vetquote:
Held! Als je nog geen gyms kunt overnemen kan je ook gele gyms proberen te upgradenquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar eens lvl 5 worden en echt #teamgeel joinen, ben net 4 gedinged.
He is the bestquote:
kwamen terug van stappen mag ik hopenquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
He is the best![]()
Word net wakker van een groepje die pokemon lopen te vangen buiten. Komop het is nacht mensen. Prima dat je wil vangen, maar doe stil.
Ze hadden het over Pokemon vangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 03:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kwamen terug van stappen mag ik hopen
level 4, maar nog niet buiten geweest. Vandaag is het wel erg nat vooralsnog, dus waarschijnlijk morgen pas voor het eerst naar buiten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.
Welk lvl nu?
Fijne vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik werk in Middelburg, maar net vanaf vandaag vakantie.
Thanks! Gyms veroveren in New Yorkquote:Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijne vakantie.Kan je op je vakantieadres Pokémon gaan vangen.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij kan hier gaan huilen
POK / Haat hier Pokémon Go
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist level 5 bereikt en voor Team Geel gekozen.
Ik had ook niet echt een keus meer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik wist dat je de beste keuze zou maken
Alvast welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Nog even level 5 worden en dan ga ik ook bij team geel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |