abonnement Unibet Coolblue
pi_163614782



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  zaterdag 9 juli 2016 @ 00:52:48 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163615093
Zoals?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163617706
Iemand een idee hoe ik een uitgestelde betaling op paypal kan versnellen? Heb gister bij bangg ook 16 orders geplaatst waarvan 12 direct betaald zijn en 4 uitgesteld zijn :? terwijl er genoeg geld op de gekoppelde rekening staat
pi_163617862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:46 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Zelf wel eens hiernaar gekeken: De MiLight's
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/E(...)5-265V-p-971552.html
Dat is wel een optie ja. Alleen dan kom ik nog op ¤ 27.92 (¤ 9.22 + ¤ 4.87 + ¤ 13.83) om 1 slaapkamer lamp aan te laten gaan. Maar kan dit later natuurlijk uitbreiden met meer lampen en dan kan ik de prijs rechtvaardigen (of niet :))

Zo te zien zijn er ook tasker plugins voor de Milight dus dat is mooi.
pi_163619234
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:45 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Dat is wel een optie ja. Alleen dan kom ik nog op ¤ 27.92 (¤ 9.22 + ¤ 4.87 + ¤ 13.83) om 1 slaapkamer lamp aan te laten gaan. Maar kan dit later natuurlijk uitbreiden met meer lampen en dan kan ik de prijs rechtvaardigen (of niet :))

Zo te zien zijn er ook tasker plugins voor de Milight dus dat is mooi.
Ik weet niet of het interessant genoeg voor je is, maar als je een willekeurige kortingsbon van een bouwmarkt online kan vinden kun je die ook gebruiken bij de Praxis. Zo heb ik de HUE voor 80 euro aangeschaft (3 lampen + bridge).
pi_163620049
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:35 schreef Dromer het volgende:
De ZMI is binnen. Op tijd voor de vakantie over twee weekjes. Even getest en werkt perfect met m'n sim-kaartje. Met speedtest ruim 30Mbps, dus dat zit wel goed. Wifi-bereik lijkt ook wel aardig te zijn; iig genoeg voor op de camping. :P

heb proberen op te zoeken wat dit apparaat nou precies doet, maar ben er niet helemaal achter gekomen, kun je me meer uitleg geven?
pi_163620233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:03 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

heb proberen op te zoeken wat dit apparaat nou precies doet, maar ben er niet helemaal achter gekomen, kun je me meer uitleg geven?
Gewoon een powerbank toch met routerfunctie waar je een simkaart in doet zodat je mobiele apparaten daar aan kan verbinden om te internetten
pi_163620781
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:14 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Gewoon een powerbank toch met routerfunctie waar je een simkaart in doet zodat je mobiele apparaten daar aan kan verbinden om te internetten
Maar hoe betaal je dan? dmv die simkaart die er in zit?
pi_163620869
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:47 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Maar hoe betaal je dan? dmv die simkaart die er in zit?
Die simkaart kan je natuurlijk zelf kiezen welke provider je wil en opwaarderen zoals je normaal doet met prepaid bellen/internetten. Ik heb bijvoorbeeld een ziggo simkaart en heb een databundel van 8 gig per maand die ik dan evt kan gebruiken
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:01:50 #10
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163621048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:35 schreef Dromer het volgende:
De ZMI is binnen. Op tijd voor de vakantie over twee weekjes. Even getest en werkt perfect met m'n sim-kaartje. Met speedtest ruim 30Mbps, dus dat zit wel goed. Wifi-bereik lijkt ook wel aardig te zijn; iig genoeg voor op de camping. :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding staat al zo lang op mijn verlanglijstje :9~
Ik zag bij BG naast deze (MF855) ook een andere versie (MF815).
Maar ik kan niet gelijk de verschillen ontdeken tussen de twee.
Hoe zit het met 4G, want da's bij Chinese telefoons soms wel 'n issue?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:39:40 #11
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163621805
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]
Dat ding staat al zo lang op mijn verlanglijstje :9~
Ik zag bij BG naast deze (MF855) ook een andere versie (MF815).
Maar ik kan niet gelijk de verschillen ontdeken tussen de twee.
Hoe zit het met 4G, want da's bij Chinese telefoons soms wel 'n issue?
Geen band 20, dus je moet in NL wel op het Vodafone- of KNPnetwerk zitten. In Frankrijk, waar ik hem in eerste instantie wil gaan gebruiken, zitten de meeste providers op band 3 en 7, dus het moet gaan lukken daar een goed simkaartje te scoren. Performance was prima met meer dan 30Mbps. Genoeg om lekker te surfen dus.
Edit: De MF815 die je noemt heeft zo te zien geen FDD-LTE, dus is niet bruikbaar in Europa.

(web)interface kan op de inlogpagina al op engels gezet worden, dus als je nog iets in wil stellen, is dat een makkie. (heb alleen passwords gewijzigd vooralsnog, want hij configureerde alles automatisch al goed) De powerbankfunctie deed het voor mij als verwacht; laadde m'n telefoon snel op. Het exacte meten is meer iets voor jou. ;)

Er zijn natuurlijk goedkopere 4g-routers met powerbankfunctie te krijgen, maar deze is natuurlijk wel van Xiaomi. :P Hij voelt vooralsnog aan als de vertrouwde Xiaomi-kwaliteit. Wel van plastic ivm de 4G/routerfunctie natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dromer op 09-07-2016 15:16:19 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:55:45 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163628622
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vandaag ontvangen.
Heb het binnenste er maar uitgehaald en vervolgens alles gewoon ingepleurd :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:16:57 #13
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163629106
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vandaag ontvangen.
Heb het binnenste er maar uitgehaald en vervolgens alles gewoon ingepleurd :')
Zo heb ik 't ook gedaan in m'n BUBM-cases :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163630615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee hoe ik een uitgestelde betaling op paypal kan versnellen? Heb gister bij bangg ook 16 orders geplaatst waarvan 12 direct betaald zijn en 4 uitgesteld zijn :? terwijl er genoeg geld op de gekoppelde rekening staat
Maar niemand een idee dus :D
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:34:53 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163630951
Sommigen willen dat de fund gegarandeerd is meen ik, dus of PayPaltegoed hebben staan of soms wordt zelfs een creditcard gewenst te zien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163631131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Sommigen willen dat de fund gegarandeerd is meen ik, dus of PayPaltegoed hebben staan of soms wordt zelfs een creditcard gewenst te zien.
:Y dat is begrijpelijk, alleen heb ik 16 bestellingen bij banggood waarvan 12 direct betaald zijn en 4 nog op betaling wachten. Als ik verschillende shops had gebruikt snapte ik het wel alleen nu is alles in 1 shop
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:45:20 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163631187
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:Y dat is begrijpelijk, alleen heb ik 16 bestellingen bij banggood waarvan 12 direct betaald zijn en 4 nog op betaling wachten. Als ik verschillende shops had gebruikt snapte ik het wel alleen nu is alles in 1 shop
Welkom bij paypal :')
Geen idee waarom dat soort dingen gebeuren. Had het laatst ook ineens bij een webshop terwijl een andere order een dag later het wee niet had.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163631188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vandaag ontvangen.
Heb het binnenste er maar uitgehaald en vervolgens alles gewoon ingepleurd :')
Scheelt wel wat ruimte inderdaad. En zolang je er niet op gaat zitten is 't toch redelijk beschermd. Vooral 't idee dat je alles bij elkaar hebt. Dat spul gaat niet zo snel kaduuk.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:53:52 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163631407
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welkom bij paypal :')
Geen idee waarom dat soort dingen gebeuren. Had het laatst ook ineens bij een webshop terwijl een andere order een dag later het wee niet had.
Ik heb het idee dat het soms wel kan en ze het dan aanbieden. Ik let er nu altijd op dat ik het niet kies.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163631483
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welkom bij paypal :')
Geen idee waarom dat soort dingen gebeuren. Had het laatst ook ineens bij een webshop terwijl een andere order een dag later het wee niet had.
Ik snap de logica niet want bestelling 3,8,11 en 13 zijn uitgestelde betalingen :')
Ik zou het begrijpen als je 10 directe betalingen kan doen en daarna uitgestelde betalingen ofzo _O- maar dit niet
pi_163636614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:45 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Dat is wel een optie ja. Alleen dan kom ik nog op ¤ 27.92 (¤ 9.22 + ¤ 4.87 + ¤ 13.83) om 1 slaapkamer lamp aan te laten gaan. Maar kan dit later natuurlijk uitbreiden met meer lampen en dan kan ik de prijs rechtvaardigen (of niet :))

Zo te zien zijn er ook tasker plugins voor de Milight dus dat is mooi.
Afstandsbediening heb je in princiepe niet nodig.. kan gewoon met je telefoon. Blijft het nog wel prijzig, maar al wel leuker.
Bestel er gelijk n tweede/derde lamp bij en het wordt interessant (en je bent baas op feestjes en partijen bij jou thuis :+ ).
  zondag 10 juli 2016 @ 13:27:47 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163639489
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:54 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Afstandsbediening heb je in princiepe niet nodig.. kan gewoon met je telefoon. Blijft het nog wel prijzig, maar al wel leuker.
Bestel er gelijk n tweede/derde lamp bij en het wordt interessant (en je bent baas op feestjes en partijen bij jou thuis :+ ).
ik zie dat er ook lampen zijn van een paar euro meer, die je wel direct met je phone kan aansturen.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:42:52 #23
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163641561
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie dat er ook lampen zijn van een paar euro meer, die je wel direct met je phone kan aansturen.
Maar dan mis je het handige van het MiLight systeem.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 10 juli 2016 @ 14:44:11 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163641598
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:42 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar dan mis je het handige van het MiLight systeem.
kan je mij verwijzen waar de voor en nadelen van de systemen worden uitgelegd?, want ik snap het nog niet helemaal.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:49:10 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163641754
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je mij verwijzen waar de voor en nadelen van de systemen worden uitgelegd?, want ik snap het nog niet helemaal.
Ik heb er ooit wat over geschreven, misschien maakt dat je wat wijzer.
En anders is google je zoekvriendje ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 10 juli 2016 @ 14:49:38 #26
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163641772
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:49 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb er ooit wat over geschreven, misschien maakt dat je wat wijzer.
En anders is google je zoekvriendje ;)
tnx
pi_163643635
Ik heb laatst een 'lamzac' besteld op aliexpress. Gisteren meegenomen naar t zwembad en de zak gescheurd en kapot dus.. Geschil geopend op AE en kreeg als bericht dat ik het geschil moest beëindigen en dan kreeg ik een nieuwe. Maar als ik hem beëindig kan geen nieuwe meer openen, als hij geen nieuwe opstuurt. Iemand hier ervaring mee en wat kan ik het beste doen?
pi_163647543
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:59 schreef b0ef het volgende:
Ik heb laatst een 'lamzac' besteld op aliexpress. Gisteren meegenomen naar t zwembad en de zak gescheurd en kapot dus.. Geschil geopend op AE en kreeg als bericht dat ik het geschil moest beëindigen en dan kreeg ik een nieuwe. Maar als ik hem beëindig kan geen nieuwe meer openen, als hij geen nieuwe opstuurt. Iemand hier ervaring mee en wat kan ik het beste doen?
Wat denk je zelf ;)?
pi_163660770
Ik weet dat hier wat mensen zijn die nooit zo happig zijn op geheugenkaartjes uit China, maar ik heb maar weer een gokje gewaagd. 32GB Samsung evo microsd kaartje, voor 7 euro. In de reviews zie je genoeg foto's met originele verpakkingen dus ik denk dat het wel goed zal komen. Is bij gearbest trouwens, met coupon GB12C (na inlog)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163661599
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef rene90 het volgende:
Ik weet dat hier wat mensen zijn die nooit zo happig zijn op geheugenkaartjes uit China, maar ik heb maar weer een gokje gewaagd. 32GB Samsung evo microsd kaartje, voor 7 euro. In de reviews zie je genoeg foto's met originele verpakkingen dus ik denk dat het wel goed zal komen. Is bij gearbest trouwens, met coupon GB12C (na inlog)
Hoeveel wil je besparen? :P
https://www.amazon.de/Sam(...)tfrei/dp/B00OHJWY90/
pi_163661785
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:38 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Hoeveel wil je besparen? :P
https://www.amazon.de/Sam(...)tfrei/dp/B00OHJWY90/
goed punt, hoewel ik er maar 1 nodig heb dus je dan nog verzendkosten hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163661811
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef rene90 het volgende:
Ik weet dat hier wat mensen zijn die nooit zo happig zijn op geheugenkaartjes uit China, maar ik heb maar weer een gokje gewaagd. 32GB Samsung evo microsd kaartje, voor 7 euro. In de reviews zie je genoeg foto's met originele verpakkingen dus ik denk dat het wel goed zal komen. Is bij gearbest trouwens, met coupon GB12C (na inlog)
Heb ook 32G'B's nodig. Kun je dit kaartje testen als die binnen is?

Vooralsnog bestel ik altijd op https://www.dataio.nl/
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_163661920
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:50 schreef rene90 het volgende:
goed punt, hoewel ik er maar 1 nodig heb dus je dan nog verzendkosten hebt.
Boekentruc ;)
Ofwel een boek bijbestellen dat nog (lang) niet in voorraad is en deze annuleren als je gewenste items al verzonden zijn.

Overigens is deze seller op Ebay ook betrouwbaar voor geheugen-spul.
pi_163662048
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb ook 32G'B's nodig. Kun je dit kaartje testen als die binnen is?

Vooralsnog bestel ik altijd op https://www.dataio.nl/
wil hem best testen, maar heb zelf op basis van de gebruikersfotos en reviews het vertouwen dat het wel goed zit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 11 juli 2016 @ 11:23:20 #35
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163662390
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef rene90 het volgende:
Ik weet dat hier wat mensen zijn die nooit zo happig zijn op geheugenkaartjes uit China, maar ik heb maar weer een gokje gewaagd. 32GB Samsung evo microsd kaartje, voor 7 euro. In de reviews zie je genoeg foto's met originele verpakkingen dus ik denk dat het wel goed zal komen. Is bij gearbest trouwens, met coupon GB12C (na inlog)
zijn er ergens algemene coupons te vinden voor de shops, die bijvb altijd gelden?
  maandag 11 juli 2016 @ 12:40:43 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163663749
Zie OpeningsPost (OP)...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163665916
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

wil hem best testen, maar heb zelf op basis van de gebruikersfotos en reviews het vertouwen dat het wel goed zit.
Ook al is het een werkend kaartje waar niet met de opslagcapaciteit gesjoemeld is, dan nog is het vaak no name b kwaliteit met een Samsung sticker erover. Lijkt bij testen een prima kaartje te zijn, maar gaat sneller stuk etc.

Amazon.de is zoals gezegd een prima keus.

Je ziet het nu ook weer met die nep lamzacs. Sommige dingen kun je beter niet uit China halen!

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 11-07-2016 19:12:56 ]
pi_163667789
Weet er iemand ergens een shop om betrouwbare herlaadbare D batterijen te kopen?
  maandag 11 juli 2016 @ 16:40:28 #40
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163668831
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:49 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand ergens een shop om betrouwbare herlaadbare D batterijen te kopen?
nkon.nl
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163671108
quote:
12s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:40 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

nkon.nl
Idd, maar om 1 of ander reden is sk.nkon.nl goedkoper :D
  maandag 11 juli 2016 @ 18:33:04 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163671122
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:32 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Idd, maar om 1 of ander reden is sk.nkon.nl goedkoper :D
Werkt dat nog steeds? :) Was 'm helemaal vergeten...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163673258
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef rene90 het volgende:
Ik weet dat hier wat mensen zijn die nooit zo happig zijn op geheugenkaartjes uit China, maar ik heb maar weer een gokje gewaagd. 32GB Samsung evo microsd kaartje, voor 7 euro. In de reviews zie je genoeg foto's met originele verpakkingen dus ik denk dat het wel goed zal komen. Is bij gearbest trouwens, met coupon GB12C (na inlog)
Ik begin er zelf niet meer aan. Twee keer pech gehad met een geheugenkaartje uit China:
- De eerste keer was de data van mijn telefoon (waaronder foto's) corrupt geraakt.
- De tweede keer waren honderden foto's van een fotocamera tijdens een vakantie corrupt geraakt. Kaartje deed niets meer en bij de camerawinkel konden ze er ook niets meer mee.

Het kan best zijn dat er legitieme kaartjes op Ebay of Gearbest staan, maar ik zou het risico zelf niet meer nemen. ;)
  maandag 11 juli 2016 @ 20:44:03 #44
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163673895
Als er belangrijke data op moet komen, zeker niet. En vooral niet voor die paar euro's prijsverschil.
Zelf heb ik zelden iets echt interessants op m'n sd-card in de telefoon staan (spotify muziek, foto's die ook naar dropbox worden geupload etc) dus zou het wel willen proberen als ze écht goedkoop zouden zijn. 128GB voor een tientje of zo. :P (hoewel ik dan wel .mkv films moet gaan opslaan om het vol te krijgen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 11 juli 2016 @ 21:43:39 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163675707
Chinees merk... LD enz... met Chinese verwachtingswaarden ok...
Maar als je dan toch merk haalt, haal het dan uit NL/EU...
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 03:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, daarover heb ik weleens gezegd:

[..]

Suntrsi / STS lijkt ook een ding te zijn nu. In any rate, liever dat je weet dat je iets Chinees in huis haalt en het enigszins degelijk is, dan dat je een SanDisk-geadverteerd kaartje in huis haalt en het dit niet blijkt te zijn. Verder zijn SanDisk/Samsung kaartjes e.d. ook weather en X-Ray proof enzo en heb je er lange garantie op zitten. Al met al kun je eigenlijk beter bij een Amazon-deal ofzo toeslaan. Maar als je je chinashopaddiction wilt voeden natuurlijk, moet je het vooral zelf weten, maar ga er dan niet voor om opgelicht te worden met fakes of tweederangs flutkaartjes en ga voor een legit Chinese/Taiwanese/Koreaanse kaart zoals hier genoemd... LD, OV, XC, Microdrive, STS, etc. Die lijken me niet zo tragisch, nee, vooral ook als ze een gelikt-uitziende eigen AE-shop hebben, e.g. http://www.aliexpress.com/store/2021013 & http://ld-official.aliexpress.com/store/1803198 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 juli 2016 @ 07:49:46 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163682386
Sinds wanneer is die 17track app zo Spang? Push notificaties bij updates, alles
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:51:10 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163683645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:49 schreef Catch22- het volgende:
Sinds wanneer is die 17track app zo Spang? Push notificaties bij updates, alles
Sinds de update :9
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:59:42 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163683808
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Sinds de update :9
Flex. Alsnog de site F5'en voor de tracking van de umi natuurlijk :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163684218
Werkt wel lekker inderdaad, al moet je nog steeds de 3S codes bij postnl opvragen en stopt de tracking als 't pakketje in NL is aangekomen omdat er geen 3S code gekoppeld wordt aan 't internationale tracknummer.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:28:46 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163684239
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Werkt wel lekker inderdaad, al moet je nog steeds de 3S codes bij postnl opvragen en stopt de tracking als 't pakketje in NL is aangekomen omdat er geen 3S code gekoppeld wordt aan 't internationale tracknummer.
Dat is 1x de tracking copy pasten in een DM, dat is zo klaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:27 #51
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163684534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Werkt wel lekker inderdaad, al moet je nog steeds de 3S codes bij postnl opvragen en stopt de tracking als 't pakketje in NL is aangekomen omdat er geen 3S code gekoppeld wordt aan 't internationale tracknummer.
Hier werkt het gewoon tot aan de deur, met een (paar) uur vertraging.
Ik kan gewoon zien wanneer mijn postbode met een (registered) pakje komt aanzetten :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163686011
Voor die 2,54 krijg je van Aukey wel heel stevige en dikke kwalitatieve kabels in een mooie verpakking zeg :o
pi_163686154
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is 1x de tracking copy pasten in een DM, dat is zo klaar
Ja, maar kom op zeg. In de huidige tijd zo "omslachtig" moeten werken om je pakketje te tracken?

quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hier werkt het gewoon tot aan de deur, met een (paar) uur vertraging.
Ik kan gewoon zien wanneer mijn postbode met een (registered) pakje komt aanzetten :)
Soms wel, maar ik moet vaak de tracking zelf archiveren of verwijderen om m'n lijst op te schonen. 17track geeft dan nog niet aan dat 't pakketje bezorgd is, en dat kan dan al best 'n paar dagen geleden zijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 12 juli 2016 @ 12:38:48 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163686282
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:22 schreef davedavy het volgende:
Voor die 2,54 krijg je van Aukey wel heel stevige en dikke kwalitatieve kabels in een mooie verpakking zeg :o
Ja hé! En ik kreeg er nog eens 2 ipv 1! :)

In other news :

3 Ganzo's down, 2 to go (I think)!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163686951
Die sticker :D
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:23:13 #56
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163687183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:13 schreef davedavy het volgende:
Die sticker :D
De gele of de witte? ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163687366
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De gele of de witte? ;)
De witte Cpt. Obvious :P
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:00:03 #58
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163688137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

De witte Cpt. Obvious :P
Handig, zo 'n etikettenprinter, hé :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163688626
Iemand een soort splitter waarmee je met 1 kabel 2 apparaten kan voorzien van internet met een standaard kabel aansluiting?

Thanks.
pi_163689095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:17 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een soort splitter waarmee je met 1 kabel 2 apparaten kan voorzien van internet met een standaard kabel aansluiting?

Thanks.
Is niet mogelijk. Gebruik een switch.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:03:45 #61
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163689866

https://www.fasttech.com/(...)port-usb-hub-charger
Ik kom bovenstaande net tegen bij de new arrivals bij FastTech.
Jammer van de 5A max, anders had ik 'm wel besteld, denk ik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163690668
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:49 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb er ooit wat over geschreven, misschien maakt dat je wat wijzer.
En anders is google je zoekvriendje ;)
+1. Ben ook weer wat wijzer geworden
pi_163695582
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:35 schreef dodge_911 het volgende:
Ditte :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je deze al getest/ervaringen mee?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:22:28 #64
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163697033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb je deze al getest/ervaringen mee?
Het werkt wel, maar ik heb een betere versie onderweg :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163697319
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:22 schreef dodge_911 het volgende:
Het werkt wel, maar ik heb een betere versie onderweg :)
Dus je krijgt er gewoon 12V uit voor apparatuur op 12V? Wat doet zoiets vervolgens met de lader (hitte?).
Link toevallig van die betere versie?

Zelf (nog) geen toepassing voor; maar het idee spreekt me erg aan.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:42:02 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163697594
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dus je krijgt er gewoon 12V uit voor apparatuur op 12V? Wat doet zoiets vervolgens met de lader (hitte?).
Link toevallig van die betere versie?

Zelf (nog) geen toepassing voor; maar het idee spreekt me erg aan.
Alleen als'ie aan een QC lader hangt, hé, je kan hiermee niet van USB5V QC maken hé...
Je kan hiermee tussen de voltages switchen.

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 12-07-2016 20:52:37 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163697874
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef dodge_911 het volgende:
Alleen als'ie aan een QC lader hangt, hé, je kan hiermee niet van USB5V QC maken hé...
Dat snap ik.

Zie wel een leuke use-case voor bijvoorbeeld Core M tablets/laptops die je dan kunt opladen met QC laders, ook in de auto.
Zoals gezegd; zelf geen toepassing voor maar het idee spreekt me aan.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:57:02 #68
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163698019
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat snap ik.

Zie wel een leuke use-case voor bijvoorbeeld Core M tablets/laptops die je dan kunt opladen met QC laders, ook in de auto.
Zoals gezegd; zelf geen toepassing voor maar het idee spreekt me aan.
Het staat nog 'n beetje in de kinderschoenen, denk ik. Je kan sowieso hiermee al niet naar 20V gaan (tenzij je bron ook 20V doet)
Ik zou er ook naar QC3.0 moeten kunnen switchen, maar dat is me tot nu toe niet gelukt.
Eind dezew eek heb ik normaal m'n nieuwe camera voor m'n YT channel binnen en kan ik proberen om er een filmpje over/van te maken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163698271
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:57 schreef dodge_911 het volgende:
Het staat nog 'n beetje in de kinderschoenen, denk ik. Je kan sowieso hiermee al niet naar 20V gaan (tenzij je bron ook 20V doet)
Ik zou er ook naar QC3.0 moeten kunnen switchen, maar dat is me tot nu toe niet gelukt.
Eind dezew eek heb ik normaal m'n nieuwe camera voor m'n YT channel binnen en kan ik proberen om er een filmpje over/van te maken.
Snap ik.

Maar je hebt tegenwoordig veel Chinese tablets met Core M CPU. Die laden op 12V en een Tweaker heeft mij eens verteld dat die max. 1.5A/18W @ 12V trekt tijdens het opladen (als je de tablet tijdens opladen ook gebruikt).

Nu zal er wat verlies gaan met zo'n adapter maar dit zou wel betekenen dat je deze kunt opladen.
Of een goedkope powerbank met QC2.0/3.0 kunt gebruiken als accuduur van tablet wat minder is (i.p.v. een dure/zware powerbank met 12V output)

Een normale laptop ga je zo natuurlijk nooit kunnen opladen, maar dat is dan ook niet mijn idee hierachter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 12-07-2016 21:48:29 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:22:41 #70
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163698723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Snap ik.

Maar je hebt tegenwoordig veel Chinese tablets met Core M CPU. Die laden op 12V en een Tweaker heeft mij eens verteld dat die max. 1.5A/18W @ 12V trekt tijdens het opladen (als je de tablet tijdens opladen ook gebruikt).

Nu zal er wat verlies gaan met zo'n adapter maar dit zou wel betekenden dat je deze kunt opladen.
Of een goedkope powerbank met QC2.0/3.0 kunt gebruiken als accuduur van tablet wat minder is (i.p.v. een dure/zware powerbank met 12V output)

Een normale laptop ga je zo natuurlijk nooit kunnen opladen, maar dat is dan ook niet mijn idee hierachter.
Je brengt me nu wel op een idee... Ik ga ff wat testen :)
Het werkt!

Gewoon 12V eruit :D
Met het juiste kabeltje heb je nu dus een 5/9/12V batterij op zak :) en jouw theorie klopt volgens mij helemaal. Wie stuurt me zo 'n Chinese tablet om het mee te testen? :D

Dit is die andere trouwens : http://www.aliexpress.com(...)15V/32604676697.html

http://www.banggood.com/J(...)emale-p-1027168.html
Deze van 5V wel 12V kunnen maken volgens de review op de productpage.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 12-07-2016 22:38:32 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163699316
Iemand nog aanrader voor boxen en oordopjes?

Ik heb nu de Xiaomi Piston 3, maar ze passen niet ver genoeg in me oor ofzo. Waardoor het geluid heel erg mono klinkt. Zonder diepgang of bass. Iemand een idee?

[ Bericht 66% gewijzigd door relativity op 12-07-2016 22:02:29 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163706605
NVWA verbiedt brandgevaarlijke telefoonopladers
http://nos.nl/l/2117291

quote:
Vooral goedkopere opladers en opladers uit China voldoen vaak niet, blijkt uit het onderzoek. "We hebben er bijvoorbeeld vier rechtstreeks uit China gekocht via een website en die bleken alle vier gevaarlijk te zijn." Op de site van de NVWA staat een lijst van de 41 onderzochte opladers.
Het zal hier wel bekend zijn dat de meeste (niet alle!) Chinese opladers nogal matig zijn, hierbij dus een extra waarschuwing dat je beter goed op moet letten bij wat je koopt.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:09:33 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163706628
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:40 schreef relativity het volgende:
Iemand nog aanrader voor boxen en oordopjes?

Ik heb nu de Xiaomi Piston 3, maar ze passen niet ver genoeg in me oor ofzo. Waardoor het geluid heel erg mono klinkt. Zonder diepgang of bass. Iemand een idee?
Andere tips gebruiken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:23:54 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163706752
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:06 schreef J.B. het volgende:
NVWA verbiedt brandgevaarlijke telefoonopladers
http://nos.nl/l/2117291

[..]

Het zal hier wel bekend zijn dat de meeste (niet alle!) Chinese opladers nogal matig zijn, hierbij dus een extra waarschuwing dat je beter goed op moet letten bij wat je koopt.
Jammer dat zo'n onderzoekers niet even contact zoeken met dit topic. Dan hadden ze de meest geïmporteerde merken kunnen testen en niet een stel willekeurig gekozen rommeldingen uit China.

Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de Blitzwolf producten en hun veiligheid.

Verder onderschrijf ik de conclusies. Een gesmolten stopcontact in mijn slaapkamer is het daar ook mee eens.
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:25:59 #75
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163706779
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:40 schreef relativity het volgende:
Iemand nog aanrader voor boxen en oordopjes?

Ik heb nu de Xiaomi Piston 3, maar ze passen niet ver genoeg in me oor ofzo. Waardoor het geluid heel erg mono klinkt. Zonder diepgang of bass. Iemand een idee?
Geen één dop klinkt goed als hij niet past. Dus of andere tips er op, of doppen zoeken die beter passen.

Probeer eens een ander model, zoals de dual driver van Xiaomi of de Brainwavz Beta.
  woensdag 13 juli 2016 @ 09:47:59 #76
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_163707720
quote:
Tja, als je ze importeert voor de verkoop heb je ten eerste een grote kans op invoerrecht, vervolgens moet je in NL zelf ook garantie leveren en daarna ook nog eens omzet draaien. Dan is 35 euro zo gek nog niet; wij weten alleen wel beter ;)
You can't be late if you don't show up.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:00:31 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163707866
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jammer dat zo'n onderzoekers niet even contact zoeken met dit topic. Dan hadden ze de meest geïmporteerde merken kunnen testen en niet een stel willekeurig gekozen rommeldingen uit China.

Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de Blitzwolf producten en hun veiligheid.

Verder onderschrijf ik de conclusies. Een gesmolten stopcontact in mijn slaapkamer is het daar ook mee eens.
Hebben we niemand met verstand van zaken op het forum die ze eens kan openschroeven?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163708351
EKEN H8R Sport Action Camera DV VR 4K Ultra HD Dual Screen WiFi 2.4G Controller
https://bnc.lt/4Sug/CPpa4oojYu

Iemand ervaring hiermee?
pi_163708710
Edit: Weg.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:21:28 #80
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163710016
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:00 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hebben we niemand met verstand van zaken op het forum die ze eens kan openschroeven?
Niet op dit forum, maar Henrik schroeft ze wel open.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163710708
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jammer dat zo'n onderzoekers niet even contact zoeken met dit topic.
:')

ja ook heel raar.

Dit is toch voor China shopping, juist niet voor B/C merken uit de Wibra/Action?
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:02:51 #82
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163710727
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:21 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet op dit forum, maar Henrik schroeft ze wel open.
Goeie link. De Blitzwolf en de Nillkin komen er goed uit, zie ik. Tenminste veilig.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163710960
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Andere tips gebruiken
Hmm bij mijn Pistons v2 waren ze wel goed. Heb van die foame :) misschien eens kijken voor langere of grotere. Bedankt voor de tip.

Wat betreft boxen: wat raden jullie aan? De blitzwolf F1?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163711548
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jammer dat zo'n onderzoekers niet even contact zoeken met dit topic. Dan hadden ze de meest geïmporteerde merken kunnen testen en niet een stel willekeurig gekozen rommeldingen uit China.

Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de Blitzwolf producten en hun veiligheid.

Verder onderschrijf ik de conclusies. Een gesmolten stopcontact in mijn slaapkamer is het daar ook mee eens.
Mwah, ik begrijp het wel. Die Blitzwolf worden natuurlijk ook niet officieel gekeurd in Nederland, ik denk dat ze de aanschaf van die dingen in China ook wat willen ontmoedigen in verband met brandgevaar. Ik gebruik overigens altijd Blitzwolf en Orico-laders, laders die bij Chinese telefoons, tablets en andere apparaten zitten gebruik ik ook nooit. En zoals hier vermeld is er ook al iemand anders die die dingen test :)
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:12:01 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713175
iemand van jullie ervaring met dit ding?

  woensdag 13 juli 2016 @ 15:29:49 #86
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163713604
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:06 schreef J.B. het volgende:
NVWA verbiedt brandgevaarlijke telefoonopladers
http://nos.nl/l/2117291

[..]

Het zal hier wel bekend zijn dat de meeste (niet alle!) Chinese opladers nogal matig zijn, hierbij dus een extra waarschuwing dat je beter goed op moet letten bij wat je koopt.
Kut onderzoek: zeggen ze dat je per ze dezelfde merk lader moet kopen als bij je telefoon, en vervolgens zijn die allemaal met een gele stip in de lijst.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:35:33 #87
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163713699
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:43:04 #88
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163713853
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:21 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet op dit forum, maar Henrik schroeft ze wel open.
Tof. Die blitzwolf dingen zijn echt allemaal super sterk blijkbaar. Mooi spul :)
pi_163714002
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:29 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kut onderzoek: zeggen ze dat je per ze dezelfde merk lader moet kopen als bij je telefoon, en vervolgens zijn die allemaal met een gele stip in de lijst.
Nu je het zegt, inderdaad ja :') Samsung, Sony, Huawei en Nokia gaan allemaal de boot in 8)7
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:57:10 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163714216
En nu we het toch over teardowns hebben : hieronder 'n teardown van zo 'n Android LCD LED-projector :
Wel creatief met die hotsnotted mediastick erin })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 13 juli 2016 @ 16:01:42 #91
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163714278
Monopod GP54 binnen.

Puik ding, lijkt wat op die van Blitzwolf echter heeft deze geen bluetooth en is dus waterdicht.
De uitschuifbare lengte is niet heel lang, maar prima te doen.

http://www.aliexpress.com(...)13010608.0.73.I6DBlM
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 13 juli 2016 @ 16:52:23 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163715217
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:01 schreef Poepoog het volgende:

[..]

:')

ja ook heel raar.

Dit is toch voor China shopping, juist niet voor B/C merken uit de Wibra/Action?
Lees het onderzoek nog eens.
pi_163716561
Iemand aanraders voor een powerbank en speakers (voor op vakantie)?

Powerbank: Xiaomi Mi Pro 10000mAh Type-C (coupon?)
Speakers: Blitzwofl F1 of F3?

Wat denken jullie?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:40:31 #94
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163717340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef relativity het volgende:
Iemand aanraders voor een powerbank en speakers (voor op vakantie)?

Powerbank: Xiaomi Mi Pro 10000mAh Type-C (coupon?)
Speakers: Blitzwofl F1 of F3?

Wat denken jullie?
Ik heb er alvast coupons voor :)
Xiaomi : xmbp10
BlitzWolf : 12blitzw

Wat ik ervan denk? Van de Xiaomi powerbank kan je dat hier lezen. Met de speakers heb ik nog geen ervaring.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 18:47:40 #95
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163717442
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef relativity het volgende:
Iemand aanraders voor een powerbank en speakers (voor op vakantie)?

Powerbank: Xiaomi Mi Pro 10000mAh Type-C (coupon?)
Speakers: Blitzwofl F1 of F3?

Wat denken jullie?
Ik heb de F3. Best een chill ding. F1 geen ervaring mee.
Nadeel tov de earson is dat hij minder stevig staat. Gaat wel harder zonder vervorming en de handsfree functie werkt goed. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_163717886
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:57 schreef dodge_911 het volgende:
Leuk nieuws voor de metertjesfreaks : de ZKETech EDB USB is nu ook te verkrijgen bij Banggood :
http://www.banggood.com/E(...)ester-p-1064036.html

Ik heb dit metertje besteld, maar met de info die banggood geeft over het downloaden van de software kom ik nergens. Driver wel gevonden en aansluiting op de computer werkt, maar zonder overige software schiet het volgens mij niet echt op.
Kan jij mij misschien helpen aan bruikbare software hiervoor?

Thanks!
pi_163718440
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Geen één dop klinkt goed als hij niet past. Dus of andere tips er op, of doppen zoeken die beter passen.

Probeer eens een ander model, zoals de dual driver van Xiaomi of de Brainwavz Beta.
Bedankt ga eens kijken!
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:40 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb er alvast coupons voor :)
Xiaomi : xmbp10
BlitzWolf : 12blitzw

Wat ik ervan denk? Van de Xiaomi powerbank kan je dat hier lezen. Met de speakers heb ik nog geen ervaring.
Thanks! Ben nog aan het twijfelen tussen de f1 en f3... Reviews zijn ook niet heel duidelijk wat het verschil nu is.
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:47 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik heb de F3. Best een chill ding. F1 geen ervaring mee.
Nadeel tov de earson is dat hij minder stevig staat. Gaat wel harder zonder vervorming en de handsfree functie werkt goed. :Y
Oké bedankt voor de informatie. Alleen ziet die F3 wel wat minder uit vind ik.

[ Bericht 31% gewijzigd door relativity op 13-07-2016 19:43:19 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:41:07 #98
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163718509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:13 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Ik heb dit metertje besteld, maar met de info die banggood geeft over het downloaden van de software kom ik nergens. Driver wel gevonden en aansluiting op de computer werkt, maar zonder overige software schiet het volgens mij niet echt op.
Kan jij mij misschien helpen aan bruikbare software hiervoor?

Thanks!
Ik heb 'm hier vandaan : http://pan.baidu.com/s/1jGXkbo6
Tweede knop, bovenste rij is de download.
Werkt hier als 'n tiet, in het Engels. Manual is ook in het Engels, en itt tot de meeste mabuals bruikbaar.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 19:59:57 #99
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163718851
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:36 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt ga eens kijken!

[..]

Thanks! Ben nog aan het twijfelen tussen de f1 en f3... Reviews zijn ook niet heel duidelijk wat het verschil nu is.

[..]

Oké bedankt voor de informatie. Alleen ziet die F3 wel wat minder uit vind ik.
Hij is wel lelijk ja. :') als ik het zo vergelijk met de f1 lijkt hij wel steviger.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_163719209
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb 'm hier vandaan : http://pan.baidu.com/s/1jGXkbo6
Tweede knop, bovenste rij is de download.
Werkt hier als 'n tiet, in het Engels. Manual is ook in het Engels, en itt tot de meeste mabuals bruikbaar.
Thanks.

Even voor mensen die hem ook proberen te downloaden. Als je een geel vogeltje krijgt moet je het mogelijk nog een paar keer proberen.
In eerste instantie kreeg ik een pagina met een geel vogeltje met (vertaald): Lol, bezoek je de pagina bestaat niet. Na 5-6 proberen waarom het niet werkte was hij er ineens.
pi_163719708
Hmm jammer. De blitzwolf f1 is nu afgeprijsd dus kan geen korting krijgen...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163724693
Hebben mensen hier ervaring met de Gitup Git2?
http://www.banggood.com/G(...)tml?cur_warehouse=EU
pi_163725703
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lees het onderzoek nog eens.
Ja? En dat lijkt toch echt te kloppen; eerste zin
quote:
Meer dan de helft van de in Nederland verkochte USB-opladers voor mobiele telefoons voldoet niet aan de gestelde eisen.
Niet de scope van CHI lijkt mij, dus niet heel raar dat de NVWA "geen contact heeft gezocht".
  donderdag 14 juli 2016 @ 06:37:20 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163725764
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 05:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja? En dat lijkt toch echt te kloppen; eerste zin

[..]

Niet de scope van CHI lijkt mij, dus niet heel raar dat de NVWA "geen contact heeft gezocht".
Lees eens verder dan de eerste zin. Ze hebben er ook 4 rechtstreeks uit China geïmporteerd om te testen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 07:24:03 #105
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163725852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:20 schreef Musta het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met de Gitup Git2?
http://www.banggood.com/G(...)tml?cur_warehouse=EU
Jup hier!

De camera bevalt mij prima! Hiervoor heb ik een SJCAM4000 gehad (nog steeds in mijn bezit) en ik vind de Git 2 absoluut een upgrade.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:48:11 #106
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_163727054
Ik heb een tijdje terug een Redmi 3 Pro besteld bij BG. Hij is al in Nederland aangekomen en is eruit gepikt door de douane. Vorige week dinsdag kreeg ik de brief van PostNL met het verzoek om het betalingsbewijs+formuliertje op te sturen. Deze heb ik vorige week dinsdag gemaild waarop ik een autoreply kreeg dat alles was ontvangen en het binnen 2 werkdagen in behandeling zou worden genomen. Sindsdien is het stil...

Weet iemand van jullie hoe lang dit normaal duurt (gemiddeld)? Het is mijn eerste duurdere (>¤22) bestelling vanuit China, dus heb hier nog niet mee te maken gehad :)
pi_163727093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:48 schreef ThaBrain het volgende:
Ik heb een tijdje terug een Redmi 3 Pro besteld bij BG. Hij is al in Nederland aangekomen en is eruit gepikt door de douane. Vorige week dinsdag kreeg ik de brief van PostNL met het verzoek om het betalingsbewijs+formuliertje op te sturen. Deze heb ik vorige week dinsdag gemaild waarop ik een autoreply kreeg dat alles was ontvangen en het binnen 2 werkdagen in behandeling zou worden genomen. Sindsdien is het stil...

Weet iemand van jullie hoe lang dit normaal duurt (gemiddeld)? Het is mijn eerste duurdere (>¤22) bestelling vanuit China, dus heb hier nog niet mee te maken gehad :)
ik zou de webcare van tnt er eens op aanspreken.. 2 werkdagen is niet meer dan 1 week ;(
pi_163729357
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 07:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jup hier!

De camera bevalt mij prima! Hiervoor heb ik een SJCAM4000 gehad (nog steeds in mijn bezit) en ik vind de Git 2 absoluut een upgrade.
Heb je toevallig ook de armband of horloge erbij besteld? Waarmee je hem kan bedienen?
Ik wil 'm ook als vervanger van m'n sj4000, denk dat ik 'm deze week maar bestel.
Heb je misschien een klein videootje? :)
BTW de EU warehouse van banggood.com kwam echt uit de EU toch? Zonder extra kosten?
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:27:00 #109
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163731183
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:54 schreef Musta het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de armband of horloge erbij besteld? Waarmee je hem kan bedienen?
Ik wil 'm ook als vervanger van m'n sj4000, denk dat ik 'm deze week maar bestel.
Heb je misschien een klein videootje? :)
BTW de EU warehouse van banggood.com kwam echt uit de EU toch? Zonder extra kosten?
Onderstaande video is hier gepost:
(Hou rekening met de compressie van Youtube, en de diverse lichtomstandigheden)

Nee, ik heb niet zo'n horloge besteld. Die heb ik in eerste instantie nog niet nodig. Over een paar week neem ik zowel de SJCAM als de GitUp Git 2 mee op vakantie.

Die van mij heb ik besteld in het CN warehouse en deed er 14 dagen over.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163733382
Wellicht een stomme vraag maar ik gebruik nu tot volle tevredenheid het Tronsmart Amlogic S905 Meta kastje. En mijn vriendin heeft er nu ook een die het perfect werkt. Verrassend perfect eigenlijk omdat de WiFI best ver er vanaf staat.

Nu zit zij wel eens op de YouTube app en met de meegeleverde afstandbediening hebben wij geen idee hoe we over deze pagina moeten scrollen? Heeft iemand hier een idee van?
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:17:33 #111
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163733490
Met je vinger over de tv swipen O-)

Die app is duidelijk absoluut niet gemaakt voor tv-boxen. Is al heel lang zo en de developers doen er niks aan. Wat ze wel doen, is alternatieve youtube-apps uit de play-store gooien -O-
Oplossing is een draadloze muis met een scrollwieltje of een remote-app op je telefoon.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_163734005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:48 schreef ThaBrain het volgende:
Ik heb een tijdje terug een Redmi 3 Pro besteld bij BG. Hij is al in Nederland aangekomen en is eruit gepikt door de douane. Vorige week dinsdag kreeg ik de brief van PostNL met het verzoek om het betalingsbewijs+formuliertje op te sturen. Deze heb ik vorige week dinsdag gemaild waarop ik een autoreply kreeg dat alles was ontvangen en het binnen 2 werkdagen in behandeling zou worden genomen. Sindsdien is het stil...

Weet iemand van jullie hoe lang dit normaal duurt (gemiddeld)? Het is mijn eerste duurdere (>¤22) bestelling vanuit China, dus heb hier nog niet mee te maken gehad :)
pi_163734024
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 06:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lees eens verder dan de eerste zin. Ze hebben er ook 4 rechtstreeks uit China geïmporteerd om te testen.
;(
pi_163735713
Ik heb even een 4 port USB charger nodig.. Maar waar moet ik op letten?

Bijv dit is maar 3 euro:
http://nl.aliexpress.com/(...)08-95e7-bde8a1db5aa1

Werkt dat goed als je ook 3 of 4 apparaten aansluit?
Want dit is veel groter en is duurder, vanwaar dat verschil?
http://nl.aliexpress.com/(...)92-81a6-f6b8674b50d1

Zit op allebei geen Quick Charge toch? Is dat aan te raden...?
Hoor zelf goede ervaring met Anker/Blitzwolf:
https://www.amazon.com/An(...)xm2&tag=thewire06-20

Iemand ervaring?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:48:28 #115
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163736049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb even een 4 port USB charger nodig.. Maar waar moet ik op letten?

Bijv dit is maar 3 euro:
http://nl.aliexpress.com/(...)08-95e7-bde8a1db5aa1

Werkt dat goed als je ook 3 of 4 apparaten aansluit?
Want dit is veel groter en is duurder, vanwaar dat verschil?
http://nl.aliexpress.com/(...)92-81a6-f6b8674b50d1

Zit op allebei geen Quick Charge toch? Is dat aan te raden...?
Hoor zelf goede ervaring met Anker/Blitzwolf:
https://www.amazon.com/An(...)xm2&tag=thewire06-20

Iemand ervaring?
Nope. Hoegenaamd niet ;)
Die van 3 euro vergeet je maar. Die Aukey zou ik wel kopen, indien van een goeie seller.

Quickcharge is aan te raden als je er wat mee kan doen of in de nabije toekomst wat mee kan doen, anders niet.

BlitzWolf spul is erg goed geprijsd voor de kwaliteit die je krijgt. Anker is natuurlijk een premiummerk, met de daarbijhorende premiumprijs.

Lol, powerbankverkoop piekt door pokemon go : https://tweakers.net/nieu(...)ease-pokemon-go.html

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 14-07-2016 16:57:23 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163739944
Zaterdag wat prullaria van BIC besteld en vandaag al binnen. Jammer dat ze zo'n klote assortiment hebben de laatste tijd. Ik ben nog altijd fan van de BIC snelheid 8-)
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:43:18 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163740267
Was, als je ff eBay weglaat, de eerste bestelling uit China voor me. Daar bij Buyincoins.
Helaas vind ik er al een paar jaar niet echt veel meer... dat ze ook een hoop fake spul verkopen (powerbanks, accessoires etc 'for Xiaomi' i.p.v. 'by Xiaomi' bijvoorbeeld) helpt ook niet echt. Damn shame though. Ben inmiddels ook weg van MisterTao en recent met goede ervaring bij CSSBuy begonnen spul van de Chinese handelsites á la Tmall te halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163741027
Vandaag een 2.4GH remote voor mijn RPi 3 met Kodi ontvangen. Werkt lekker en ziet er gelikt uit!



http://www.ebay.nl/itm/29(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:20:07 #119
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163742489
Morgenvroeg verschijnt er weer een review...
Klein voorsmaakje voor de heren :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:08:39 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163743644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:14 schreef shiznuts het volgende:

-- Hum... iets anders nieuws op m'n radar... http://www.tfzither.com/index.html / http://www.lendmeurears.com/tfz/
Series 1 binnen (carbon-look :9 B-) ) om te proberen. Legit shit! :D _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:10:12 #121
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163743681
Kooldraadlamp vanuit China is heel aangekomen en doet het perfect. Lol.
pi_163745636
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:23:24 #123
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163745945
quote:
20 juli wordt'ie verstuurd ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163751099
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

20 juli wordt'ie verstuurd ;)
Hmm been an het twijfelden. Al staat blitzwolf normaal wel voor kwaliteit, niet?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163753942
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:48 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope. Hoegenaamd niet ;)
Die van 3 euro vergeet je maar. Die Aukey zou ik wel kopen, indien van een goeie seller.

Quickcharge is aan te raden als je er wat mee kan doen of in de nabije toekomst wat mee kan doen, anders niet.

BlitzWolf spul is erg goed geprijsd voor de kwaliteit die je krijgt. Anker is natuurlijk een premiummerk, met de daarbijhorende premiumprijs.

Lol, powerbankverkoop piekt door pokemon go : https://tweakers.net/nieu(...)ease-pokemon-go.html
Thanks! Dan ga ik wel voor een BlitzWolf of Anker.

Ohja, normaal track ik echt nooit pakketjes want zie alles wel verschijnen, maar met mn cameraatje even gecheckt vandaag.
Heb dit:



Weet iemand wie de aflevering behandelt?
Is met Singapore Post verstuurd. Had gisteren dus geen briefje in m'n bus ofzo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:25 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163754250
Ff naar een dichtstbijzijnde PostNL-toko en vragen whazzup.
Schijnt dat pakketten op ophaalpunten worden gedropt zonder verwittiging van de ontvanger.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:25:18 #127
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163754379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:19 schreef shiznuts het volgende:
Ff naar een dichtstbijzijnde PostNL-toko en vragen whazzup.
Schijnt dat pakketten op ophaalpunten worden gedropt zonder verwittiging van de ontvanger.
Dit is mij meer dan eens overkomen dus ik sluit mij hierbij aan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163754884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:02 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Thanks! Dan ga ik wel voor een BlitzWolf of Anker.

Ohja, normaal track ik echt nooit pakketjes want zie alles wel verschijnen, maar met mn cameraatje even gecheckt vandaag.
Heb dit:

[ afbeelding ]

Weet iemand wie de aflevering behandelt?
Is met Singapore Post verstuurd. Had gisteren dus geen briefje in m'n bus ofzo.
Even Postnl twitteren om de code van Singapore post om te zetten in een 3S-code van Postnl, dan kan je in track & trace zien waar het pakket ligt.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:53:41 #129
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163754957
Twee telefoon hoesjes met 8 dagen binnen. Nu nog wachten op de laatste die al 3 weken onderweg is. :{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:05:11 #130
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163755205
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:50 schreef J.B. het volgende:

[..]

Even Postnl twitteren om de code van Singapore post om te zetten in een 3S-code van Postnl, dan kan je in track & trace zien waar het pakket ligt.
Kan toch zelf via:

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Chinese tracking daarin vullen en je krijgt de NL code zodra hij in NL Is te zien.
Vanaf daar kun je hem dan gewoon tracken
pi_163755231
Ah thanks, is gelukt. Blijkt dus inderdaad al bij een afhaalpunt te liggen... Goed dat ik het dan maar check.

IIG geen douane kosten dus :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_163755397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kan toch zelf via:

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Chinese tracking daarin vullen en je krijgt de NL code zodra hij in NL Is te zien.
Vanaf daar kun je hem dan gewoon tracken
Ik heb gemist dat dat inmiddels ook zo kan, bedankt voor de tip!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:39:46 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163757236
verzenden ze bij Gearbest ook zonder tracking, bijvb goedkopere bestellingen?
ik heb er nog steeds dit staan sinds 6 juli

Sorry, your shipping information has not updated yet!
pi_163760258
Tip voor mensen die deze zomer willen shinen op het water :D



Wel vrij duur. Zo'n 50-60 USD op AE.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 15:46:50 #135
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163760342
Dat moet goedkoper kunnen.

Oh dat ding is bijna 3 meter :o :D

Summer Holiday Fun 270cm 106inch Inflatable Rainbow Unicorn Water Pool Floats Pegasus Float Air Rafts
http://s.aliexpress.com/imaAbUBb
(from AliExpress Android)

Mobile only deal ¤17

Oh wacht ¤31 shipping dan.

[ Bericht 47% gewijzigd door RobertNL op 15-07-2016 21:08:04 ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:04:46 #136
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_163760691
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:46 schreef dud0r het volgende:
Dat moet goedkoper kunnen.

Oh dat ding is bijna 3 meter :o :D

Summer Holiday Fun 270cm 106inch Inflatable Rainbow Unicorn Water Pool Floats Pegasus Float Air Rafts
http://s.aliexpress.com/imaAbUBb
(from AliExpress Android)

Mobile only deal ¤17

Oh wacht ¤31 shipping dan..
Voor die 17 had ik het nog wel gedaan, vind het wel humor.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-07-2016 21:08:21 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:17:06 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163760946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kan toch zelf via:

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Chinese tracking daarin vullen en je krijgt de NL code zodra hij in NL Is te zien.
Vanaf daar kun je hem dan gewoon tracken
hou kom ik de postcode van gearbest te wten?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:22:19 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163761070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hou kom ik de postcode van gearbest te wten?
Of je vult even je eigen postcode in?
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:39 schreef THEFXR het volgende:
verzenden ze bij Gearbest ook zonder tracking, bijvb goedkopere bestellingen?
ik heb er nog steeds dit staan sinds 6 juli

Sorry, your shipping information has not updated yet!

Goedkope pakketten hebben vaak alleen een referentienummer en geen echte traceercode.

[ Bericht 40% gewijzigd door RobertNL op 15-07-2016 16:27:47 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:34:34 #139
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163761370
Ladies & germs, ik heb weer 's 'n powerbankie gereviewed...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:13:47 #140
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163764281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hou kom ik de postcode van gearbest te wten?
_O- , Je eigen postcode natuurlijk!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 20:12:28 #141
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163765375
Het lijkt Henk wel. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163765840
4 dagen na een bestelling geplaatst te hebben op aliexpress vraag ik de verkopen wanneer ongeveer het pakket verzonden wordt, krijg ik als reactie dat het al 2 weken uitverkocht is :(
Als ik dan zeg het jammer te vinden dat dit nergens vermeldt staat zodat ik ergens anders hadden kunnen bestellen krijg ik enkel de volgende smiley: O-)

FUCKERS :(
pi_163765931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
4 dagen na een bestelling geplaatst te hebben op aliexpress vraag ik de verkopen wanneer ongeveer het pakket verzonden wordt, krijg ik als reactie dat het al 2 weken uitverkocht is :(
Als ik dan zeg het jammer te vinden dat dit nergens vermeldt staat zodat ik ergens anders hadden kunnen bestellen krijg ik enkel de volgende smiley: O-)

FUCKERS :(
Dear my friend

Im very sorry for this please not give us 1 star feedback please give 5



pi_163766243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:12 schreef Dromer het volgende:
Het lijkt Henk wel. :D
Oh ja Henk. Was hem al bijna vergeten _O-
  vrijdag 15 juli 2016 @ 21:09:10 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163766566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
4 dagen na een bestelling geplaatst te hebben op aliexpress vraag ik de verkopen wanneer ongeveer het pakket verzonden wordt, krijg ik als reactie dat het al 2 weken uitverkocht is :(
Als ik dan zeg het jammer te vinden dat dit nergens vermeldt staat zodat ik ergens anders hadden kunnen bestellen krijg ik enkel de volgende smiley: O-)

FUCKERS :(
Beetje jammer inderdaad. Je snapt het niet gezien ze als de dood zijn voor slechte feedback.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163768217
Heb ook maar de KZ ED9 besteld. Lijkt me wel $14 waard.

http://www.head-fi.org/pr(...)es-in-ear-headphones
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 00:46:11 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163775288
Mweh. Kvind ze niet echt. Vooral als er wat meer van de drivers gevraagd wordt (luider, meer bass, meer lagen), dan kan 'ie 't niet echt bijbenen. Een van de eerste dopjes van ze waren wel te doen, hadden ze nog een beetje passie voor tweaken enz. Nu is het volgens mij voornamelijk meuk (en replica's).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163780984
Wat is op dit moment een goede powerbank prijs/kwaliteit? IS dat deze?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

Ik ga 4 weken door Europa reizen en ook kamperen. Wil dus één of twee powerbanks meenemen.

Hoeveel kan ik hiermee bijvoorbeeld mijn telefoon/camera/ipad opladen?
Love is in the air!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 12:51:31 #149
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163782467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:39 schreef Landgeld het volgende:
Wat is op dit moment een goede powerbank prijs/kwaliteit? IS dat deze?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html

Ik ga 4 weken door Europa reizen en ook kamperen. Wil dus één of twee powerbanks meenemen.

Hoeveel kan ik hiermee bijvoorbeeld mijn telefoon/camera/ipad opladen?
Da's al een oudje. Je kan dan beter voor deze gaan :
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Imho nog steeds de beste qua bang-for-buck-factor, 10.000mAh en met coupon onder de 13¤.
Hiermee kan je realistisch gezien je telefoon 2 tot 3 keer mee herladen. Je ipad half denk ik en je camera moet je zelf ff uitzoeken.

En 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/08 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2016 12:57:28 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163782772
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 12:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Da's al een oudje. Je kan dan beter voor deze gaan :
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Imho nog steeds de beste qua bang-for-buck-factor, 10.000mAh en met coupon onder de 13¤.
Hiermee kan je realistisch gezien je telefoon 2 tot 3 keer mee herladen. Je ipad half denk ik en je camera moet je zelf ff uitzoeken.

En 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/08 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
Top thanks! Als ik 2-3 dagen zonder oplaadpunt zit, kan ik er dus beter 2 of 3 kopen?
Of is er dan nog een iets duurdere die meer kracht heeft?
Love is in the air!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:20:13 #151
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163783039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Top thanks! Als ik 2-3 dagen zonder oplaadpunt zit, kan ik er dus beter 2 of 3 kopen?
Of is er dan nog een iets duurdere die meer kracht heeft?
Er zijn ook nog 16.000mAh en 20.000mAh versies maar die zijn wat duurder dan 'iets duurder' als je puur naar capaciteit kijkt.

En wat betreft meerdere stuks ipv 1 grotere : mijn motto is two is one, one is none maar dan erger, dus hoe meer je er kan meenemen zonder al te veel last, hoe beter imho ;)
Op m'n blog heb ik de 20.000mAh powerbank gereviewed (en nog 'n hoop andere) en van de 10.000mAh en 16.000mAh powerbanks kan je hier op FoK ook reviews van me vinden.

Voor de 20.000mAh heb ik ok nog een coupon : 67f8b0

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2016 14:18:38 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163784420
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog 16.000mAh en 20.000mAh versies maar die zijn wat duurder dan 'iets duurder' als je puur naar capaciteit kijkt.

En wat betreft meerdere stuks ipv 1 grotere : mijn motto is two is one, one is none maar dan erger, dus hoe meer je er kan meenemen zonder al te veel last, hoe beter imho ;)
Op m'n blog heb ik de 20.000mAh powerbank gereviewed (en nog 'n hoop andere) en van de 10.000mAh en 16.000mAh powerbanks kan je hier op FoK ook reviews van me vinden.

Voor de 20.000mAh heb ik ok nog een coupon : 67f8b0
Die 20.000MaH is prijstechnisch gezien prima toch? 2x de prijs van 10.000 en één is handiger meenemen dan 2 losse. :)?
Love is in the air!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:47:06 #153
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163785113
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Die 20.000mAh is prijstechnisch gezien prima toch? 2x de prijs van 10.000 en één is handiger meenemen dan 2 losse. :)?
Owkay, jij je zin :) Je bespaart idd 76 gram in gewicht.
Maar, en dit is effe mijn eigen idiote redenering :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:50:38 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163785216
Die van 20.000 raak je minder snel kwijt, want groter. :P

(zelf vind ik meerdere 'kleintjes' handiger; als je een kleine trip te voet doet, hoef je minder mee te slepen. Mijn favoriet blijft de 5000; mooi compact)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:55:07 #155
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163785310
Schaamteloos geripped van de buren :
http://www.everbuying.net/product1113763.html
En dan code: Go-Pokemon1
Dan wordt de 20.000mAh wel hééél goedkoop.
Ik heb geen ervaring met everbuying als shop, dus daar kan ik je helaas niets over vertellen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163785442
Ik heb er 3 gekocht 10.000 MaH - moet ik het hopelijk mee redeen paar dagen kamperen.
Wel 45 euro maar goed :)
Love is in the air!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 15:12:21 #157
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163785734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:00 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb er 3 gekocht 10.000 MaH - moet ik het hopelijk mee redeen paar dagen kamperen.
Wel 45 euro maar goed :)
Ja, dat wou ik er nog bijzetten maar dan had je me misschien voor gek verklaard :)
2 in gebruik en 1 backup ^O^ Nu nog een zonnepaneel en je bent helemaal de man :)
45, btw? met de coupons kom ne onder de 39 normaal gezien, hoor...

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2016 15:45:44 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:54:11 #158
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163793728
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:55 schreef dodge_911 het volgende:
Schaamteloos geripped van de buren :
http://www.everbuying.net/product1113763.html
En dan code: Go-Pokemon1
Dan wordt de 20.000mAh wel hééél goedkoop.
Ik heb geen ervaring met everbuying als shop, dus daar kan ik je helaas niets over vertellen.
Zelfde club als Gearbest volgens mij. Leveren an sich wel netjes, maar ik weet niet of ze net zo betrouwbaar zijn qua origineel spul als Banggood. Ik zou het er zelf niet op gokken met dit soort spul. (durf xiaomi powerbanks alleen via banggood of xiaomi zelf te bestellen; heb m'n ervaring met neppers gehad)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:17:14 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163794311
Nog nooit problemen met ze gehad. Ik zou het wel aandurven als ze er original/genuine bijzetten. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163798275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef shiznuts het volgende:
Mweh. Kvind ze niet echt. Vooral als er wat meer van de drivers gevraagd wordt (luider, meer bass, meer lagen), dan kan 'ie 't niet echt bijbenen. Een van de eerste dopjes van ze waren wel te doen, hadden ze nog een beetje passie voor tweaken enz. Nu is het volgens mij voornamelijk meuk (en replica's).
Hmm hoor juist dat ze daar juist er goed in zijn en zelfs moeilijk te onderscheiden zijn tegenover duurdere modellen. Ben benieuwd. Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 23:32:24 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163798334
Heb tijdens een AliExpress shoppingspree zowat alle recent-gen KZ's gehaald.
Mja, ik word er niet warm van.
Ik bedoel, alles is geweldig als je van niets komt, ik dacht ooit ook dat CKDUN geweldig was... :D _O-
Brings back memories anyone?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163801655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:32 schreef shiznuts het volgende:
Heb tijdens een AliExpress shoppingspree zowat alle recent-gen KZ's gehaald.
Mja, ik word er niet warm van.
Ik bedoel, alles is geweldig als je van niets komt, ik dacht ooit ook dat CKDUN geweldig was... :D _O-
Brings back memories anyone?
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_163804790
Ik hoorde van een kennis dat je btw kunt voorkomen als de webshop een waarde van 15-20 USD aangeeft. Is dit correct?
  zondag 17 juli 2016 @ 13:03:52 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163804927
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 12:57 schreef maastricht12345 het volgende:
Ik hoorde van een kennis dat je btw kunt voorkomen als de webshop een waarde van 15-20 USD aangeeft. Is dit correct?
Daar mogen en gaan we het in dit topic niet over hebben.

Maar de douane trapt lang niet altijd in de beschrijvingen die shops er op zetten (vaak is dit inderdaad laag). Dan krijg je een brief en bepalen ze aan de hand van de door jou opgestuurde factuur de waarde.

De kans dat de douane je pakketje opent is overigens klein; veel aanbod en weinig controle.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163810305
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Captain_koek het volgende:
Ik heb de blitzwolf 24watt dual power met sPower tech binnen! Mooi ding.

Echter heb ik het idee dat het scherm van ipad en iphone minder/schokkerig reageren tijdens het opladen en gebruiken...

Kan dit? Iemand het zelfde?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:22 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn HTC lijkt bij deze lader hetzelfde probleem te hebben.
Vooral/alleen als accu onder de 20% is gedaald en dan wordt opgeladen.
Zat bijvoorbeeld Youtube te kijken en die pauzeert zelfs enkele keren...
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:49 schreef Majesty het volgende:
Hetzelfde met mijn HTC M8 hier in combinatie met die blitzwolf lader.
Naast het feit dat mijn HTC ONE M7 dus erg traag werd, werd deze ook gloeiend heet.
Dit speelde niet alleen met de Blitzwolf wall charger, maar ook met de Blitzwolf car-charger (de 4-poort) en praktisch elke manier van opladen (ook via USB-poort van laptop/pc).
Dus ook niet te gebruiken voor bijvoorbeeld navigatie in de auto.
Ik heb niet achterhalen hoe dit kwam maar ik heb een paar dagen geleden een hard reset gedaan.

Dit heeft alles verholpen. De response van het toestel blijft prima (merk geen vertraging) en toestel wordt ook niet meer zo heet (wel wat warm; maar dat is het aard van het unibody metal beestje)
  zondag 17 juli 2016 @ 21:37:12 #166
97745 Thorical
finding a way
pi_163815464
Hoi, die Xiaomi router 3 is dat volgens jullie wat?
Het is hier druk op de wifi en de sitecom die ik nu heb valt steeds weg. En dan voor 35 euri is geen geld. Helaas wil de app die je bijna moet gebruiken als je geen Chinees leest wel erg veel van je weten. Weten jullie daar iets op en is er ook weer een kortingcode die ik weer gemist heb?
pi_163815522
Ja is wat, en ja je kunt beter een NL alternatief kopen als je (makkelijk) een leesbaar CP wilt. Erg kort door de bocht maar komt het wel op neer.
  zondag 17 juli 2016 @ 22:20:04 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163816675
Een simpele router als deze heeft eigenlijk maar 2 selling points. Sterkte van de connectie en gebruiksgemak van de software. Op beide gebieden kun je voor dit bedrag beter kopen op de Westerse markt.
  zondag 17 juli 2016 @ 22:39:26 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163817313
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef BadderHaring het volgende:
Een simpele router als deze heeft eigenlijk maar 2 selling points. Sterkte van de connectie en gebruiksgemak van de software. Op beide gebieden kun je voor dit bedrag beter kopen op de Westerse markt.
De sterkte is geen issue, ze staan juistop dat gebied als zeer goed te boek.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 17 juli 2016 @ 22:51:00 #170
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163817745
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:37 schreef Thorical het volgende:
Hoi, die Xiaomi router 3 is dat [ afbeelding ]volgens jullie wat?
Het is hier druk op de wifi en de sitecom die ik nu heb valt steeds weg. En dan voor 35 euri is geen geld. Helaas wil de app die je bijna moet gebruiken als je geen Chinees leest wel erg veel van je weten. Weten jullie daar iets op en is er ook weer een kortingcode die ik weer gemist heb?
verander het kanaal van je sitecom, naar aanleiding van de wifi analyzer app?
  zondag 17 juli 2016 @ 23:13:55 #171
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163818501
Ik las vanmiddag een artikel over powerbanks in de Consumenten(bond)gids, daar kwam zowaar een "oude bekende" in voor :P

Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 17 juli 2016 @ 23:18:05 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163818619
De Consumentenbond moet het lekker bij witgoed houden. Wat een bullshit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 17 juli 2016 @ 23:22:17 #173
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163818726
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Catch22- het volgende:
De Consumentenbond moet het lekker bij witgoed houden. Wat een bullshit
Hear, hear! Dat staat dus vol klinkklare onzin en oude producten.
Nu, misschien mijn tests ook, maar mijn data klopt tenminste wel ;)

Geeft me wel een ideetje voor dodgereviews, die action powerbanks eens aan een test onderwerpen. En ze dan terugbrengen wegens de specs niet halen :D
Heb ik met de kabeltjes destijds ook zo gedaan })

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 17-07-2016 23:27:32 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 17 juli 2016 @ 23:28:40 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163818911
Ze noemen maar bij 2 de laadsnelheid. En 'je ziet geen verschil tussen de in en uitgang'... Micro en reguliere usb lijken ook zo op elkaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juli 2016 @ 00:09:57 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163819807
De afgelopen week ofzo een paar keer de term 'Catch 22' voorbij zien komen. Daarvoor had ik er in context nog nooit van gehoord, behalve dan je username. :T
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Catch22- het volgende:
De Consumentenbond moet het lekker bij witgoed houden. Wat een bullshit
En dat idd. :') En ook dat 'Chinashoppen is niks en gevaarlijk en nep en verborgen kosten' en die tutjes die overal lopen te klagen omdat ze zelf naïef zijn en niet eerst ff wat research doen... Meer... zonder Westerse merken in de EU geen consumentenbond, dus lekker boeman spelen. Zolang je je goed genoeg verdiept is China dé plek om zaken te halen juist. :Y ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 18 juli 2016 @ 00:53:31 #176
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163820583
De coupon voor de 10.000mAh non QC Xiaomi powerbank bij BG is helaas opgebruikt.
Die voor de 20.000mAh (67f8b0) en 10.000mAh QC (xmbp10) varianten zijn nog wel geldig.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163822123
Is EU direct van DX legit? Dus zeker geen btw?
  maandag 18 juli 2016 @ 06:00:18 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163822415
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 03:20 schreef maastricht12345 het volgende:
Is EU direct van DX legit? Dus zeker geen btw?
Nee, het is alleen een luxere verzendmethode (postnl, SwedenPost) maar btw is nog niet voldaan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 18 juli 2016 @ 08:36:59 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163822887
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:09 schreef shiznuts het volgende:
De afgelopen week ofzo een paar keer de term 'Catch 22' voorbij zien komen. Daarvoor had ik er in context nog nooit van gehoord, behalve dan je username.

nice. Ik heb het van deze band
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juli 2016 @ 08:41:26 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163822926
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 06:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, het is alleen een luxere verzendmethode (postnl, SwedenPost) maar btw is nog niet voldaan.
Binnen de EU hoef je toch geen BTW te voldoen?
pi_163822934
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 08:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Binnen de EU hoef je toch geen BTW te voldoen?
het komt gewoon uit china, DX heeft afaik geen locatie binnen de eu
pi_163822949
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 08:42 schreef mschol het volgende:

[..]

het komt gewoon uit china, DX heeft afaik geen locatie binnen de eu
Ze zetten je op het verkeerde been bij DX. Ze versturen met een EU postdienst, that's all....

Je kan bij DX wel voor een klein bedrag eventuele extra kosten afkopen (tot max bedrag)...geloof ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 18-07-2016 09:00:50 ]
  maandag 18 juli 2016 @ 08:53:00 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163823007
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 08:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze zetten je op het verkeerde been bij DX. Ze versturen met een EU postdienst, that's all....

Je kan bij DX wel voor een klejn bedrag eventuele extra kosten afkopen (tot max bedrag)...geloof ik.
alweer die oplichters, heb in het verleden ook al vals spul van daar ontvangen, ik dacht dat het verbetert was.
pi_163823070
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 08:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

alweer die oplichters, heb in het verleden ook al vals spul van daar ontvangen, ik dacht dat het verbetert was.
Vroeger kocht bijna iedere China shopper bij DX. Ze verkopen ook fake spul ja...net als bijna alle andere chinese webshops.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 18-07-2016 15:01:34 ]
pi_163827139


Gerucht: Xiaomi-laptop verschijnt volgende week en krijgt Intel Core i7
quote:
Xiaomi komt met een 11"- en een 13"-laptop waarvan in ieder geval een configuratie een Core i7-6500U en 8GB ram bevat. Dat claimt de Chineestalige site BenchLife op basis van specificaties die de site in handen kreeg. De introductie zou volgende week al kunnen plaatsvinden.

Eerdere geruchten spraken van de komst van een goedkope Xiaomi-laptop met Intel Atom-processor, maar volgens BenchLife voorziet de Chinese fabrikant in ieder geval een model van een krachtige Core i7-6500U van Intels Skylake-generatie. Ook de aanwezigheid van 8GB duidt niet op een budget-laptop, al is de prijs nog onbekend. Volgens BenchLife, die het vaak bij het rechte eind heeft met geruchten, verschijnen er 11"- en 13"-versies van de laptop, die sterk op de MacBook Air-modellen zouden lijken.

Xiaomi zou ze met Windows 10 leveren en niet van een touchscreen voorzien. Verder is er een usb-c-aansluiting aanwezig om het model op te laden. Tegelijk met het bericht van BenchLife verschijnt het bericht dat Xiaomi een evenement houdt op 27 juli, waar niet alleen de laptops aangekondigd zouden worden, maar ook de Redmi Note 4. Volgens GizmoChina heeft een medewerker van het bedrijf op Weibo verklaard dat het bedrijf twee producten aankondigt bij een evenement op die dag.
Dus...
pi_163828523
Damn.. They're coming.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_163831009
quote:
Ik zoek nog een nieuwe laptop :)
pi_163834799
Zojuist bij EditieNL de Consumentenbondtest over de PB's, degene met de meeste mAh's was de winnaar :') Die kostte dan wel 65,- en je kon er wel 7x je telefoon mee opladen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_163837477
quote:
Geloof ik niet. Die laptop is een 80% kopie van een MacBook Pro Retina. De geruchten gaan al jaren. Net zoals hun smartwatch waar ik al een jaar op wacht :( :(
  maandag 18 juli 2016 @ 20:21:41 #190
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163837643
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist bij EditieNL de Consumentenbondtest over de PB's, degene met de meeste mAh's was de winnaar :') Die kostte dan wel 65,- en je kon er wel 7x je telefoon mee opladen.
Psst, kijk eens een aantal posts terug? Daar is de test al afgekraakt. :D
(en kun je het artikel nog lezen ook)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163837939
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

Psst, kijk eens een aantal posts terug? Daar is de test al afgekraakt. :D
(en kun je het artikel nog lezen ook)
Weet ik, vandaar mijn reactie ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_163839229
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef davedavy het volgende:
Geloof ik niet. Die laptop is een 80% kopie van een MacBook Pro Retina. De geruchten gaan al jaren. Net zoals hun smartwatch waar ik al een jaar op wacht :( :(
Ik moet het ook eerst zien. Vandaar ook mijn "dus..." ;)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:49:56 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163859047
Een pakket dat van Pre-Advised naar processed in country of destination gaat. Apart. Maar wel 'super'chill :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:54:30 #194
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163862771
Pfff... AE-seller geeft een tijd geleden een trackingcode die nooit actief werd. Vandaag ineens de beruchte PostNL-brief met een trackingcode die ik nergens terug kan vinden. Na wat deduceren lijkt het deze AE-bestelling te zijn. Prutsers.

Ook balen dat juist deze eruit wordt gehaald. Waarde maar een kleine 30 euro, dus na inklaring meer dan de helft duurder. (absoluut valt de schade mee, maar relatief is het jammer)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163870805
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef Catch22- het volgende:
Een pakket dat van Pre-Advised naar processed in country of destination gaat.......
Zeker PostNL
  woensdag 20 juli 2016 @ 07:51:25 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163873219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:14 schreef elinx het volgende:

[..]

Zeker PostNL
Jep
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:08:39 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163875579
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:41:48 #199
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163879179
quote:
Handig voor de plantjes op zolder
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:18:33 #200
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163881198
Geinig, maar weer een cursus Chinees nodig voor de app, vrees ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:22:35 #201
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163883024
Als ze er nou een klein waterreservoir in gemaakt hadden die automatisch de planten water geeft, in plaats van naar een app pusht dat je dat alsnog zelf moet doen...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:33:10 #202
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163883380
Ik heb ze dan toch maar 's opengemaakt :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:38:55 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163883590
Ooh! That reminds me, ligt nog een pakketje met een ultra-mini Ganzo* en ook eentje met zo'n swiss cheese oogje op 't postkantoor. Maar ff ophalen! :D
*
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je echt the man wilt zijn haal je natuurlijk deze: https://www.fasttech.com/products/1964704 B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163884209
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Ooh! That reminds me, ligt nog een pakketje met een ultra-mini Ganzo* en ook eentje met zo'n swiss cheese oogje op 't postkantoor. Maar ff ophalen! :D
*

[..]

Echte mannen nemen deze toch:

https://www.fasttech.com/products/1901/10001878/4887500



Bullet's over Knife. Je weet zelf! :{w
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:59:44 #205
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163884308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

Echte mannen nemen deze toch:

https://www.fasttech.com/products/1901/10001878/4887500

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Bullet's over Knife. Je weet zelf! :{w

Those ain't bullets, those are shotgun shells ;)
Never bring a knife to a gunfight

Lol, dat had ik al toen ik nog 'n klein Dodsj'ke was :)
Tegenwoordig heb ik de echte ook in huis

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 20-07-2016 19:34:53 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163885107
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb ze dan toch maar 's opengemaakt :.......
Is het mogelijk om aub de type nrs. in volgorde te vermelden?
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:46:12 #207
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163885343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:33 schreef elinx het volgende:

[..]

Is het mogelijk om aub de type nrs. in volgorde te vermelden?
Yepperz ^O^
Ff blijven kijken :)

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 20-07-2016 19:35:18 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:02:01 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163885659
Die van mij is een 729 Camo. https://www.fasttech.com/products/1901/10001878/4324301
(Die andere met swiss cheese gat waren wat groter en de vorige Ganzo-ervaring was dat dat ding eigenlijk veel te massief was in vergelijking met de Sanrenmu :Y ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:10:49 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163885836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef BillsGate het volgende:
Als ze er nou een klein waterreservoir in gemaakt hadden die automatisch de planten water geeft, in plaats van naar een app pusht dat je dat alsnog zelf moet doen...
Die zijn er wel op aliexpress dacht ik. Kan je ook je eigen fles in draaien :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 juli 2016 @ 21:47:42 #210
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163891525
Ik had via AE een glazen screenprotector besteld voor mijn (op FOK!) gewonnen UMI Super. De ontvangen screenprotector die ik heb ontvangen is veel te klein (zowel in breedte als in lengte), dus ik heb een dispute gestart (reden: Size not as described). Dit was mijn eerste bestelling bij AE overigens :')
De seller zegt het volgende:
quote:
Dear friend ,sorry let you feel unhappy ,and we will back your money ,hope you can change the dispute reason to "it is still in transit "or "changed mind", becasue the dispute reason is really important to us ,so we bother you ,hope you can change it ,when change it ,we will accept the dispute to back your money soon ,thanks
Ze vragen me niet om het dispute te sluiten (waarvoor hier meermaals gewaarschuwd is), maar om deze aan te passen. Heeft dit gevolgen voor de "geloofwaardigheid" van mijn dispute? Wat zouden jullie doen in dit geval ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_163891822
Is er ergens een app waarmee ik kan meten wat de input van mijn powerbank is en desnoods de capaciteit ervan? Of denk ik nu te simpel?
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:11:23 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163892234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef N22 het volgende:
Ik had via AE een glazen screenprotector besteld voor mijn (op FOK!) gewonnen UMI Super. De ontvangen screenprotector die ik heb ontvangen is veel te klein (zowel in breedte als in lengte), dus ik heb een dispute gestart (reden: Size not as described). Dit was mijn eerste bestelling bij AE overigens :')
De seller zegt het volgende:

[..]

Ze vragen me niet om het dispute te sluiten (waarvoor hier meermaals gewaarschuwd is), maar om deze aan te passen. Heeft dit gevolgen voor de "geloofwaardigheid" van mijn dispute? Wat zouden jullie doen in dit geval ?
eerst geld terug storten, dan sluit het dispute zich auto, of hebben we het niet over paypal?
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:16:18 #213
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163892367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eerst geld terug storten, dan sluit het dispute zich auto, of hebben we het niet over paypal?
AE doet geen paypal.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163893389
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:46 schreef dodge_911 het volgende:.....................Ff blijven kijken :)
Dank voor de line up
pi_163902485
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:24 schreef dud0r het volgende:
Blitzwolf speaker binnen. *O*
Tering wat kan dat ding hard. Nog niet vol volume geprobeerd, maar halverwege is ook al flink aan het volume. Zonder vervorming.
Straks even de handsfree functie testen.
Die handsfree functie vond ik niet veel soeps, ben wel erg tevreden met het geluid inderdaad. Gaat toch weer wat harder dan de Earson 151.

Één 'probleem': ik nam de Earson 151 altijd mee onder de douche of in bad, voordeel daarvan is dat ik gewoon nummers kan skippen, geluid harder of zachter etc. via de speaker zelf.
Nu lijkt het erop dat de F3 een iets andere honingraat techniek gebruikt om het water buiten te houden, die er ook voor zorgt dat het geluid aanzienlijk zachter wordt wanneer er een tijdje water op staat. Één veeg met een handdoek eroverheen en het geluid is weer normaal, maarja die handdoek neem ik dan weer niet mee onder de douche.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 12:35:02 #216
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163903122
Geluid harder of zachter en nummers skippen kan bij de F3 ook met de knoppen. Daarvoor zitten die knoppen erop :P
Handsfree functie is niet geweldig nee. Volume is daarbij weer erg laag.
Ben er nu nog steeds tevreden mee. Staat 5bdagen in de week aan.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_163905649
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef dud0r het volgende:
Geluid harder of zachter en nummers skippen kan bij de F3 ook met de knoppen. Daarvoor zitten die knoppen erop :P
Handsfree functie is niet geweldig nee. Volume is daarbij weer erg laag.
Ben er nu nog steeds tevreden mee. Staat 5bdagen in de week aan.
Oh ja, dat weet ik, daarom heb ik 'm ook aangeschaft. Het lijkt in mijn vorige bericht een beetje of ik duidelijk probeer te maken dat de F3 die functies niet heeft, wazig verwoord.
Anyways, super speaker voor onder de douche ook, alleen jammer dat dat omhulsel (denk ik) net wat anders is dan dat van de Earson.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 14:26:50 #218
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_163905764
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef Majesty het volgende:

[..]

Oh ja, dat weet ik, daarom heb ik 'm ook aangeschaft. Het lijkt in mijn vorige bericht een beetje of ik duidelijk probeer te maken dat de F3 die functies niet heeft, wazig verwoord.
Anyways, super speaker voor onder de douche ook, alleen jammer dat dat omhulsel (denk ik) net wat anders is dan dat van de Earson.
Dan begreep ik je verkeerd. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:24 #219
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_163907256
quote:
12s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yepperz ^O^
Ff blijven kijken :)
Heeft de g729 bij jou 1 of 2 brons ringetjes?
Is de scherpte van de g704 vergelijkbaar met de andere? Die waren eerst altijd semi-scherp.

In het groen vind ik ze het mooist :Y
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:43:55 #220
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163910005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heeft de g729 bij jou 1 of 2 brons ringetjes?
Is de scherpte van de g704 vergelijkbaar met de andere? Die waren eerst altijd semi-scherp.

In het groen vind ik ze het mooist :Y
Groen bevalt me uitermate goed, vind het zelf ook een mooie kleur voor messen.
De G704 is scherp, maar de anderen zijn wat scherper. Maar nog steeds scherp genoeg om probleemloos door de bekende BG vuilniszak te gaan, hoor.
Dat van die G729 moet ik straks ff checken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163923054
Een vraagje voor de batterij-kenners (en in het bijzonder dodge_911, dé batterij-kenner):
als ik in mijn kofferbak van mijn auto een led-strip wil aanbrengen welke wordt gevoed door een powerbank (de Xiaomi 5000 mah is nu maar 8 euro bij everbuying) kan ik deze powerbank dan het hele jaar in mijn kofferbak laten zitten?

Of wordt deze in de zomer te heet en in de winter te koud? Mijn voornaamste zorg is dat deze misschien kan ontbranden als deze te heet wordt......

Iemand hier een zinvol antwoord op?

(overigens heb ik dit ook thuis liggen maar dat durf ik al helemaal niet aan te brengen:
http://i00.i.aliimg.com/p(...)trip_light_4_5V.jpg)
pi_163923154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die zijn er wel op aliexpress dacht ik. Kan je ook je eigen fles in draaien :D
Ziet er alleen zo lomp uit

http://www.aliexpress.com(...)fd-94d4-abdabf14e119
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:18:30 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163923195
quote:
Bij grote planten is het wel handig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:03:11 #224
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163927680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef marco_sire het volgende:
als ik in mijn kofferbak van mijn auto een led-strip wil aanbrengen welke wordt gevoed door een powerbank (de Xiaomi 5000 mah is nu maar 8 euro bij everbuying) kan ik deze powerbank dan het hele jaar in mijn kofferbak laten zitten?

Just to get the obvious out of the way: :)

Je auto heeft toch al een hele grote powerbank onder de motorkap zitten?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:54:17 #225
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163930375
Ik heb zojuist 35 meter katoenkant besteld voor 11 euro op Aliexpress. Ik lach mij dood. In Nederland alleen kost zoiets al iets van 2 tot 4 euro de meter.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_163939155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:03 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Just to get the obvious out of the way: :)

Je auto heeft toch al een hele grote powerbank onder de motorkap zitten?
Ja maar die zal wel bestand zijn tegen extreme temperaturen toch? Ik weet niet of er op een powerbank (of Ikea batterijen) een soortgelijke zelfde bescherming tegen oververhitting zit....

Iemamd die duidelijkheid kan verschaffen?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:12:32 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163939370
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ja maar die zal wel bestand zijn tegen extreme temperaturen toch? Ik weet niet of er op een powerbank (of Ikea batterijen) een soortgelijke zelfde bescherming tegen oververhitting zit....

Iemamd die duidelijkheid kan verschaffen?
_O-
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:22:41 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163939682
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 juli 2016 @ 08:50:38 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163947912
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ja maar die zal wel bestand zijn tegen extreme temperaturen toch? Ik weet niet of er op een powerbank (of Ikea batterijen) een soortgelijke zelfde bescherming tegen oververhitting zit....

Iemamd die duidelijkheid kan verschaffen?
Damn. Not sure if.... _O-
pi_163948116
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ja maar die zal wel bestand zijn tegen extreme temperaturen toch? Ik weet niet of er op een powerbank (of Ikea batterijen) een soortgelijke zelfde bescherming tegen oververhitting zit....

Iemamd die duidelijkheid kan verschaffen?
to get this straight: waarom knoop je die led verlichting niet gewoon aan de accu van je auto en wil je rommelen met een losse powerbank?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:18:32 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163948197
Misschien is die powerbank van 60-100Ah op 12v niet genoeg voor de leds

:@
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163948251
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:04 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ja maar die zal wel bestand zijn tegen extreme temperaturen toch? Ik weet niet of er op een powerbank (of Ikea batterijen) een soortgelijke zelfde bescherming tegen oververhitting zit....

Iemamd die duidelijkheid kan verschaffen?
Ja, knoop die led strip gewoon aan de 12v van je kofferbakverlichting. Ben je meteen van het probleem met een extra schakelaar af.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 16:06:02 #234
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163955643
Kan er niet meer aan toevoegen dan de heren hierboven, eerlijk gezegd.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163964314
Waarschijnlijk nog een extra Weide horloge bestellen. :9
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:13:21 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163965512
is mijn pakket er door de douane uitgepikt?

pi_163966577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef THEFXR het volgende:
is mijn pakket er door de douane uitgepikt?

[ afbeelding ]
Welke windows gebruik je?
  zondag 24 juli 2016 @ 00:28:49 #238
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163967283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef THEFXR het volgende:
is mijn pakket er door de douane uitgepikt?

[ afbeelding ]
Niet noodzakelijk.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 24 juli 2016 @ 07:01:43 #239
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163969004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:10 schreef mschol het volgende:

[..]

to get this straight: waarom knoop je die led verlichting niet gewoon aan de accu van je auto en wil je rommelen met een losse powerbank?
Of een zonnepaneel op het dak en de leds daaraan knopen. Is nog duurzamer ook.
pi_163970684
Meer mensen er last van dat die tronsmart kabels zo gauw lam worden?
Ik vind het heerlijke kabels, zelfs de 1.8M kabels laten nog tegen de 2A door, maar na een paar weken vallen ze gewoon uit je apparaat en moet je de pinnetjes weer proberen terug te buigen }:|
pi_163972194
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:28 schreef johanndoe het volgende:
Meer mensen er last van dat die tronsmart kabels zo gauw lam worden?
Ik vind het heerlijke kabels, zelfs de 1.8M kabels laten nog tegen de 2A door, maar na een paar weken vallen ze gewoon uit je apparaat en moet je de pinnetjes weer proberen terug te buigen }:|
Potverdorie inderdaad, zo irritant. Heerlijke kabels qua oplaadsnelheid, maar ze worden of lam, of gaan kapot aan de kant van de telefoon (draad komt naar buiten). En dan ben ik echt niet ruw met de kabels, maar er zijn er al zeker 5 gesneuveld bij mij.
Zelfs de 3 meter kabels laden gewoon met normale (hoge) snelheid op.

Kortom, ik ben eigenlijk op zoek naar iets degelijkere kabels.
  zondag 24 juli 2016 @ 13:52:06 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163973177
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:28 schreef johanndoe het volgende:
Meer mensen er last van dat die tronsmart kabels zo gauw lam worden?
Ik vind het heerlijke kabels, zelfs de 1.8M kabels laten nog tegen de 2A door, maar na een paar weken vallen ze gewoon uit je apparaat en moet je de pinnetjes weer proberen terug te buigen }:|
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:06 schreef Majesty het volgende:
Potverdorie inderdaad, zo irritant. Heerlijke kabels qua oplaadsnelheid, maar ze worden of lam, of gaan kapot aan de kant van de telefoon (draad komt naar buiten). En dan ben ik echt niet ruw met de kabels, maar er zijn er al zeker 5 gesneuveld bij mij.
Zelfs de 3 meter kabels laden gewoon met normale (hoge) snelheid op.

Kortom, ik ben eigenlijk op zoek naar iets degelijkere kabels.
Serieus? Ik heb nu niet het gevoel dat ik erg voorzichtig omga met mijn kabels, en mijn tronsmart 90 cm's zijn toch wel bij mijn meestgebruikte kabels (al heb ik er vanwege mijn kabeltests natuurlijk wel wat meer in 'roulatie' dan de gemiddelde gebruiker) maar ik heb het euvel van slechte connectoren of uit elkaar vallen echt nog niet gemerkt.
Ik ga d'r in ieder geval wel melding van maken in mijn review van de kabels.

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 24-07-2016 14:04:25 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163974688
Ja serieus. Ik denk dat het hem in het gebruiken tijdens opladen zit op de een of andere manier.

Ik gebruik een paar korte om gewoon op te laden en die zijn nog prima, maar gebruik vaak 's avonds een lange om telefoon of tablet bij te laden tijdens het gebruik. Ze gaan er dan ook niet veelvuldig in of uit, maar toch, na een paar weken beginnen ze steeds losser te zitten, dan is het weer priegelen om die 2 pinnetjes op de platte kant van de micro usb omhoog te krijgen en dan doettie het weer even, tot ze weer teveel ingedrukt zijn.
  zondag 24 juli 2016 @ 15:36:24 #244
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163975661
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:02 schreef johanndoe het volgende:
Ja serieus. Ik denk dat het hem in het gebruiken tijdens opladen zit op de een of andere manier.

Ik gebruik een paar korte om gewoon op te laden en die zijn nog prima, maar gebruik vaak 's avonds een lange om telefoon of tablet bij te laden tijdens het gebruik. Ze gaan er dan ook niet veelvuldig in of uit, maar toch, na een paar weken beginnen ze steeds losser te zitten, dan is het weer priegelen om die 2 pinnetjes op de platte kant van de micro usb omhoog te krijgen en dan doettie het weer even, tot ze weer teveel ingedrukt zijn.
Dat zou dus best wel eens de oorzaak kunnen zijn. Ik gebruik ze vooral om op te laden en aan te sluiten, maar dat zijn vooral statische devices waarbij de connector dus niet overmatig belast wordt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163976127
Maar het lijkt me dan alsnog wel een kwaliteitsissue, met originele samsung kabel nooit last van gehad, en met een andere (geen idee welk merk het was) ook nooit last. Helaas bleek deze niet boven de 0.7A uit te komen met 2 meter dus is daarom toen weggedaan.

Daarom blijf ik ook gewoon tronsmart kopen. Het laden zelf gaat perfect zolang ze blijven zitten.
  zondag 24 juli 2016 @ 16:03:46 #246
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163976362
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:06 schreef Majesty het volgende:

[..]

Potverdorie inderdaad, zo irritant. Heerlijke kabels qua oplaadsnelheid, maar ze worden of lam, of gaan kapot aan de kant van de telefoon (draad komt naar buiten). En dan ben ik echt niet ruw met de kabels, maar er zijn er al zeker 5 gesneuveld bij mij.
Zelfs de 3 meter kabels laden gewoon met normale (hoge) snelheid op.

Kortom, ik ben eigenlijk op zoek naar iets degelijkere kabels.
bij mij ook, zit vooral in de latere kabels. Die ik eerst had waren best ok maar die ik nu heb zijn echt zo snel kapot... Super slecht.
pi_163977688
Kan je die Chinese kalenders ergens kopen die je altijd bij de afhaal Chinees krijgt bij oudjaar?
  zondag 24 juli 2016 @ 17:44:59 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163978928
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 24 juli 2016 @ 18:01:21 #249
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163979328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heeft de g729 bij jou 1 of 2 brons ringetjes?
Is de scherpte van de g704 vergelijkbaar met de andere? Die waren eerst altijd semi-scherp.

In het groen vind ik ze het mooist :Y
Sorry voor de late reply, Tomorrowland vrijdag en recup zaterdag zijn ertussen gekomen ;)
Als ik het goed kan zien heeft de mijne 1 bronzen ring en 1 nylon ring.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 24 juli 2016 @ 18:23:21 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_163980010
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Sorry voor de late reply, Tomorrowland vrijdag en recup zaterdag zijn ertussen gekomen ;)
Als ik het goed kan zien heeft de mijne 1 bronzen ring en 1 nylon ring.
Raar dat ze met dit model zo'n combinatie gebruiken. Ik moet nog even kijken of brons ringetjes goedkoop verkrijgbaar zijn om de oudere Ganzo's aan te passen. Zo'n wit plastic ringetje is een beetje cheap :)
pi_163985393
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[..]

Serieus? Ik heb nu niet het gevoel dat ik erg voorzichtig omga met mijn kabels, en mijn tronsmart 90 cm's zijn toch wel bij mijn meestgebruikte kabels (al heb ik er vanwege mijn kabeltests natuurlijk wel wat meer in 'roulatie' dan de gemiddelde gebruiker) maar ik heb het euvel van slechte connectoren of uit elkaar vallen echt nog niet gemerkt.
Ik ga d'r in ieder geval wel melding van maken in mijn review van de kabels.
Serieus :D.
  zondag 24 juli 2016 @ 21:40:17 #253
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163985624
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef Majesty het volgende:
Serieus :D.
Egwaar joh?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 24 juli 2016 @ 22:58:09 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163987798
Diverse powerbanks nu met $5 korting bij BG met coupon 'BALL' http://www.banggood.com/collection-2157.html?bid=23786&utmid=895
Daarmee komt de XPB10Ah nonQC onder de 12¤
De andere couponcodes voor die pagina zijn EGGB en BGBALL
Deze gelden enkel op bepaalde categoriën in die promo, dus ff uitkijken waar je wat mee aankan.

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 24-07-2016 23:14:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 25 juli 2016 @ 02:00:58 #255
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163991077
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:40 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Egwaar joh?
Die connector wordt gewoon lam. Dan blijft hij niet meer klemmen in de telefoon. Heb het nu al bij mn goldplated 180cm kabels die ik vorige maand besteld heb.
Maar ook bij de gewone kabels is het zo. Beetje jammer. :(
pi_163991534
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 02:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Die connector wordt gewoon lam. Dan blijft hij niet meer klemmen in de telefoon. Heb het nu al bij mn goldplated 180cm kabels die ik vorige maand besteld heb.
Maar ook bij de gewone kabels is het zo. Beetje jammer. :(
Klopt. Heb ik ook al diverse(!) keren gemeld hier in het forum. Bepaalde versies van Tronsmart/Aukey/RAVpower/Rankie etc. (ja, ze worden onder verschillende merknamen verkocht) hebben een slechte micro usb connector. Bij gebruik device tijdens laden wordt de aansluiting snel lam met soms zelfs breuk tot gevolg.
Het is leuk om alleen snelheid te testen, maar dit soort dingen zijn ook belangrijk. Gelukkig zijn de Tronsmart pakketjes met 5 kabels zo goedkoop dat het het risico wel waard is. Ik heb een paar 5/6packs liggen die ik voor minder dan 6 dollar heb kunnen kopen.

Zolang je alleen gebruikt om te laden zonder dat je je device gebruikt is er niks aan de hand en heb je er een goede kabel aan.


@Dodge, neem het metalen deel van de micro usb maar eens tussen je vingers en zet er langzaam wiegend druk op. Je zal zien dat het probleem heel snel optreedt.


Ben zelf fan van Remax kabels. Goede snelheid en regelmatig onder 2 euro
http://s.aliexpress.com/2uyiEVBB

Blitzwolf doet het ook goed maar is meestal een stuk duurder. En ik vind die kabels zo verrekte dun.

Overigens gaan de originele Samsung kabels en die heel korte 20cm Xiaomi kabels bij ons nog het langst mee.
(We gebruiken hier dagelijks minimaal 8 devices om te laden)
Device met korte kabel in rugzak laden gaat prima. Met Tronsmart kabel al na 2 keer omgebogen microusb connector.

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 26-07-2016 10:45:02 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 11:22:40 #257
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163994853
Vreemd genoeg heb ik de beste usb connector tot nu toe op die extreem goedkope flat cables gevonden, die kreeg ik echt niet stuk. Jammer dat het verder verschrikkelijke kabels zijn :p
  maandag 25 juli 2016 @ 12:21:42 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163996052
Nieuwe Xiaomi-gadget... een...!
Pen. http://www.mi.com/gelpen/ :P
https://world.tmall.com/item/536226256826.htm

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 25-07-2016 12:27:34 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163996237
quote:
Hebben! :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163996562
Ik heb me zo'n Blitzwolf VR bril gekocht.. Omdat het kan :D Alleen nog even zoeken voor een iOS compatible controller. Zit er al bij blijkbaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door davedavy op 25-07-2016 13:01:29 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 13:44:49 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163997805
Ja, gister gezien. Vrijwel iedereen is er vrij enthousiast over. Ik dacht gezien te hebben dat er een Xiaomi Yi sale op AliExpress zou komen, maar kan er niks meer van vinden... -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163998219
Ik vind het eerst wel best.
Een tijdje geleden hebben m'n broers 2 Yi1's meegenomen op het circuit; helaas ging het opnemen bij een van hen niet goed (blijkbaar niet duidelijk wanneer camera aan stond). Maar de beelden van de andere blijven uitstekend in de ruwe omstandigheden.

Niet echt de upgrade waard. Zoals hij zelf ook zegt; de 4K resolutie is tof maar je hebt qua PC/laptop wel wat serieus spul nodig om daar mee te werken en als je stabilisatie wilt gebruiken kun je beter alternatieve camera's gebruiken.

Misschien bij de Yi3 ofzo. :P

EDIT: de bluetooth microfoon voor de Yi klinkt wel interessant. Zeker als die ook een goede prijs/kwaliteit gaat krijgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 25-07-2016 16:48:47 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 14:50:58 #264
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_163999180
Iets met bomen en bos en ik weet dat er ergens een review topic rondzwerft, maar uiteraard is die geheel onvindbaar: wat is nu de beste in-ear koptelefoon verkrijgbaar voor een redelijke prijs? Ik prefereer overigens eentje met een platte kabel, die gaan niet zo vaak door elkaar.
Don't let my username fool you...
pi_164001233
Weet iemand hoelang het duurt voordat ik een pakketje ontvangt dat met royal mail vanuit het VK is verstuurd?
  maandag 25 juli 2016 @ 16:27:32 #266
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164001385
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:19 schreef maastricht12345 het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat ik een pakketje ontvangt dat met royal mail vanuit het VK is verstuurd?
14 dagen
pi_164001739
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

14 dagen
Dat valt mee. Hoop dat ik niet genaaid word door de brexit.
pi_164001790
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het eerst wel best.
Een tijdje geleden hebben m'n broers 2 Yi1's meegenomen op het circuit; helaas ging het opnemen bij een van hen niet goed (blijkbaar niet duidelijk wanneer camera aan stond). Maar de beelden van de andere blijven uitstekend in de ruwe omstandigheden.

Niet echt de upgrade waard. Zoals hij zelf ook zegt; de 4K resolutie is tof maar je hebt qua PC/laptop wel wat serieus spul nodig om daar mee te werken en als je stabilisatie wilt gebruiken kun je beter alternatieve camera's gebruiken.

Misschien bij de Yi3 ofzo. :P

Haha ja dat vind ik dus ook. Mensen staren zich dood op zoiets als 4K, maar gooien hun enorm spannende filmpjes van de huiskat wel op Youtube die vervolgens alles verneukt.
Dan zou het nog handig zijn om bijv een kwart van je filmpje in te zoomen zodat maar dat doet ook niemand.

Voorlopig ga ik nog voor gebruikersgemak, daar bevalt de Git2 wel erg.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_164010163
Ik kocht onlangs zo'n Remax kabel voor iPad Air maar die wanneer ik 'm gebruik is ie extreem warm (en ook de officiële Apple adapter wordt warm).. Moet ik een refund aanvragen of is dit normaal..?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:40:17 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164017596
Wat zijn jullie ervaringen met de douane, qua behandelingstijd? Heb er nu een pakket liggen dat er al een week ligt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 11:42:23 #271
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164017649
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:58 schreef dodge_911 het volgende:
Diverse powerbanks nu met $5 korting bij BG met coupon 'BALL' http://www.banggood.com/collection-2157.html?bid=23786&utmid=895
Daarmee komt de XPB10Ah nonQC onder de 12¤
De andere couponcodes voor die pagina zijn EGGB en BGBALL
Deze gelden enkel op bepaalde categoriën in die promo, dus ff uitkijken waar je wat mee aankan.
Thnks, heb een XPB10Ah besteld en de code werkt nog _O_
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:55:21 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164017956
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met de douane, qua behandelingstijd? Heb er nu een pakket liggen dat er al een week ligt.
Is de brief al verzonden of is hij nog niet aan je PC gekoppeld?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:56:47 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164017997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is de brief al verzonden of is hij nog niet aan je PC gekoppeld?
Hij is nog niet gekoppeld (heb wel een code). Ik weet niets over een brief, die heb ik in elk geval nog niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:59:23 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164018073
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij is nog niet gekoppeld (heb wel een code). Ik weet niets over een brief, die heb ik in elk geval nog niet.
Hmz, dat lijkt dan vertraging te zijn.
Ik dacht dat als de koppeling werkt je dan ook kan zien dat de brief (waardebepaling) verzonden is.

Maar goed n=1 dus het kan nu best weer anders zijn :').
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:01:38 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164018113
:'( Douane hier implementeert een nieuw systeem. :N

Vroeger kreeg ik een brief. BAM! In de tram stappen, bus nemen, 40min later bij het depot zelf inklaring doen. Pakketje mee, terug naar huis, uitpakken! Alles binnen anderhalf uur van het krijgen van de brief.

Nu is het weer bureaucratie ten top en is het zelfaangifte van import/belasting niet meer mogelijk, moet je het gaan opsturen. Kan wel elektronisch, heb ik met een leesbevestigingvraag gestuurd, maar die sturen ze natuurlijk niet. ;( Dus nu ook dagenlang geen idee en maar wachten. En straks staat 'ie voor de deur en mogen er ook logistische kosten van een 10-tje bij op, omdat ik 'em niet meer zelf af mag halen. :'( -O- Ik had het zo mooi voor elkaar.

Ook sowieso: geen Singapore Post, maar Swiss Post. :'( Come on, never ever send it with Swiss or Sweden Post. Or EMS. Geef mij gewoon Singapore Post. _O_ of Netherlands Direct/PostNL. Of China/Hong Kong Post (al is dat een wat minder zorgvuldige manier).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 juli 2016 @ 13:33:19 #276
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164020344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef N22 het volgende:
Ik had via AE een glazen screenprotector besteld voor mijn (op FOK!) gewonnen UMI Super. De ontvangen screenprotector die ik heb ontvangen is veel te klein (zowel in breedte als in lengte), dus ik heb een dispute gestart (reden: Size not as described). Dit was mijn eerste bestelling bij AE overigens :')
De seller zegt het volgende:

"Dear friend ,sorry let you feel unhappy ,and we will back your money ,hope you can change the dispute reason to "it is still in transit "or "changed mind", becasue the dispute reason is really important to us ,so we bother you ,hope you can change it ,when change it ,we will accept the dispute to back your money soon ,thanks"

Ze vragen me niet om het dispute te sluiten (waarvoor hier meermaals gewaarschuwd is), maar om deze aan te passen. Heeft dit gevolgen voor de "geloofwaardigheid" van mijn dispute? Wat zouden jullie doen in dit geval ?
De seller in kwestie blijft voet bij stuk houden, hij vraagt me nu om de reden van mijn dispute te veranderen van "size not as described" naar "Still in transit" of "I don't need the product anymore".
Ik kan me voorstellen dat de reden "I don't need the product anymore" genoeg grond is voor AE om het dispute in voordeel van de seller te sluiten. Ik wil eigenlijk, mocht ik het dispute aanpassen, een screenshot van de berichtenuitwisseling tussen mij en de seller bijsluiten, waarin mij dus een full refund wordt aangeboden + additionele discount van $1 als ik de reden van het dispute aanpas. Op die manier heb ik een stok achter de deur, echter vraag ik me af of dan geen extra gedonder oplevert. De arbitrage van AE krijgt dan immers te zien krijgt dat de seller mij zover heeft gekregen om het dispute gaandeweg aan te passen.

Intussen heb ik de mogelijkheid gekregen om het dispute te escaleren, is dat allicht een betere optie? Ik ben niet van plan om ooit nog iets te kopen bij de seller.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 26 juli 2016 @ 13:40:56 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164020498
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, dat lijkt dan vertraging te zijn.
Ik dacht dat als de koppeling werkt je dan ook kan zien dat de brief (waardebepaling) verzonden is.

Maar goed n=1 dus het kan nu best weer anders zijn :').
de waardebepalingsbrief was niet aangekomen....

Toch wel. Is gemailed :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Catch22- op 26-07-2016 14:27:13 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164028703
Dat moment dat je slechts niveau A2 op alie bent :'( :'(
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:42:41 #279
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_164034496
Wie wou hier weer meer info over zo 'n QC-switcher?
Ik heb er er één unboxed en beetje mee geprutst. Het werkt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:58 schreef badschaap het volgende:
Dat moment dat je slechts niveau A2 op alie bent :'( :'(
Ben ik al 'n tijdje :N
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_164036553
quote:
deze was zeker ook al gepost ? http://m.banggood.com/Ori(...)nitor-p-1068369.html

Hmm blijkbaar al een tijdje uit.
:]
pi_164039576
Ik laat voortaan gewoon alles op werk bezorgen. Nu weer een kaartje in mn bus, kan het ophalen bij een Primera. Die dingen zijn open van 09:00 tot 17:00. Oftewel dat wordt weer wachten tot het weekend. Bij mn werk komt het te liggen bij een supermarkt, die zijn ten minste op fatsoenlijke tijden open :P.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_164040517
Prachtige notebook hoor.

http://www.mi.com/mibookair/

:9~ :9~ :9~
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164041609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef dimmak het volgende:
Prachtige notebook hoor.

http://www.mi.com/mibookair/

:9~ :9~ :9~
mooi ding.
Alleen die naam, verzin dan wat originelers :') .
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:52:56 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164041645
Interessant dat ze geen branding op de buitenkant hebben.

Recap.

13.3" 4999 CNY / 749 USD (reken met 739 EUR? (reseller commission + (heavy/secure) shipping, excl. import))
i5 6200U, 8GB DDR4 2133MHz, NVIDIA GT 940MX 1GB GDDR5, 256GB SSD, FHD 72% NTSC, 2x USB3.0 + USB-C

12" 3499 CNY / 525 USD (reken met 599 EUR? (reseller commission + (heavy/secure) shipping, excl. import))
m3 6Y30, 4GB LPDDR3 1866MHz, Intel 515, 128GB SSD, FHD 50% NTSC, 1x USB3.0 + USB-C

Not terrible. Al zou ik zelf liever wat meer neertellen voor een wat krachtiger systeem nog, bv. http://store.hp.com/Nethe(...)=c-OMEN-by-HP-laptop . Maar is denk ik ook een lifestyle-ding. Heb je thuis een systeem staan is zoiets natuurlijk tof voor on-the-go. Zoals je van HP die 12"-equivalent bijvoorbeeld ook zo'n Spectre X2 hebt: http://store.hp.com/Nethe(...)69EA&opt=ABH&sel=NTB . Alleen die is dan idd 799. Maar dan moet je wel toegeven, die is als tablet inzetbaar en of je op de Xiaomi om importbelasting gematst kunt worden is sterk twijfelachtig en dan kom je al gauw in de buurt van die HP dan weer... Die 13.3" is dan alweer interessanter, omdat een beetje 13.3" met die specs dan al 1000+ doet en Intel HD graphics heeft, geen NVIDIA.

Al met al... coole move though! :9 :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164043943
Ik wordt er niet warm of koud van. Leuk design, aardige specs maar voordat je dat ding met alle bijkomende kosten hier in Nederland hebt staan kon je sneller en goedkoper iets uit de Nederlandse schappen trekken.
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:02:25 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164053059
Als ik nog in China zat had ik er over gedacht, nu helaas te duur :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164053739
Ik vind de 'MiBooks' helemaal niets. Prijs/Spec verhouding is niet denderend en het design is een slecht aftreksel van een MacBook Air/Pro combi.
pi_164061198
Weet iemand ook een chinees waar je goedkoop iPhone hoesjes/covers kan laten bedrukken?
pi_164063133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook een chinees waar je goedkoop iPhone hoesjes/covers kan laten bedrukken?
Artscow? 'Goedkoop'
pi_164065236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef davedavy het volgende:

[..]

Artscow? 'Goedkoop'
die zocht ik inderdaad :) maar zo goedkoop is die ook al niet meer zie ik :P
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:01:28 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164065459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook een chinees waar je goedkoop iPhone hoesjes/covers kan laten bedrukken?
CHI / [coupon] Custom Phone Case voor $0.99 incl verzenden!
Hier wellicht nog wat aan?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164065960
quote:
Ja thanks! hij werkt nog *O*
pi_164067061
ik zoek een vergelijkbare bril als deze

https://www.amazon.com/A9(...)lasses/dp/B007HCXK6U

iemand?
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:33:29 #294
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_164067215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:26 schreef Chunees het volgende:
ik zoek een vergelijkbare bril als deze

https://www.amazon.com/A9(...)lasses/dp/B007HCXK6U

iemand?
Banggood
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_164067496
quote:
12s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:33 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Banggood
ben je serieus?
  donderdag 28 juli 2016 @ 16:24:47 #296
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_164068197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:49 schreef Chunees het volgende:

[..]

ben je serieus?
Je vraagt om een vergelijkbare bril...
Ik zoek op Banggood en klik 7 pagina's resultaten door...
En dan vraag jij of ik serieus ben als ik exact post wat jij vraagt? Een vergelijkbare bril.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_164068701
Moest een goedkope 3M kabel Mini USB kabel hebben. Bij Ugreen pakken ze de verpakking in ieder geval anders aan dan de classic China envelop :P

pi_164071439
quote:
12s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Je vraagt om een vergelijkbare bril...
Ik zoek op Banggood en klik 7 pagina's resultaten door...
En dan vraag jij of ik serieus ben als ik exact post wat jij vraagt? Een vergelijkbare bril.
Haha, stank voor dank en dat van 'n Chunees :')

Echt, in wat voor wereld leven we toch :N
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_164074789
Haha, stank voor dank inderdaad!

Maar goed, laat zelf eens weten waar je al gekeken hebt en of je überhaupt zelf iets hebt gedaan, het is geen verzoeksjesnummer topic hier.

Ik zou in ieder geval op AliExpress kijken, hebben ze veel meer brillen en kun je zelfs aan de linkerkant kiezen wat voor vorm je naar op zoek bent:
http://www.aliexpress.com/category/200000621/sunglasses.html
pi_164077461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:24 schreef Majesty het volgende:
Haha, stank voor dank inderdaad!

Maar goed, laat zelf eens weten waar je al gekeken hebt en of je überhaupt zelf iets hebt gedaan, het is geen verzoeksjesnummer topic hier.

Ik zou in ieder geval op AliExpress kijken, hebben ze veel meer brillen en kun je zelfs aan de linkerkant kiezen wat voor vorm je naar op zoek bent:
http://www.aliexpress.com/category/200000621/sunglasses.html
Ik denk dat die Chunees niet durfde te klikken op de link omdat er Banggood stond en hij dacht dat 't één of andere vieze plaatjessite was :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_164077551
Een verkoper op AlieExpress is ermee akkoord gegaan dat ik geld terugkrijg. Het is nu 2 weken geleden en ik heb mijn geld nog steeds niet (na al diverse keren met verkoper contact te hebben gehad, incl. beloftes dat het geld al overgemaakt is). Weet iemand hier de procedure van of moet ik het via klantenservice doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')