Die andere, vaak zitten ze er met zijn tweeën maar ik kon niet op zijn naam komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat die schoonspringneger die commentaar geeft op Eurosport?
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat andersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor al die aandacht voor het schoonzwemmen. Nou ja al die aandacht. Alleen de sprongen van Freitag zullen ze dan laten zien. Waarom ga je er dan toch zogenaamd zoveel aandacht in de studio aan besteden met een kenner en al. Om er vervolgens niets van te laten zien.
Kan het hele artikel niet lezen maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef TLC het volgende:
Helpt het mevrouw Freitag niet als ze een klein beetje probeert af te vallen ? lijkt mij handiger met springen (niet dat ik er verder verstand van heb)
Schoonzwemmen zal helemaal niet worden uitgezonden. Vind ik persoonlijk niet erg, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat anders
Uiteraard. Ik bedoelde ook schoonspringen. Dit was een soort typo, maar dan met een heel woord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schoonspringen. Schoonzwemmen is wat anders
Neuh, maar dat snap ik nog enigszins. Hoewel NOS het leuk zou doen als ze van werkelijk alles eens minimaal 2 minuten zouden uitzenden, maar dat is utopie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Schoonzwemmen zal helemaal niet worden uitgezonden. Vind ik persoonlijk niet erg, maar dat maakt verder niet uit.
Het viel mij nog mee dat Tom en Robin daar geen leuk grapje over maakten, dat ze gisteren moest springen.quote:
Dat ze het niet uitzenden, nou vooruit. Mits ze dan een samenvatting van een paar minuten later op dag doen. Maar zelfs alleen ze is er slechts een flits van uitzenden zou ik er nog begrip voor hebben vanuit NOS oogpunt gedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, maar dat snap ik nog enigszins. Hoewel NOS het leuk zou doen als ze van werkelijk alles eens minimaal 2 minuten zouden uitzenden, maar dat is utopie.
Lijkt me voor De Bruijn ook best wel kut. Maar je moet wat om je sport te promotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze het niet uitzenden, nou vooruit. Mits ze dan een samenvatting van een paar minuten later op dag doen. Maar zelfs alleen ze is er slechts een flits van uitzenden zou ik er nog begrip voor hebben vanuit NOS oogpunt gedacht.
Maar waarom ga je het helemaal op deze manier inkleden als je het gewoon niet wil laten zien. Aan kondigen dat het schoonspringen zo komt. Een analist ervoor uitnodigen. Erover gaan praten, zelfs archiefbeelden laten zien. En dan slechts Freitag laten zien?
Ja. Die zal het zoveel mogelijk proberen te promoten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me voor De Bruijn ook best wel kut. Maar je moet wat om je sport te promoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |