SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:44 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kapot analyseren en dan zeggen, je kunt er geen conclusies uit trekken![]()
![]()
Die compressiekousen zaten iets te strak.quote:
Heb nu al moeite om niet in slaap te vallen dus laat maar zitten.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef showtimer het volgende:
Uitzendingen zonder Marijn zijn gewoon de beste
Jammer dat hij niet op QUATORZE JUILLIET langs komt. Schade, schade, schade.quote:
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie kunnen wel gaan lachen maar het is waarheid.
Aan griep kan je doodgaan, godverdomme.
Koorts is juist het gevaarlijke.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.
dit is trouwens wel waar.quote:
Dat overleeft Mart niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:48 schreef Momo... het volgende:
Ze moeten een avondetappe maken met Rob, Gert Jakob en Erik Hulzebosch.
Geen Boogerd, maar Gert Jakobs vanavond aan de VI bar.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:37 schreef golfer het volgende:
Net pas die van afgelopen nacht bekeken.
Wat een vreselijke vent is die Harmeling.Zo eigenwijs en zo ingestudeerd steeds iemand bij zijn voornaam noemen in tussenzinnetjes. Dat heeft hij, net als die irritante Hans van Breukelen, ook ooit op een cursus spreken in het openbaar geleerd. En voor de rest praat ie alles na wat iedereen al lang ook een keer in een krant of ander interview heeft gelezen of gezien en doet hij het voorkomen alsof ie het allemaal zelf bedacht heeft.
Opnemen en op een ander tijdstip bekijken? Bijkomend voordeel: je kunt het geraaskal van types als Harmeling doorspoelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:48 schreef RobertVDN het volgende:
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.
quote:
De gast van BoB die ook in Homeland speelde.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Als ik Steven zie, dan denk ik altijd aan die gast uit de serie Homeland.
Brodygodquote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
De gast van BoB die ook in Homeland speelde.
Of Chris Martin.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:22 schreef tjaptjoep het volgende:
Als ik Steven zie, dan denk ik altijd aan die gast uit de serie Homeland.
Is Dylan Groenewegen afgestapt?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel matig zonder Tour-deelnemers
Is dit jouw Quaresma UI?quote:
Fijn Harry, bedankt!quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doping voor het haar is leuker dan die sunweb shit.
De Belgische radioreclame voor Sunweb is ook wel geniaalquote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doping voor het haar is leuker dan die sunweb shit.
Nee, Dione soptquote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Zitten ze in de buurt van een waterval ofzo?
Moet er van zeiken.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Zitten ze in de buurt van een waterval ofzo?
Die moeten opnieuw geplakt worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Szura het volgende:
Gelukkig brengen ze nog ff een paar keer de Djumbo-auto's in beeld
Je valt in herhalingquote:Op maandag 11 juli 2016 22:34 schreef prievieleezjuh het volgende:
Wat ziet Dione er weer waanzinnig uit
Even op bezoek bij Fuentes.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Szura het volgende:
Nou ben benieuwd hoe Djumbo met die paar stuivers de steun van Kruijswijk te gaan verzorgen.
Trauma!!!quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
We zullen het nooit, maar dan ook nooit vergeten.
Met een ploegmaat in de kopgroep, zou hij alsnog podium hebben gereden.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Komt over als een jongen die wel weet wat hij wil en hoe het zitquote:Op maandag 11 juli 2016 22:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Doet het een stuk beter in de pers dan een paar jaar teug, toen was het een soort Kelderman.
Maar Kelderman is pas 11 jaar, die groeit nog wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Doet het een stuk beter in de pers dan een paar jaar teug, toen was het een soort Kelderman.
Kelderman gaat na de Tour vast weer Calvé-reclames acteren.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar Kelderman is pas 11 jaar, die groeit nog wel.
Samen winnenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend dat we het hadden verdiend.
Ziener deze manquote:
Je begint Mart-trekjes te vertonenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend dat we het hadden verdiend.
Ze moeten om te beginnen eens keuzes maken, in plaats van overal klassement en sprinttrein en voorjaar te willen. Daar is gewoon het geld niet voor.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Szura het volgende:
Nou ben benieuwd hoe Djumbo met die paar stuivers de steun van Kruijswijk te gaan verzorgen.
De avond ervoor waren we het er nog over eens dat Djumbo iemand mee moest sturenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een ploegmaat in de kopgroep, zou hij alsnog podium hebben gereden.
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelt ie nog wel.quote:
Wij zagen dit scenario inderdaad alquote:Op maandag 11 juli 2016 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
De avond ervoor waren we het er nog over eens dat Djumbo iemand mee moest sturen
Die denkt vooral wat loop je te lullen over Kruijswijk tijdens de tour, stel eens boeiende vragenquote:
Wat voor vragen zou je aan Nibs moeten stellen? Alleen wat zijn koersplan voor week 2 is.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die denkt vooral wat loop je te lullen over Kruijswijk tijdens de tour, stel eens boeiende vragen
Paar jaar niveau gemist door blessure, daardoor lijkt t alsof hij minder lang meegaatquote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar is gewoon generatie Mollema/Gesink
Dit was zelfs van voor de Tour denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor vragen zou je aan Nibs moeten stellen? Alleen wat zijn koersplan voor week 2 is.
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja bedankt.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard...zal wel balen dat Bertje nu al is uitgevallen.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Krachtgod nog de Vuelta rijden?
Lekker kort ookquote:
Bert heeft zijn zinnen gezet op de Vuelta, ja. Topshow op de Aubisque.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard...zal wel balen dat Bertje nu al is uitgevallen.
Wat Thijs zegt, is waar.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt niet eens van die middagwedstrijden.
Misschien daar maar eens een beetje babbelen over pokemon danquote:Op maandag 11 juli 2016 22:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zag wel een subforum voorbij komen
Dat is van het EK atletiek.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zag wel een subforum voorbij komen
30 graden is frisjes voor een Keniaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraagt iemand morgen effe waarom hij met armwarmers heeft lopen fietsen bij 30 graden op een rustdag?
De halve zool.
Zeker met een dun velletje.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
30 graden is frisjes voor een Keniaan.
Zodat je de infuuswondjes niet ziet.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraagt iemand morgen effe waarom hij met armwarmers heeft lopen fietsen bij 30 graden op een rustdag?
De halve zool.
Aardig van je moeder dat ze het naar zolder komt brengenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:48 schreef Sked het volgende:
Mijn avondeten kwam zojuist letterlijk naar boven
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Aardig van je moeder dat ze het naar zolder komt brengen
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
7.5/10quote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Leukequote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Rare post dit.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Aardig van je m... laat maarquote:Op maandag 11 juli 2016 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat filmpje met die mini-Froomes, mijn complete maaltijd kwam naar boven
edit: oh ik was niet de enige![]()
Hoi Nibali, denk je dat Kruijswijk de Giro kan winnen volgend jaar?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
He Dylan welkom. We gaan het eerst ff over Quintana hebben.
Wat gaat er door je heen als je een post verwijdert?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
''WAT IS JE GEVOEL ALS JE HIER BENT?''
Wat gaat er door je heen als je een blunder maakt?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als je een post verwijderd?
"Ah zo voelt GGMM zich nu"quote:Op maandag 11 juli 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen als je een blunder maakt?
is helemaal inquote:Op maandag 11 juli 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Dylan moet wel iets aan zijn haar doen
Gary de Schot zal wel Remain hebben gestemdquote:
Aan Nibali vragen of Kruijswijk de GIro kan winnen.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai beetje te laat ingeschakeld, nog wat leuks gekomen (interviews) of is het terugkijken niet waard?
Niet echt, Krachtgod was wel sympathiekquote:Op maandag 11 juli 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai beetje te laat ingeschakeld, nog wat leuks gekomen (interviews) of is het terugkijken niet waard?
Hebben ze ook aan hem gevraagd of hij Dylan Groenewegen kent?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan Nibali vragen of Kruijswijk de GIro kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |