ik heb dus data van mensen die een hartinfarct hebben gehad, dat gaat 'm niet worden maar thanks hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onderzoek of er een verband is tussen inname ftalaten en kinderkanker aangezien er een link is vastgesteld tussen voedselinname van moeder tijdens zwangerschap en het krijgen van kinderkanker
Weg met die godverdomme buitenlandersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aanvullende informatie
De minor wordt zowel in het Nederlands als in het Engels gegeven. Indien er Engelstalige studenten zich inschrijven, start de minor in het Engels. Zijn er alleen Nederlandstalige studenten, dan wordt de minor in het Nederlands gegeven.
haha
Is toch vaker zo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aanvullende informatie
De minor wordt zowel in het Nederlands als in het Engels gegeven. Indien er Engelstalige studenten zich inschrijven, start de minor in het Engels. Zijn er alleen Nederlandstalige studenten, dan wordt de minor in het Nederlands gegeven.
haha
rtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weg met die godverdomme buitenlanders
dan zoek je nieuwe data ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dus data van mensen die een hartinfarct hebben gehad, dat gaat 'm niet worden maar thanks he
Jepquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
beide
oké cool. allebei volgend collegejaar?
Oh nou ja oke dan hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dus data van mensen die een hartinfarct hebben gehad, dat gaat 'm niet worden maar thanks he
hangt van minor af lmaoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Jeetje Opso, voor wanneer moet je gekozen hebben joh
o wordt chille jaartje danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jep
[..]
Oh nou ja oke dan he
Ook interessant. Ik denk dat er wel een verband is, aangezien te veel zout inname allemaal kettingreacties veroorzaakt waardoor het hart overbelast raakt.
doe filosofiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hangt van minor af lmao
en IK KAN NIET KIEZEN HAHAH.
haha doe normaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet, gwn uitgaan van slechtste
ik vind het jammerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar tot nu toe ben ik altijd van ergste uitgegaan
nie te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |