quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je echt the man wilt zijn haal je natuurlijk deze: https://www.fasttech.com/products/1964704![]()
Echte mannen nemen deze toch:quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Ooh! That reminds me, ligt nog een pakketje met een ultra-mini Ganzo* en ook eentje met zo'n swiss cheese oogje op 't postkantoor. Maar ff ophalen!
*
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Echte mannen nemen deze toch:
https://www.fasttech.com/products/1901/10001878/4887500
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bullet's over Knife. Je weet zelf!
Is het mogelijk om aub de type nrs. in volgorde te vermelden?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb ze dan toch maar 's opengemaakt :.......
Yepperzquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:33 schreef elinx het volgende:
[..]
Is het mogelijk om aub de type nrs. in volgorde te vermelden?
Die zijn er wel op aliexpress dacht ik. Kan je ook je eigen fles in draaienquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:22 schreef BillsGate het volgende:
Als ze er nou een klein waterreservoir in gemaakt hadden die automatisch de planten water geeft, in plaats van naar een app pusht dat je dat alsnog zelf moet doen...
Ze vragen me niet om het dispute te sluiten (waarvoor hier meermaals gewaarschuwd is), maar om deze aan te passen. Heeft dit gevolgen voor de "geloofwaardigheid" van mijn dispute? Wat zouden jullie doen in dit geval ?quote:Dear friend ,sorry let you feel unhappy ,and we will back your money ,hope you can change the dispute reason to "it is still in transit "or "changed mind", becasue the dispute reason is really important to us ,so we bother you ,hope you can change it ,when change it ,we will accept the dispute to back your money soon ,thanks
eerst geld terug storten, dan sluit het dispute zich auto, of hebben we het niet over paypal?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef N22 het volgende:
Ik had via AE een glazen screenprotector besteld voor mijn (op FOK!) gewonnen UMI Super. De ontvangen screenprotector die ik heb ontvangen is veel te klein (zowel in breedte als in lengte), dus ik heb een dispute gestart (reden: Size not as described). Dit was mijn eerste bestelling bij AE overigens![]()
De seller zegt het volgende:
[..]
Ze vragen me niet om het dispute te sluiten (waarvoor hier meermaals gewaarschuwd is), maar om deze aan te passen. Heeft dit gevolgen voor de "geloofwaardigheid" van mijn dispute? Wat zouden jullie doen in dit geval ?
AE doet geen paypal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst geld terug storten, dan sluit het dispute zich auto, of hebben we het niet over paypal?
Dank voor de line upquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:46 schreef dodge_911 het volgende:.....................Ff blijven kijken
Die handsfree functie vond ik niet veel soeps, ben wel erg tevreden met het geluid inderdaad. Gaat toch weer wat harder dan de Earson 151.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:24 schreef dud0r het volgende:
Blitzwolf speaker binnen.![]()
Tering wat kan dat ding hard. Nog niet vol volume geprobeerd, maar halverwege is ook al flink aan het volume. Zonder vervorming.
Straks even de handsfree functie testen.
Oh ja, dat weet ik, daarom heb ik 'm ook aangeschaft. Het lijkt in mijn vorige bericht een beetje of ik duidelijk probeer te maken dat de F3 die functies niet heeft, wazig verwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef dud0r het volgende:
Geluid harder of zachter en nummers skippen kan bij de F3 ook met de knoppen. Daarvoor zitten die knoppen erop![]()
Handsfree functie is niet geweldig nee. Volume is daarbij weer erg laag.
Ben er nu nog steeds tevreden mee. Staat 5bdagen in de week aan.
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef Majesty het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik, daarom heb ik 'm ook aangeschaft. Het lijkt in mijn vorige bericht een beetje of ik duidelijk probeer te maken dat de F3 die functies niet heeft, wazig verwoord.
Anyways, super speaker voor onder de douche ook, alleen jammer dat dat omhulsel (denk ik) net wat anders is dan dat van de Earson.
Heeft de g729 bij jou 1 of 2 brons ringetjes?quote:
Groen bevalt me uitermate goed, vind het zelf ook een mooie kleur voor messen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft de g729 bij jou 1 of 2 brons ringetjes?
Is de scherpte van de g704 vergelijkbaar met de andere? Die waren eerst altijd semi-scherp.
In het groen vind ik ze het mooist
Ziet er alleen zo lomp uitquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die zijn er wel op aliexpress dacht ik. Kan je ook je eigen fles in draaien
Bij grote planten is het wel handigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er alleen zo lomp uit
http://www.aliexpress.com(...)fd-94d4-abdabf14e119
Just to get the obvious out of the way:quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef marco_sire het volgende:
als ik in mijn kofferbak van mijn auto een led-strip wil aanbrengen welke wordt gevoed door een powerbank (de Xiaomi 5000 mah is nu maar 8 euro bij everbuying) kan ik deze powerbank dan het hele jaar in mijn kofferbak laten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |