Jammer dat dp er niet is om dit goed te pratenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi daar maar gewoon een clusterbom op.
Racist.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi daar maar gewoon een clusterbom op.
Valt niets aan goed te praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat dp er niet is om dit goed te praten
Ze zijn goed bezig ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat ze Den Haag op veel plekken nu juist veel mooier maken. Daar bij Bierkade en Rijswijkseweg enzo
Ja, heb er laatst een uur vast gestaan met de auto. Echt een verbetering, vroeger was dat 3,5 uur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Bierkade was echt kut, wordt echt mooi he Haags, heb je gezieeen?
Oh en bij torenstraat ook mooooiiiiii
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb er laatst een uur vast gestaan met de auto. Echt een verbetering, vroeger was dat 3,5 uur.
Hoi schatjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag dat mijn kloontje hier was?
Nee nog niet. Komende keren wel dan begrijpt mijn dochtertje het ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga je wel eens optocht in Scheveningen kijken met Sinterklaas? Ofja niet in Scheveningen maar die tocht door de stad enzoo
Oh nou oke, dan zie je mij ook. Krijg je extra pepernoten oke. Als je mooie kleurplaat maakt want die krijgen we echt ieder jaar minder WEHquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Komende keren wel dan begrijpt mijn dochtertje het ook.
ik heb net hardgelopen en drink nu een sapjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn keel en opgezette klieren oh jee
SOA!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn keel en opgezette klieren oh jee
Speel jij zwarte piet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nou oke, dan zie je mij ook. Krijg je extra pepernoten oke. Als je mooie kleurplaat maakt want die krijgen we echt ieder jaar minder WEH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |