Die is uit Schagen, totaal niet grappig om tegen te komen in kroegen ook. (hij werd serieus ingehuurd)quote:
Ach, andere Hermannen worden tegen betaling uitgewoond.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is uit Schagen, totaal niet grappig om tegen te komen in kroegen ook. (hij werd serieus ingehuurd)
Hm, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, andere Hermannen worden tegen betaling uitgewoond.
Ik zag er eerst geen gat in.quote:
Ik wist niet dat je wou heet. Ik heb Sylvana ooit van achteren genomen. Foto mislukt. Alles zwart.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wou iets over een zwart gat gaan roepen, maar ik denk dat Sylvana daar niet blij mee is
Weet je wel wat platzen in het duits betekent ?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Heb je eindelijk je eigen plekkie gevonden, tong?
Ik lach me dood!![]()
[ afbeelding ]
Knappen of mislukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wel wat platzen in het duits betekent ?
'Platzen sie sich.' Als je een stoel aanbiedt.quote:
Ik snap die hele tong niet, hij is een Hermann met 1 nquote:
Met de juiste smileyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap die hele tong niet, hij is een Hermann met 1 n
Ik las quarequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook een plein naar mij vernoemt
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam het dichtst bij mij in de buurt.
Zo kan het wel weer met de persoonlijke aanvallen.quote:
Ken je Doc nog ? Ging met hem naar Paradiso. Eerst naar z'n stamkroeg. Hadden ze Tongerlo-bier als huismerk.quote:
Was dat niet Redcat vroeger? Of zit ik met een compleet andere user in m'n hoofd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Doc nog ? Ging met hem naar Paradiso. Eerst naar z'n stamkroeg. Hadden ze Tongerlo-bier als huismerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |