cowcow en artscow zijn allebei van artsnowquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:07 schreef MeesterBier het volgende:
Hoe moet ik de link leggen tussen Artscow en Cowcow? Is dit de nieuwe versie van Artscow ofzo?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 05:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik een fee krijg als iemand de code gebruikt! Als ik genoeg krijg om het te laten uitbetalen, doneer ik het aan FOK!![]()
(Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen)
Helaas betalen ze dat nooit uit volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 05:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik een fee krijg als iemand de code gebruikt! Als ik genoeg krijg om het te laten uitbetalen, doneer ik het aan FOK!![]()
(Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen)
Vanaf 25 euro kan ik het naar m'n paypal laten stortenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Helaas betalen ze dat nooit uit volgens mijAlleen in store credit.
Hmm ja maar volgens mij geldt de opbrengst van specifiek deze opdracht niet mee. Althans dat was een aantal jaar terug zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Vanaf 25 euro kan ik het naar m'n paypal laten storten
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm ja maar volgens mij geldt de opbrengst van specifiek deze opdracht niet mee. Althans dat was een aantal jaar terug zo.
Volgens mij valt dit onder Cow Cash. Zie iig niets wat erop wijst dat deze actie uitgesloten is, maar ik merk het vanzelf hopelijkquote:Our system will automatically credit your PayPal account when your combined earnings and Cow Cash have reached the preset amount below. We will credit your account on the 1st day of each month.
Een wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:45 schreef Zspirit het volgende:
Cool!
Ik heb een dogetag besteld, bedankt!
[ afbeelding ]
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed te horen. Ik heb m nog nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:09 schreef rene90 het volgende:
Vandaag de dogtag in huis gekregen, prima kwaliteit en netjes verpakt
Hij lag net op de deurmatquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik heb m nog niet
Nog niet over nagedacht, maar ideale cadeaus inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb een portemonnee besteld voor mn zoontje met het enz knol logo, leuk schoenkado, en het telefoonhoesje met hetzelfde logo. Denk dat hij helemaal happy zal zijn
Denk er even bij dat het uit China komt en het 1 dollar kost. Dan is het wat mij betreft prima voor dat geld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:31 schreef Andyy het volgende:
Dogtags vallen best wel tegen eigenlijk, had het gegraveerd verwacht maar het is een plastic opplak dingetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop