen te vangen buiten. Komop het is nacht mensen. Prima dat je wil vangen, maar doe stil.
Ze hadden het over Pokemon vangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kwamen terug van stappen mag ik hopen
level 4, maar nog niet buiten geweest. Vandaag is het wel erg nat vooralsnog, dus waarschijnlijk morgen pas voor het eerst naar buiten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.
Welk lvl nu?
Fijne vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik werk in Middelburg, maar net vanaf vandaag vakantie.
Thanks! Gyms veroveren in New Yorkquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijne vakantie.Kan je op je vakantieadres Pokémon gaan vangen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij kan hier gaan huilen
POK / Haat hier Pokémon Go
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist level 5 bereikt en voor Team Geel gekozen.
Ik had ook niet echt een keus meer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik wist dat je de beste keuze zou maken
Alvast welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Nog even level 5 worden en dan ga ik ook bij team geel.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:27 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ook een team geelLevel 6 pas, dus nog geen gym aangevallen.
Vanavond even in het dorp kijken, daar is een gym ongeveer in het huis van mijn oudersquote:
Maakt helemaal niets uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:32 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn huidige lijst
[ afbeelding ]
Maakt het nog veel verschil welk team je zit of maakt het niet uit zolang je maar genoeg soortgenoten kent?
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Liep net langs gym die constant wisselt. Zit er een groepje van 15 om dat standbeeld heen
Hier heb je ook een standbeeldgym, helaas zijn de pokemon erin veel te sterk voor me. Er zat ook een 15-jarig knulletje bij op z'n fiets. Ik ben maar een beetje onopvallend 50 meter bij dat standbeeld vandaan gaan zitten omdat ik niet wilde dat hij zag dat een kerel van 32 pokemon speeltquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Liep net langs gym die constant wisselt. Zit er een groepje van 15 om dat standbeeld heen
Gewoon doen johquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk ook team geel (Vriendin is team rood)
Maar heeft het zin als verder bijna iedereen team blauw of rood is ?
Ik bedoel als ik het alleen tegen een zee van rood of blauw moet gaan opnemen heeft het weinig zin natuurlijk.
Straks ben ik met mijn drie minions de enige in pluskut (heb het vermoeden zomaar dat rood daar hoog is) Dan kan ik dus nooit die gym bonus krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon doen johHoe meer er bij komen, hoe groter en sterker geel wordt
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straks ben ik met mijn drie minions de enige in pluskut (heb het vermoeden zomaar dat rood daar hoog is) Dan kan ik dus nooit die gym bonus krijgen.
Das wel een strak planquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga maar heel lang wachten met m'n luçky ei gebruiken en dan 100 tegelijk laten evolueren
Welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:17 schreef Rarity het volgende:
Ook ik mocht eindelijk kiezen vandaag!team instinct it is! Vooral omdat alle gyms in de omgeving blauw en rood zijn.. En ik uiteraard van plan ben dat in geel te veranderen
Vandaag met m'n stomme kop geprobeerd een level 3 gym aan te vallen.. Dat ging niet helemaal goed. Vanaf welk level zijn jullie gyms gaan aanvallen?
Yes, weer een gele erbij op de foksquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:17 schreef Rarity het volgende:
Ook ik mocht eindelijk kiezen vandaag!team instinct it is! Vooral omdat alle gyms in de omgeving blauw en rood zijn.. En ik uiteraard van plan ben dat in geel te veranderen
Vandaag met m'n stomme kop geprobeerd een level 3 gym aan te vallen.. Dat ging niet helemaal goed. Vanaf welk level zijn jullie gyms gaan aanvallen?
Alleen een Belsprout en een Ghastly vandaag als nieuwe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef Rarity het volgende:
Thnx! Inmiddels zijn alle gyms hier geel. Beterstraks nog even een rondje lopen. Deze meeste heb ik vandaag vandaag de bank gevangen. Hoe relax is dat! Jullie nog wat interessantst gescoord?
Beste tot nu toe is een Hypno van 190, maar ik spring zometeen even in de auto en ga aan de andere kant van het dorp wandelen, kijken of er daar wat beters te vinden isquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef Rarity het volgende:
Thnx! Inmiddels zijn alle gyms hier geel. Beterstraks nog even een rondje lopen. Deze meeste heb ik vandaag vandaag de bank gevangen. Hoe relax is dat! Jullie nog wat interessantst gescoord?
Server is down hier dus ik weet niet of je wat gaat vinden helaas.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beste tot nu toe is een Hypno van 190, maar ik spring zometeen even in de auto en ga aan de andere kant van het dorp wandelen, kijken of er daar wat beters te vinden is
Halfuur rondgelopen, niks gevonden. Er waren wel flink wat tieners in de weer met vangen, en elke keer dat ik een pokemon op de "nearby" zag staan waren ze na een paar stappen ineens foetsie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef Rarity het volgende:
[..]
Server is down hier dus ik weet niet of je wat gaat vinden helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |