Kreeg een appje van de buurvrouw of ik die gym had... Uh ja dusquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja precies had ik ook net. 2 gastjes van blauw waren al een tijdje bezig een rode gym te pakken, k fiets langs en flip hem meteen naar geel. Die verbazing op de gezichten #priceless.
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:29 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=group_r2j_approved¬if_id=1468358934461776
Nederlandse fb groep. Kan wel handig zijn als je een keer met andere team geel members op pad wil gaan.
Goede smaakquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn vriend is ook geel en ook fok.
Team rood en team geel kiezen voor comfort.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef Stranger het volgende:
Team geel represent. Hier in de buurt is alles rood of blauw, maar de underdog is toch altijd leuker
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom straks ook bij geel. Weet alleen nog niet wanneer ik level 5 ga bereiken.
Ik werk in Middelburg, maar net vanaf vandaag vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi man! Heb vanavond nog 3gyms in middelburg gepakt, maar die zijn als het goed is weer allemaal terug in blauw en rood. Onze tijd komt nog.
Welk lvl nu?
Milfquote:
Welkom !quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
Bij mij zijn er 7 gyms, en er is maar 1 geel.![]()
Ben ook geel btw.
Ik zou eerder zeggen:quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind "Ride the Lightning" van Metallica wel toepasselijk voor dit topic:\m/
Die ook jaquote:
Ja die wilde ik ook net posten!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |