Ik ga wel even een minor geluk volgenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechts 2 vakken, de rest valt wel mee
moet je per september?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel even een minor geluk volgen
Lukt mij prima hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc postte filmpje, ik kan zijn posts niet negeren
wat is dit nou weer voor'n gejankquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
gvd nu moet ik allemaal shit gaan plannen voor die kkvakantie. kon beter gewoon thuis blijven en fokken
jaloers op mijn vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor'n gejank
verbruidegomd*quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee tyf op je hebt het verbruid ;s
met wie ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:59 schreef Drug het volgende:
kijken of ik in tehran een opium den kan vinden
maar je zei dat ik nooit sorry moet zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik ga wel weg als je geen excuses aanbiedt doei
oh ga je jezelf ontdekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:00 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand mijn social leven bestaat uit fok
Die linkse is fucking lekker, andere nog niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet te vreten
die duurdere zit geen voet bij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
dezelfde monitoren maar toch ook weer niet
https://tweakers.net/product/354810/dell-ultrasharp-u2414h/
heozo is de ene duurder dan ?
Nee overtreders en opgelicht in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
internetpesters is op 5? en daarna de deurwaarders
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Dat lijkt me idd ranzigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
een broodje poep?quote:
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef Kurovski het volgende:
Bedenk het zelf. Ik weet niet wat jullie ranzig vinden. Zoks' z'n piemel misschien.
1 maal ruimbagage plus 1 maal carry on luggage. Check your airline what they allow.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi help
Als er op vliegticket dit staat "BAGGAGE ALLOWANCE: 1 Pieces"
Mag je dan alleen maar 1 handbagage of 1 koffer? Ik dacht handbagage aangezien er geen maximum kg bij staat?
Vast wel vaak, is toch licht en weinig werk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.
Daarnaast weet ik niet hoe vaak Zosk z'n piel wast
Ff goed checkende, maar er staat op nl site ook gwn "1 stuk(ken)"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 maal ruimbagage plus 1 maal carry on luggage. Check your airline what they allow.
Ik weet niet hoe lui hij is ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast wel vaak, is toch licht en weinig werk.
1 stuks ruimbagage. Volgens mij is dat max 24kg en niet verdeeld. Moet 1 stuks zijn. 1 koffer, of in jouw geval doos.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff goed checkende, maar er staat op nl site ook gwn "1 stuk(ken)"
JA 1 STUK WAT.
.Spit n rubquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lui hij is ;s
Eigenlijk wil ik het ook niet weten.
dooddoener jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.
Daarnaast weet ik niet hoe vaak Zosk z'n piel wast
Idd.quote:
Het is wat je opwindend vindtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Ik kijk iets raars op TLC met dates in bed waarbij ze elkaars babyfoto's gaan bekijken.
TLC is echt pauper geworden, vreselijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Ik kijk iets raars op TLC met dates in bed waarbij ze elkaars babyfoto's gaan bekijken.
Ghehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 stuks ruimbagage. Volgens mij is dat max 24kg en niet verdeeld. Moet 1 stuks zijn. 1 koffer, of in jouw geval doos.
ben benieuwd hoeveel onzinnige mailtjes ze per dag krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe
Naja heb mailtje gestuurd voor zekerheid
Veel, daarvoor is de klantenservice.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel onzinnige mailtjes ze per dag krijgen
Ik dacht daarachterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel, daarvoor is de klantenservice.
eerste keer dat je vliegt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel, daarvoor is de klantenservice.
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
ik kijk gewoon de touretappe van vandaag opnieuw
Hopen op vuurwerk morgen, Etixx, Skybots en Movistar die op kop gaan sleurenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.morgen wss weer
tour de hansquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
ik kijk gewoon de touretappe van vandaag opnieuw
Ben jij zo'n Contadorfan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.morgen wss weer
Noel vast welquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kreeg vandaag slecht nieuws als je dat wilt weten
Oh dat vind ik zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kreeg vandaag slecht nieuws als je dat wilt weten
HAAAAAAAGSKWARTIERTJE!!!1!!!11quote:
Jij plaagt me wel eensquote:
Dat kon ik door m'n autisme ook niet inzienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik je zo leuk vind
Ik dacht omdat je hoofd vol met bloemkool zatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kon ik door m'n autisme ook niet inzien
aardappelpurée.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht omdat je hoofd vol met bloemkool zat
Jammer dit weerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
aardappelpurée.
Wat ken je me weer slecht.
Dat kan nog steeds hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit weer
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen
je kan het hierboven gewoon lezen, dus wat is dit voor'n sneer?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoihoi. hoe was de uitslag? positief zeker?verwacht niks anders van je
Hij is aan het gamen of aan het poepen of aan het douchen of een combinatie daarvan, hij is iig niet hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben op zoek naar Hermann, ik wil hem gaarne op zijn plaats zetten.
Zonde. GC / Beat this one..........quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij is aan het gamen of aan het poepen of aan het douchen of een combinatie daarvan, hij is iig niet hier.
Ah zo, je kan hem DM sturenquote:
Ik heb niet terug gelezen of zoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan het hierboven gewoon lezen, dus wat is dit voor'n sneer?
Hoe gaat het?quote:
Topquote:
Wat een kankervlogquote:
Het kan even beter, familiedingetjes weer, maar verder primaquote:
En Tour de Hans was nog zo'n Spek-takelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
Wel beetje lame dat Spekkie niet hier komt posten
Welke telefoonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd nieuwe telefoon is wel glad. glijdt zo uit mn klauwen
De SC overgenomen door productieve mensen, voel mij buitengesloten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
vanochtend om 9 uur ging het hier een stuk harder
Toen was ik aan het werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zulke momenten baal ik dat ik werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
Arya is kutquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Ik weet wel hoe ik Hermann snel kan laten reageren
Je kan ook eens vroeg opstaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De SC overgenomen door productieve mensen, voel mij buitengesloten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
MR. ROBOT IS EEN KUTSERIE EN HEEL ERG OVERGEWAARDEERDDenk je dat Hermann op deze hersenscheet af komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder op het woordje scheet"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ja en dan minstens 10 jaar eerder dood gaan, ik kan het niet bewijzen maar ik voel dat het zo zal gaan.quote:
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksausquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denk je dat Hermann op deze hersenscheet af komt?
eerder op het woordje scheet
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan minstens 10 jaar eerder dood gaan, ik kan het niet bewijzen maar ik voel dat het zo zal gaan.
Als je iets met saus moet eten dan is het niet lekker genoeg. Hermann is een neppe mexicanogek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksaus
TR gemaakt, cachet een DM gestuurd met de vraag of ze ook wil snitchen net zoals bij Braddie eerder vandaag.quote:
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
mexicano's zijn vies, vooral met knoflooksaus
Maar als ik wil dat je 10 jaar eerder gaat, dan is het toch niet echt een doodsverwensing?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gemaakt, cachet een DM gestuurd met de vraag of ze ook wil snitchen net zoals bij Braddie eerder vandaag.
Denk niet dat Hermann hier op afkomt, het is geen vliegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!
Dat moet ik aan Hermann laten zien
Minstens een kwart doodsverwensing op dit moment.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als ik wil dat je 10 jaar eerder gaat, dan is het toch niet echt een doodsverwensing?
Dat zou ik de wereld tentoon spreiden gewoon. Fuck Hermann.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk gescheten, dat er zoveel poep uit zo'n klein gaatje kan komen!
Dat moet ik aan Hermann laten zien
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat Hermann hier op afkomt, het is geen vlieg
Hermann is zo dik dat zijn piemel onzichtbaar isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Wel dezelfde intelligentie, maar Hermann is iets dikker
Hey randyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemd
Ik schijt wel met veiligheidsgordel, dat was ook een tip van Horkquote:
Ik noem mijn drol Braddiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een showoff wie de grootste drol neer kan leggen, ik heb de mijne al Bono genoemd
Godsammequote:
Dus dan win ik nog?quote:
Mensen die goedkope dingen gewend zijn en geen kwaliteit kunnen hebben.quote:
Hahaha kunnen die Playstation kindjes mooi in stikken!!quote:De fantastische westerngame Red Dead Redemption komt eindelijk beschikbaar voor Xbox One via backward compatibility. Vanaf aankomende vrijdag wordt Rockstars hitgame uit de vorige consolegeneratie beschikbaar gesteld.
maar ik heb het nog voor de ps3quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha kunnen die Playstation kindjes mooi in stikken!!
Ja maar dat kost moeite als je ze niet allemaal naast elkaar zet.quote:
ze staan naast elkaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat kost moeite als je ze niet allemaal naast elkaar zet.
Gewoon doen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga volgend seizoen wedstrijdje Ado kijken heb ik besloten, harttttstikke leuk
Ja was ik eigenlijk afgelopen seizoen al van plan, maar toen ik dit prachtige idee tegen mijn vader zei, toen was zijn reactie 'nou dan moet je opschieten, want morgen is laatste wedstrijd van het seizoen' .. ohquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was ik eigenlijk afgelopen seizoen al van plan, maar toen ik dit prachtige idee tegen mijn vader zei, toen was zijn reactie 'nou dan moet je opschieten, want morgen is laatste wedstrijd van het seizoen' .. oh![]()
Nee is goed, gewoon doen alsof ik gehandicapt benquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je kwijl niet opruimen dan hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee is goed, gewoon doen alsof ik gehandicapt ben
Kan je mooi de nieuwe argentijnse rechtsback beschouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga volgend seizoen wedstrijdje Ado kijken heb ik besloten, harttttstikke leuk
Ik log nooit uitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit
Iedereen is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je mooi de nieuwe argentijnse rechtsback beschouwen
Tja misschien maar beterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit
Den Haag pauperstadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom bijna nooit in dat gedeelte van Den Haag
Misschien is positiviteitsforum wel iets voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja misschien maar beter![]()
Ben een maand niet online geweest dus ik dacht ik check even hoe het gaat maar
We zijn nog steeds kansloos en hebben geen leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar weer weg.quote:
eigenlijk is het hier alleen in het weekend nog leuk maar ik ben masochist dus kom ook soms in de weekdagen nogquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja, dat heb ik bij jouw gedeelte van Den Haagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom bijna nooit in dat gedeelte van Den Haag
Met goedkope vrouwen ook niet, dus niet onzeker zijn.quote:
Ik doe niet aan positiviteitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is positiviteitsforum wel iets voor je
ik mycroft nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwam je toevallig langs of zat je te mycroften?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat heb ik bij jouw gedeelte van Den Haag
Gewoon niks te zoeken he
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Getogen in de buurt van Den Haag en het is en blijft een pauperstad.
Hmmm misschien van het weekend een keer proberen danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk is het hier alleen in het weekend nog leuk maar ik ben masochist dus kom ook soms in de weekdagen nog
is heel erg veranderd hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
Ik vond Den Haag best mooi toen ik daar 2 jaar terug was.
Prachtige stad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
Ik vond Den Haag best mooi toen ik daar 2 jaar terug was.
Dit bedoel ik dusquote:
Ja, hard gelachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
Alleen dat amateurclubje met dat ooievaarslogo...
Jammer dat dp er niet is om dit goed te pratenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi daar maar gewoon een clusterbom op.
Racist.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi daar maar gewoon een clusterbom op.
Valt niets aan goed te praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat dp er niet is om dit goed te praten
Ze zijn goed bezig ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat ze Den Haag op veel plekken nu juist veel mooier maken. Daar bij Bierkade en Rijswijkseweg enzo
Ja, heb er laatst een uur vast gestaan met de auto. Echt een verbetering, vroeger was dat 3,5 uur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Bierkade was echt kut, wordt echt mooi he Haags, heb je gezieeen?
Oh en bij torenstraat ook mooooiiiiii
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb er laatst een uur vast gestaan met de auto. Echt een verbetering, vroeger was dat 3,5 uur.
Hoi schatjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag dat mijn kloontje hier was?
Nee nog niet. Komende keren wel dan begrijpt mijn dochtertje het ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga je wel eens optocht in Scheveningen kijken met Sinterklaas? Ofja niet in Scheveningen maar die tocht door de stad enzoo
Oh nou oke, dan zie je mij ook. Krijg je extra pepernoten oke. Als je mooie kleurplaat maakt want die krijgen we echt ieder jaar minder WEHquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Komende keren wel dan begrijpt mijn dochtertje het ook.
ik heb net hardgelopen en drink nu een sapjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn keel en opgezette klieren oh jee
SOA!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn keel en opgezette klieren oh jee
Speel jij zwarte piet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nou oke, dan zie je mij ook. Krijg je extra pepernoten oke. Als je mooie kleurplaat maakt want die krijgen we echt ieder jaar minder WEH
Braddie wou zijn boner showenquote:
Heb je weer vis gegeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is er ook een soort Lactacyd voor mannen?
Waarom zou je niet gewoon lactracyd gebruiken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is er ook een soort Lactacyd voor mannen?
Ik heb niet veel maar zou het geen kut willen noemenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon lactracyd gebruiken?
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek je dan door Heel Den Haag heen?
Alsof er zoveel verschil tussen vrouwen en mannen producten zit. Behalve een euro marketingkostenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet veel maar zou het geen kut willen noemen
lol, wel nice!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jais 25 km ongeveer
![]()
en zit ook altijd op de boot, dus kom ook echt aan vanuit Spanjeeeeeee whoeoe
ik snap dit nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neukte laatst van het eerste halfjaar zo het tweede in. Damn dat was met recht een vluggertje.
Afgelopen vrijdag (1 juli) om 12.00 begon het tweede gedeelte van 2016 en sloten we dus het eerste halfjaar afquote:
Dus jij zegt: gewoon Lactacyd op je lul smeren?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof er zoveel verschil tussen vrouwen en mannen producten zit. Behalve een euro marketingkosten
aha, dat je daar uberhaupt over nadenktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag (1 juli) om 12.00 begon het tweede gedeelte van 2016 en sloten we dus het eerste halfjaar af
Zieke kronkels in mijn kop soms.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aha, dat je daar uberhaupt over nadenkt
Vaag om te vermelden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neukte laatst van het eerste halfjaar zo het tweede in. Damn dat was met recht een vluggertje.
Gewoon onwetendheid van mij, dat is andersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lactacyd doet het gelukkig wel goed.
#diepquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag (1 juli) om 12.00 begon het tweede gedeelte van 2016 en sloten we dus het eerste halfjaar af
Ben je mal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat tweede kindje op komst was
wnr gaan wij voor de eerste?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat tweede kindje op komst was
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging wel behoorlijk diep ja.
Jij wel he hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben he
Dat is echt een fabel. Dat vrouwen die bevallen zijn een uitgegroeide kut hebben. Overigens kwam ons kindje op de wereld door een keizersnee. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben he
Waren er complicaties of gewoon zelf gekozen voor keizersnee?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt een fabel. Dat vrouwen die bevallen zijn een uitgegroeide kut hebben. Overigens kwam ons kindje op de wereld door een keizersnee. Maar dat terzijde.
Op het moment dat we beiden PhD gehaald hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr gaan wij voor de eerste?
Hangt het van jou af want die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op het moment dat we beiden PhD gehaald hebben.
Nog minstens een paar jaar dus :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hangt het van jou af want die heb ik al
Hoezo? Waar zou ze boos om moeten zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks komt chrolo mad terug van haar ban
Jij bent echt vieze casanova :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo? Waar zou ze boos om moeten zijn?
Kom maar op mijn schoot zittenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga wel uithuilen bij mijn vriendinnetje Kauai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |