Thanks! Gyms veroveren in New Yorkquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijne vakantie.Kan je op je vakantieadres Pokémon gaan vangen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij kan hier gaan huilen
POK / Haat hier Pokémon Go
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist level 5 bereikt en voor Team Geel gekozen.
Ik had ook niet echt een keus meer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik wist dat je de beste keuze zou maken
Alvast welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Nog even level 5 worden en dan ga ik ook bij team geel.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:27 schreef DjRex89 het volgende:
Hier ook een team geelLevel 6 pas, dus nog geen gym aangevallen.
Vanavond even in het dorp kijken, daar is een gym ongeveer in het huis van mijn oudersquote:
Maakt helemaal niets uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:32 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn huidige lijst
[ afbeelding ]
Maakt het nog veel verschil welk team je zit of maakt het niet uit zolang je maar genoeg soortgenoten kent?
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Liep net langs gym die constant wisselt. Zit er een groepje van 15 om dat standbeeld heen
Hier heb je ook een standbeeldgym, helaas zijn de pokemon erin veel te sterk voor me. Er zat ook een 15-jarig knulletje bij op z'n fiets. Ik ben maar een beetje onopvallend 50 meter bij dat standbeeld vandaan gaan zitten omdat ik niet wilde dat hij zag dat een kerel van 32 pokemon speeltquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Liep net langs gym die constant wisselt. Zit er een groepje van 15 om dat standbeeld heen
Gewoon doen johquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk ook team geel (Vriendin is team rood)
Maar heeft het zin als verder bijna iedereen team blauw of rood is ?
Ik bedoel als ik het alleen tegen een zee van rood of blauw moet gaan opnemen heeft het weinig zin natuurlijk.
Straks ben ik met mijn drie minions de enige in pluskut (heb het vermoeden zomaar dat rood daar hoog is) Dan kan ik dus nooit die gym bonus krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon doen johHoe meer er bij komen, hoe groter en sterker geel wordt
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straks ben ik met mijn drie minions de enige in pluskut (heb het vermoeden zomaar dat rood daar hoog is) Dan kan ik dus nooit die gym bonus krijgen.
Das wel een strak planquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga maar heel lang wachten met m'n luçky ei gebruiken en dan 100 tegelijk laten evolueren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |