Vaag om te vermelden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neukte laatst van het eerste halfjaar zo het tweede in. Damn dat was met recht een vluggertje.
Gewoon onwetendheid van mij, dat is andersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lactacyd doet het gelukkig wel goed.
#diepquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag (1 juli) om 12.00 begon het tweede gedeelte van 2016 en sloten we dus het eerste halfjaar af
Ben je mal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat tweede kindje op komst was
wnr gaan wij voor de eerste?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat tweede kindje op komst was
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging wel behoorlijk diep ja.
Jij wel he hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben he
Dat is echt een fabel. Dat vrouwen die bevallen zijn een uitgegroeide kut hebben. Overigens kwam ons kindje op de wereld door een keizersnee. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zal niet meer zo een strak kutke hebben he
Waren er complicaties of gewoon zelf gekozen voor keizersnee?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt een fabel. Dat vrouwen die bevallen zijn een uitgegroeide kut hebben. Overigens kwam ons kindje op de wereld door een keizersnee. Maar dat terzijde.
Op het moment dat we beiden PhD gehaald hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr gaan wij voor de eerste?
Hangt het van jou af want die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op het moment dat we beiden PhD gehaald hebben.
Nog minstens een paar jaar dus :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hangt het van jou af want die heb ik al
Hoezo? Waar zou ze boos om moeten zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks komt chrolo mad terug van haar ban
Jij bent echt vieze casanova :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo? Waar zou ze boos om moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |