SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:44 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kapot analyseren en dan zeggen, je kunt er geen conclusies uit trekken![]()
![]()
Die compressiekousen zaten iets te strak.quote:
Heb nu al moeite om niet in slaap te vallen dus laat maar zitten.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef showtimer het volgende:
Uitzendingen zonder Marijn zijn gewoon de beste
Jammer dat hij niet op QUATORZE JUILLIET langs komt. Schade, schade, schade.quote:
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie kunnen wel gaan lachen maar het is waarheid.
Aan griep kan je doodgaan, godverdomme.
Koorts is juist het gevaarlijke.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.
quote:Op maandag 11 juli 2016 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof hij echt griep heeft ... Hij had gewoon koorts. Verkeerd infuus gezet ofzo.
dit is trouwens wel waar.quote:
Dat overleeft Mart niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:48 schreef Momo... het volgende:
Ze moeten een avondetappe maken met Rob, Gert Jakob en Erik Hulzebosch.
Geen Boogerd, maar Gert Jakobs vanavond aan de VI bar.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:37 schreef golfer het volgende:
Net pas die van afgelopen nacht bekeken.
Wat een vreselijke vent is die Harmeling.Zo eigenwijs en zo ingestudeerd steeds iemand bij zijn voornaam noemen in tussenzinnetjes. Dat heeft hij, net als die irritante Hans van Breukelen, ook ooit op een cursus spreken in het openbaar geleerd. En voor de rest praat ie alles na wat iedereen al lang ook een keer in een krant of ander interview heeft gelezen of gezien en doet hij het voorkomen alsof ie het allemaal zelf bedacht heeft.
Opnemen en op een ander tijdstip bekijken? Bijkomend voordeel: je kunt het geraaskal van types als Harmeling doorspoelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:48 schreef RobertVDN het volgende:
Echt een bloedirritante kerel inderdaad. Ik kijk uit naar vive le velo. Vind het wel jammer dat al die programma's zo laat beginnen. Ik moet smorgens gewoon om 7 uur op mijn werk staan dus dan wil ik rond half 11 wel in bed liggen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |