Nou behoorlijk. Dit had beter op Eurosport gekundquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoonspringen zonder commentaar is wel erg moeilijk om te volgen en vaag.
Zolang als ik kijk alquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef zorro28 het volgende:
Klein en Hausding doen ook al echt een eeuwigheid mee
Het stadion is open, misschien daarom?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er met het water gebeurd? Lijkt wel open water
ID-bandjes zodat ze geen pasje om de nek hoeven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef valleilijn het volgende:
Ja waarom is het water in dit bad groen? En waarom hebben bijna alle dames polsbandjes ofzo om?
Dat zijn braces om de polsen te beschermen tegen de klap op het waterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:20 schreef valleilijn het volgende:
Ja waarom is het water in dit bad groen? En waarom hebben bijna alle dames polsbandjes ofzo om?
Dan zou het andere bad toch ook groen moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het stadion is open, misschien daarom?
Is zat niet te kijken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dan zou het andere bad toch ook groen moeten zijn?
Het ziet er zo wel vies uit.
Waarom doet Sascha Klein hier eigenlijk niet mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok van wel.
Wel weer kijken naar Patrick Hausding
Zal wel minder goed zijn dan Feck op de 3m.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom doet Sascha Klein hier eigenlijk niet mee?
Wel heel kut hoor, zo voor je eigen publiek. Al zouden ze toch wel achtste worden.quote:
Twee tabbladen probleemquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zitten in eh schoonspringtopic, wellicht moet je naar turntopic
Ik heb wat tabbladen gesloten zodat ik in ieder geval kan zien welk topic het isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Luna jouw schuld
Ik dacht door jou dat ik in het turntopic was
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wat tabbladen gesloten zodat ik in ieder geval kan zien welk topic het is
Maken ze zichzelf droog mee zodat ze meer grip hebben op hun lichaam. Zijn van die zeempjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:03 schreef Cathmar het volgende:
Wat is toch die obsessie met die doekjes? Ik vind het intrigerend.
Toen de Mexicanen net begonnen aan hun aanloop, gingen de lichten van het stadion aan. Ze leken een redive te mogen dus stonden klaar op de planken en toen bleek het toch niet te mogen.quote:
DE Britten lagen eerste toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
98.04 voor Amerikanen
Over en uit voor de Chinezen
Jup.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DE Britten lagen eerste toch?
ja, ik zag het verkeerd. Chinezen kunnen het nog halen met 90+ en dan moeten ze nog 3 punten pakken op de Brittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan nu!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Ben benieuwd hoe dat in de individuele sprongen zal gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Ze waren ook niet super dominant.
Nu nog een duo verliezen graag.
Dit kijk ik dan wel weer regelmatig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezee, 'we' hebben goud! Zaten in het clubhuis van de sportclub te kijken, toch mooi hoe iedereen dat zo mooi vond, sporten die men normaal nooit kijkt. Zelfde met GBR's kayakplak. Mooi man!
Vanwege voetbalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:45 schreef swimmie86 het volgende:
Komt er eindelijk een Nederlandse in actie, is er geen livestream.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:45 schreef swimmie86 het volgende:
Komt er eindelijk een Nederlandse in actie, is er geen livestream.
Eerste ronde bijna klaar. Uschi start als nr 22.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Jaaa een stream en ook nog niet begonnen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef RipCity het volgende:
Oh ik dacht die springers zijn slanke gespierde mensen maar die Ushi is gewoon een mollige boerin.
ranzig inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Het ziet er toch niet uit zo'n groen bad
Het is zeker geen schoonwaterspringenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Het ziet er toch niet uit zo'n groen bad
Inge Janssen, maar die sprong maar 2 keer de limiet in plaats van 3quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef kilon het volgende:
Kunnen we niet een paar turnsters sturen die alweer te oud zijn voor het turnen? Die kunnen dat vast heel goed.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is zeker geen schoonwaterspringen
Volgens mij vriendin vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Typisch dat er allemaal van die dunne, fragiele en mooie meisjes zijn bij andere landen en wij dan weer zo'n mollige schoonspringster hebben met kort haar.
Doe niet zo gek johquote:
Het slaat inderdaad nergens op. Maar goed je hebt hier dan ook nog een commentator bij zitten die helemaal niets toevoegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is toch ernstig. Hou er dan gewoon mee op.
Ik mis Wessel Zimmermanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het slaat inderdaad nergens op. Maar goed je hebt hier dan ook nog een commentator bij zitten die helemaal niets toevoegt.
Die andere, vaak zitten ze er met zijn tweeėn maar ik kon niet op zijn naam komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat die schoonspringneger die commentaar geeft op Eurosport?
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat andersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor al die aandacht voor het schoonzwemmen. Nou ja al die aandacht. Alleen de sprongen van Freitag zullen ze dan laten zien. Waarom ga je er dan toch zogenaamd zoveel aandacht in de studio aan besteden met een kenner en al. Om er vervolgens niets van te laten zien.
Kan het hele artikel niet lezen maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef TLC het volgende:
Helpt het mevrouw Freitag niet als ze een klein beetje probeert af te vallen ? lijkt mij handiger met springen (niet dat ik er verder verstand van heb)
Schoonzwemmen zal helemaal niet worden uitgezonden. Vind ik persoonlijk niet erg, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat anders
Uiteraard. Ik bedoelde ook schoonspringen. Dit was een soort typo, maar dan met een heel woord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat anders
Neuh, maar dat snap ik nog enigszins. Hoewel NOS het leuk zou doen als ze van werkelijk alles eens minimaal 2 minuten zouden uitzenden, maar dat is utopie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Schoonzwemmen zal helemaal niet worden uitgezonden. Vind ik persoonlijk niet erg, maar dat maakt verder niet uit.
Het viel mij nog mee dat Tom en Robin daar geen leuk grapje over maakten, dat ze gisteren moest springen.quote:
Dat ze het niet uitzenden, nou vooruit. Mits ze dan een samenvatting van een paar minuten later op dag doen. Maar zelfs alleen ze is er slechts een flits van uitzenden zou ik er nog begrip voor hebben vanuit NOS oogpunt gedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar dat snap ik nog enigszins. Hoewel NOS het leuk zou doen als ze van werkelijk alles eens minimaal 2 minuten zouden uitzenden, maar dat is utopie.
Lijkt me voor De Bruijn ook best wel kut. Maar je moet wat om je sport te promotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze het niet uitzenden, nou vooruit. Mits ze dan een samenvatting van een paar minuten later op dag doen. Maar zelfs alleen ze is er slechts een flits van uitzenden zou ik er nog begrip voor hebben vanuit NOS oogpunt gedacht.
Maar waarom ga je het helemaal op deze manier inkleden als je het gewoon niet wil laten zien. Aan kondigen dat het schoonspringen zo komt. Een analist ervoor uitnodigen. Erover gaan praten, zelfs archiefbeelden laten zien. En dan slechts Freitag laten zien?
Ja. Die zal het zoveel mogelijk proberen te promoten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me voor De Bruijn ook best wel kut. Maar je moet wat om je sport te promoten
Als ze zo constant blijft springen haalt ze de finale waarschijnlijk welquote:
Nee, Maud gaat met Ramon de Meijer, ook ex-schoonspringer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, volgensmij gaat hij met Maud van de Meer
Ohja dat was het. Gaat Inge Janssen dan niet met Yorrick?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, Maud gaat met Ramon de Meijer, ook ex-schoonspringer.
Innerlijk kan ook spetterend zijn hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze springt er qua looks niet uit nee.
Hij praat veel maar vertelt weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik word echt heel onrustig van die babbelaar.
Hij heeft een maximum aan woorden maar een minimum aan inhoud.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij praat veel maar vertelt weinig.
Lijkt????quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef noodgang het volgende:
Die commentator weet er echt niks van lijkt het
Ingekocht...beetje hetzelfde wat de Turken in de atletiek doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
Uschi Freitag
Wat een Nederlandse naam
Nederlandse moederquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
Uschi Freitag
Wat een Nederlandse naam
Je kon aan de plons toch wel zien dat het niet goed wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja ik weet er ook niks van dus voor mij wel
Gewoon een Nederlandse moeder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ingekocht...beetje hetzelfde wat de Turken in de atletiek doen.
Ik bedoelde de uitzending van de NOS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ze staat minder dan 2 punten achter op de nummer 12 met nog 1 sprong te gaan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de uitzending van de NOS.
Er staan nog twee Australische voor haar, en we weten hoe die het doen als het erop aan komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Max23 het volgende:
Duitse haalt 67 punten, moet Freitag dus 69 halen
Lijkt me onmogelijk
Daar ging er weer één.quote:
twitter:RTEsport twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:54:49What a day for Chinese diver He Zi. A silver medal in the Women's 3m springboard followed by a marriage proposal! https://t.co/BwPpZS8JS8 reageer retweet
Bij de mannen gaan de Chinezen sowieso nog niet echt top.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen He Chao is bij de mannen 3m in de kwalificatie als 22e al uitgeschakeld
Zo te zien heeft hij één van zijn sprongen compleet verkloot.
De rest was op sprong 1 en 4 ook niet om over naar huis te schrijven. En een penalty, dat zal die wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen He Chao is bij de mannen 3m in de kwalificatie als 22e al uitgeschakeld
Zo te zien heeft hij één van zijn sprongen compleet verkloot.
Gewichtheffer die gaat schoonspringen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Kim Kuk-hyang uit Noord-Korea is trouwens uitgeschakeld in de voorrondes voor het platformspringen. De mensen die ook gewichtheffen hebben gezien snappen wel dat het op voorhand een kansloze missie was.
Daar moest ik toch even googlen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Kim Kuk-hyang uit Noord-Korea is trouwens uitgeschakeld in de voorrondes voor het platformspringen. De mensen die ook gewichtheffen hebben gezien snappen wel dat het op voorhand een kansloze missie was.
Verdommequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:53 schreef Max23 het volgende:
Daley heeft 101 punten nodig om het te halen
Die heeft het wel druk gehad met andere zakenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |