Ik ga wel even een minor geluk volgenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechts 2 vakken, de rest valt wel mee
moet je per september?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel even een minor geluk volgen
Lukt mij prima hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc postte filmpje, ik kan zijn posts niet negeren
wat is dit nou weer voor'n gejankquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
gvd nu moet ik allemaal shit gaan plannen voor die kkvakantie. kon beter gewoon thuis blijven en fokken
jaloers op mijn vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor'n gejank
verbruidegomd*quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee tyf op je hebt het verbruid ;s
met wie ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:59 schreef Drug het volgende:
kijken of ik in tehran een opium den kan vinden
maar je zei dat ik nooit sorry moet zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik ga wel weg als je geen excuses aanbiedt doei
oh ga je jezelf ontdekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:00 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand mijn social leven bestaat uit fok
Die linkse is fucking lekker, andere nog niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet te vreten
die duurdere zit geen voet bij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
dezelfde monitoren maar toch ook weer niet
https://tweakers.net/product/354810/dell-ultrasharp-u2414h/
heozo is de ene duurder dan ?
Nee overtreders en opgelicht in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
internetpesters is op 5? en daarna de deurwaarders
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Dat lijkt me idd ranzigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
een broodje poep?quote:
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef Kurovski het volgende:
Bedenk het zelf. Ik weet niet wat jullie ranzig vinden. Zoks' z'n piemel misschien.
1 maal ruimbagage plus 1 maal carry on luggage. Check your airline what they allow.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi help
Als er op vliegticket dit staat "BAGGAGE ALLOWANCE: 1 Pieces"
Mag je dan alleen maar 1 handbagage of 1 koffer? Ik dacht handbagage aangezien er geen maximum kg bij staat?
Vast wel vaak, is toch licht en weinig werk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.
Daarnaast weet ik niet hoe vaak Zosk z'n piel wast
Ff goed checkende, maar er staat op nl site ook gwn "1 stuk(ken)"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 maal ruimbagage plus 1 maal carry on luggage. Check your airline what they allow.
Ik weet niet hoe lui hij is ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast wel vaak, is toch licht en weinig werk.
1 stuks ruimbagage. Volgens mij is dat max 24kg en niet verdeeld. Moet 1 stuks zijn. 1 koffer, of in jouw geval doos.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff goed checkende, maar er staat op nl site ook gwn "1 stuk(ken)"
JA 1 STUK WAT.
.Spit n rubquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lui hij is ;s
Eigenlijk wil ik het ook niet weten.
dooddoener jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een post vol ranzigheid verwacht.
Daarnaast weet ik niet hoe vaak Zosk z'n piel wast
Idd.quote:
Het is wat je opwindend vindtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Ik kijk iets raars op TLC met dates in bed waarbij ze elkaars babyfoto's gaan bekijken.
TLC is echt pauper geworden, vreselijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
Ik kijk iets raars op TLC met dates in bed waarbij ze elkaars babyfoto's gaan bekijken.
Ghehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 stuks ruimbagage. Volgens mij is dat max 24kg en niet verdeeld. Moet 1 stuks zijn. 1 koffer, of in jouw geval doos.
ben benieuwd hoeveel onzinnige mailtjes ze per dag krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe
Naja heb mailtje gestuurd voor zekerheid
Veel, daarvoor is de klantenservice.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel onzinnige mailtjes ze per dag krijgen
Ik dacht daarachterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel, daarvoor is de klantenservice.
eerste keer dat je vliegt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel, daarvoor is de klantenservice.
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
ik kijk gewoon de touretappe van vandaag opnieuw
Hopen op vuurwerk morgen, Etixx, Skybots en Movistar die op kop gaan sleurenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.morgen wss weer
tour de hansquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
ik kijk gewoon de touretappe van vandaag opnieuw
Ben jij zo'n Contadorfan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saai, maar el pistolero heeft weer mooi kunnen herstellen.morgen wss weer
Noel vast welquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kreeg vandaag slecht nieuws als je dat wilt weten
Oh dat vind ik zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kreeg vandaag slecht nieuws als je dat wilt weten
HAAAAAAAGSKWARTIERTJE!!!1!!!11quote:
Jij plaagt me wel eensquote:
Dat kon ik door m'n autisme ook niet inzienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik je zo leuk vind
Ik dacht omdat je hoofd vol met bloemkool zatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kon ik door m'n autisme ook niet inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |