quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:59 schreef RipCity het volgende:
Oh ik dacht die springers zijn slanke gespierde mensen maar die Ushi is gewoon een mollige boerin.
ranzig inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Het ziet er toch niet uit zo'n groen bad
Het is zeker geen schoonwaterspringenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Het ziet er toch niet uit zo'n groen bad
Inge Janssen, maar die sprong maar 2 keer de limiet in plaats van 3quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef kilon het volgende:
Kunnen we niet een paar turnsters sturen die alweer te oud zijn voor het turnen? Die kunnen dat vast heel goed.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is zeker geen schoonwaterspringen
Volgens mij vriendin vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Typisch dat er allemaal van die dunne, fragiele en mooie meisjes zijn bij andere landen en wij dan weer zo'n mollige schoonspringster hebben met kort haar.
Doe niet zo gek johquote:
Het slaat inderdaad nergens op. Maar goed je hebt hier dan ook nog een commentator bij zitten die helemaal niets toevoegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is toch ernstig. Hou er dan gewoon mee op.
Ik mis Wessel Zimmermanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het slaat inderdaad nergens op. Maar goed je hebt hier dan ook nog een commentator bij zitten die helemaal niets toevoegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |