Als ze zo constant blijft springen haalt ze de finale waarschijnlijk welquote:
Nee, Maud gaat met Ramon de Meijer, ook ex-schoonspringer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, volgensmij gaat hij met Maud van de Meer
Ohja dat was het. Gaat Inge Janssen dan niet met Yorrick?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, Maud gaat met Ramon de Meijer, ook ex-schoonspringer.
Innerlijk kan ook spetterend zijn hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze springt er qua looks niet uit nee.
Hij praat veel maar vertelt weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik word echt heel onrustig van die babbelaar.
Hij heeft een maximum aan woorden maar een minimum aan inhoud.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij praat veel maar vertelt weinig.
Lijkt????quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef noodgang het volgende:
Die commentator weet er echt niks van lijkt het
Ingekocht...beetje hetzelfde wat de Turken in de atletiek doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
Uschi Freitag
Wat een Nederlandse naam
Nederlandse moederquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Bolasie het volgende:
Uschi Freitag
Wat een Nederlandse naam
Je kon aan de plons toch wel zien dat het niet goed wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja ik weet er ook niks van dus voor mij wel
Gewoon een Nederlandse moeder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ingekocht...beetje hetzelfde wat de Turken in de atletiek doen.
Ik bedoelde de uitzending van de NOS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ze staat minder dan 2 punten achter op de nummer 12 met nog 1 sprong te gaan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de uitzending van de NOS.
Er staan nog twee Australische voor haar, en we weten hoe die het doen als het erop aan komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef Max23 het volgende:
Duitse haalt 67 punten, moet Freitag dus 69 halen
Lijkt me onmogelijk
Daar ging er weer één.quote:
twitter:RTEsport twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:54:49What a day for Chinese diver He Zi. A silver medal in the Women's 3m springboard followed by a marriage proposal! https://t.co/BwPpZS8JS8 reageer retweet
Bij de mannen gaan de Chinezen sowieso nog niet echt top.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen He Chao is bij de mannen 3m in de kwalificatie als 22e al uitgeschakeld
Zo te zien heeft hij één van zijn sprongen compleet verkloot.
De rest was op sprong 1 en 4 ook niet om over naar huis te schrijven. En een penalty, dat zal die wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen He Chao is bij de mannen 3m in de kwalificatie als 22e al uitgeschakeld
Zo te zien heeft hij één van zijn sprongen compleet verkloot.
Gewichtheffer die gaat schoonspringen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Kim Kuk-hyang uit Noord-Korea is trouwens uitgeschakeld in de voorrondes voor het platformspringen. De mensen die ook gewichtheffen hebben gezien snappen wel dat het op voorhand een kansloze missie was.
Daar moest ik toch even googlen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Kim Kuk-hyang uit Noord-Korea is trouwens uitgeschakeld in de voorrondes voor het platformspringen. De mensen die ook gewichtheffen hebben gezien snappen wel dat het op voorhand een kansloze missie was.
Verdommequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:53 schreef Max23 het volgende:
Daley heeft 101 punten nodig om het te halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |