hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijkquote:
oke, wist ik niet, ik doe niet veel met facebookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Ja Jimmy dat kan. Ze merken er niks van. En je kan ze ook weer gaan volgen zonder dat ze het merken.
Tenzij ze dat onlangs hebben veranderd
je post het hier in een openbare slowchatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijk
rustig beetje sofquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijk
Lukt niet erg alleen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zionist![]()
dat moet je zien als zombies je moet ze kanker knallen
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je post het hier in een openbare slowchat
dus ik reageer er op
Relax Sofquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.
Sorry OF.quote:
snap niet waarom je je zo aangevallen voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dankjewel schat we komen er wel uit <3
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zionist![]()
dat moet je zien als zombies je moet ze kanker knallen
nee, heb niet erg behoefte aan iemand die er niks vanaf weet en zich gaat bemoeien met hoe ik met mijn ex moet omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap niet waarom je je zo aangevallen voelt
Maar zal wel wat onverwerkte shit zijn
mag je wel zo praten tegen me van je vriendin? :$quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dankjewel schat we komen er wel uit <3
ik mag niksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
mag je wel zo praten tegen me van je vriendin? :$
ja dan moet je het niet op een openbaar forum neerplempen hèquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, heb niet erg behoefte aan iemand die er niks vanaf weet en zich gaat bemoeien met hoe ik met mijn ex moet omgaan.
Sorry voor de boze posts
gewoon die app installeren dat ze je overal kan volgen via mobiel tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik mag niksvanmiddag was ik zo van ik ga die vlog effe editen en ze zegt editse dus ik zeg ja eerst naar huis en ze belt gelijk met waar ben je en met wie
![]()
Maar voor jou maak ik een uitzondering sofje
nee dat gaat beetje te verquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon die app installeren dat ze je overal kan volgen via mobiel toch
ja is goed joh. dus als ik iets vertel wat er is gebeurd, mag iedereen maar gelijk oordelende vragen stellen, terwijl niemand weet hoe het zit tussen hem en mij? Oké dan, ik vroeg daar niet omquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dan moet je het niet op een openbaar forum neerplempen hè
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed joh. dus als ik iets vertel wat er is gebeurd, mag iedereen maar gelijk oordelende vragen stellen, terwijl niemand weet hoe het zit tussen hem en mij? Oké dan, ik vroeg daar niet om
Ah ja, dan niet doen hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat gaat beetje te ver
ik zit vaak in de kroeg en dan zeg ik nee ik ben bij die en die
dus ja dat kan niet
hij heeft grtd banquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ayyy lmao tijd voor lithiumpilletje bij sommigen
Hzaw lurk je toevallig ofzo
kneusjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zelfde geld voor mij ook nee je moet mij niet uitdagen he
Ik had nog contactquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.
Zo vanzelfsprekend is het niet dat je met je ex contact houdt allemaal.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ayyy lmao tijd voor lithiumpilletje bij sommigen
Hzaw lurk je toevallig ofzo
Hm oke, nja hij appte mij nav die foto na elkaar een tijdje niet gesproken te hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.
Zo vanzelfsprekend is het niet dat je met je ex contact houdt allemaal.
wattequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had nog contact
toen had ik via google mongooltjes opgezocht en haar hoofd geplakt en haar vader moeder zus hoofd op al die mensen daarna was het over de contact
google screenshot van mongooltjesquote:
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je levenquote:
Onverwerkte gevoelens dan blijkbaar nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke, nja hij appte mij nav die foto na elkaar een tijdje niet gesproken te hebben
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Humor om te lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
google screenshot van mongooltjes
haar famillie foto hoofden uitgeknipt en op die mongooltjes geplakt
hahaha, ik rook niet sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetje
jawel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dan rook ik het wel op
derest moet kunnen toch
ik hoordequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja zij vond van niet was geblokt en nooit meer onblokt
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.
je had er ook zoveel opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
is mercedes de bijnaam van je 30cm?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
cool wanneer wil je een ride in de mercedes
Wtfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
ja echt dom tochquote:
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
best wel hequote:
Jeetje, wat een gekkigheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
ja, jij ook? 😏quote:
Heb je toch geen trek in allemaalquote:
nee niet echt. Tjack en ik gaan way back 2013. Hebben elkaar toen al gemeetquote:
ow, gek om je dan zo te laten gaan en te bezatten op een middagje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt. Tjack en ik gaan way back 2013. Hebben elkaar toen al gemeet
Relatieperikelenquote:
ik was niet eens aangeschoten. Viel me wel mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ow, gek om je dan zo te laten gaan en te bezatten op een middagje.
Dan heb ik een verkeerd beeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet eens aangeschoten. Viel me wel mee.
Relatieperikelen met OmgevallenFlatquote:
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoop gedoe maar alles beter dan homo zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Relatieperikelen met OmgevallenFlat
Misschien kan je dat verwerken in je script voor de Nederlandse Skins
nee die moeten gewoon weg vind ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijn
ohhh, nou, als je me op snapchat had dan had je een heel mooi beeld gehadquote:
Juist meer want flikkers gaan constant vreemd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homo`s hebben dus geen relatieperikelen insinueer je? Wat zal Paxcon blij zijn
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist meer want flikkers gaan constant vreemd.
heb geen snapchatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou, als je me op snapchat had dan had je een heel mooi beeld gehadmaar we zaten op een terrasje aan het water en het zonnetje scheen.
jajaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
heb liever jou weg danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die moeten gewoon weg vind ik
Ben je bang voor ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die moeten gewoon weg vind ik
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zo monogaam als wat
saaiquote:
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoor
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zo monogaam als wat
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijk
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje viesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks is rationeel gezien sowieso een vieze bedoening.
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.
Hetero's niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje vies
als je tussen muren doet be my guest
alleen maar saaie mannen hier, mortax ook alquote:
Maa dan gaan ze niet vreemdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuis
Fatoequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je weet dat we allebei blank zijn?
Ik vind alle stelletjes die uitgebreid gaan zoenen in het openbaar altijd wat ongemakkelijk, maar aan de andere kant: laat ze lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben wel hyperintelligent dus kan wel een inhoudelijke conversatie op gang houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen maar saaie mannen hier, mortax ook al
Mensen kunnen dat goed verborgen houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.
Jij ook op die van mij, fyi.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je begint op m'n zenuwen te werken, fyi.
met mijn vriendin doet ik alleen als we samen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alle stelletjes die uitgebreid gaan zoenen in het openbaar altijd wat ongemakkelijk, maar aan de andere kant: laat ze lekker.
maar dan zijn ze niet monogaamquote:
hij nam ze verlies wel als een baas, staat voor een heel publiek, maakt ze nog uit voor pottenquote:
Dat kloptquote:
Oh wat erg. Jij zit hier steeds met je provocatief gedrag, natuurlijk kan dat dan gebeuren he.quote:
ben je een nerdje?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben wel hyperintelligent dus kan wel een inhoudelijke conversatie op gang houden.
Dat lijkt mij best wel ongemakkelijk ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
met mijn vriendin doet ik alleen als we samen zijn
miss met matties erbij 1 kusje weetje maar gaan bekken nee kan niet
Je woont toch niet bij ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ach ja, ze doen ook maa wat ze niet laten kunnen verder. Zonder dat ik het zie dan. Geluiden zijn al erg genoeg
ik had vroeger een vriend, die zat om t kwatier te bekken was echt kut aan t wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best wel ongemakkelijk ja.
Is toch mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar vroeger welquote:
Niet zo janken Opso.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh wat erg. Jij zit hier steeds met je provocatief gedrag, natuurlijk kan dat dan gebeuren he.
Iets met uitdelen en incasseren.
Ja of op zo'n feestje zo'n stelletje die de hele avond elkaars gezicht aflebberden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had vroeger een vriend, die zat om t kwatier te bekken was echt kut aan t worden![]()
Ben is x dronken ook best wel gek geworden toen
Gelijk tanden poetsenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon
Pax
arme jongen moet direct z'n beeldscherm schoonmaken als hij dit gaat bekijken
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weg met die gore rotzooi debiel
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon
Pax
arme jongen moet direct z'n beeldscherm schoonmaken als hij dit gaat bekijken
vind je andere mensen dan al snel dom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel hersens. Ik ben te lui om nerd te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je andere mensen dan al snel dom?
Oh dan al helemaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.
er is een grens thoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of op zo'n feestje zo'n stelletje die de hele avond elkaars gezicht aflebberden.
Maarja verliefdheid, je doet er niks aan.
word je dan niet moe van fok?quote:
Vooral van FB word je dan echt heel moequote:
Dat is goed van je OFquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
er is een grens tho
aan t begin was een avond zaten we een film te kijken met 2 guys en ik hield der alleen vast
gewoon beetje respect voor die andere want ik weet dat t bloed irritant is
als we alleen waren ging t er heel anders aan toe, maargoed dat is ons recht
ik hou wel graag rekening met andere
homomakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ey stuur dit aan jou vader die homomaker hij moet milkshake worden
Nogal.quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzoquote:
daar heb ik hem nu een oplossing voor gegeven, daar had hij nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
Opsooo vergeet mij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
en wat zei hij toen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzo
en ik had zoiets van word je er zo blij van dan
Als je trollt moet je het wel goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat een troll is
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en wat zei hij toen?
Ik hang aan je lippen
Sorry ik haat jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
Had het gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzo
Neuk je haar niet goed dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die slaapt en zeurt alleen maar
Heb je een Surinamer als vriendin?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Idcquote:
Misschien is ze ongesteldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het was naderhandquote:
Hier maak je Sylvana kwaad mee.quote:
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.quote:
zo gaat dat hequote:
weg met die vlekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.
Misschien wil ze vakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh jawel maar dat is alleen in de weekend
die gaat nooit wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je Turk?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo gaat een cyclus he
[..]
Hou je bek cheesyhead
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnenquote:
Ik hoop het ook maar de DWDD blijft haar een podium geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze een podium krijgt van de vara is er geen ontkomen aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnen
Poortwachters van de gevestigde orde framen dat wel zo ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnen
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENKquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar de DWDD blijft haar een podium geven.
Zo erg is dat toch niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kan niet want ze kreunt en haar moeder hoort dat
Daarvoor deed ze ook al zo debielquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENK
En na die uitzending wil Mathijs haar echt niet meer als tafeldame hoor
Dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
Jr heb je vandaag aangemeld voor een datingprogramma
ja maar is niet netjes toch daarom ik voel me ongemakkelijk erbij dat ik daar aardig kom doen en dan der dochter loop te naaienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet.
Haar moeder zal ook wel gekreund hebben toen ze je vriendin maakte.
Je verkracht haar toch niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar is niet netjes toch daarom ik voel me ongemakkelijk erbij dat ik daar aardig kom doen en dan der dochter loop te naaien
iets met moralen iguess
Eens, maar je zag wel dat hij haar totaal niet meer serieus nam dus dat is wel dag dwddquote:
Toch genoeg om dit te posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh zo badass. Provocatie 0% geboeid.
jr is serieus aangemeldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze zijn serieus op zoek naar mannen voor een dateprogramme he
nee dat niet maar het voelt gwn ongemakkelijkquote:
Maar er is ook niemand die Matthijs van Nieuwkerk serieus neemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar je zag wel dat hij haar totaal niet meer serieus nam dus dat is wel dag dwdd
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is ook niemand die Matthijs van Nieuwkerk serieus neemt.
Neequote:
Hangt er vanaf door wie dat gebeurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat niet maar het voelt gwn ongemakkelijk
hoe zou jij t vinden als je dochter boven hard genakt word?
Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang ze een podium krijgt van de vara is er geen ontkomen aan
tja misschien komt het door een verpest zelfbeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf door wie dat gebeurd.
Omdat Matthijs toen al met vakantie wasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.
Het televisieseizoen ligt stil, Hans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.
Jinek, Pauw, Tan, iedereen kan haar vragenquote:
Post regelmatig in POL en NWS. Heb ook veel discussies gehad met die mongool van een Hoink maar dat is nu wel klaar. De jongen kan alleen maar persoonlijke aanvallen posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Maar hey waarom ben jij nog steeds niet naar POL gegaan dan?je kreeg genoeg adviezen vanuit klb sc. Misschien is je bestfriend hoink daar ook, al zie ik dat arme kereltje vaak posten bij nws tussen al die debielen.
Plottwist, typisch stemt op DENK.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Wacht, waarom zit Typisch haar te verdedigen?
Ik verdedig helemaal niemand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Wacht, waarom zit Typisch haar te verdedigen?
Jinek en Tanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jinek, Pauw, Tan, iedereen kan haar vragen
alleen Tan nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Of liggen die ook stil? Geen idee eigenlijk
Ze heeft daarvoor oa Herman Finkers aangeklaagd voor kleine domme dingen die ze als racisme bestempelde. Toen hoopte ik al dat ze nooit meer kwam maar een dag later schoof ze weer gewoon aan. Net als toen met die kerel die het over zwartjes had.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENK
En na die uitzending wil Mathijs haar echt niet meer als tafeldame hoor
hahahahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
Jr heb je vandaag aangemeld voor een datingprogramma
Dat is toch haar goed recht?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft daarvoor oa Herman Finkers aangeklaagd voor kleine domme dingen die ze als racisme bestempelde. Toen hoopte ik al dat ze nooit meer kwam maar een dag later schoof ze weer gewoon aan. Net als toen met die kerel die het over zwartjes had.
Ja, dat maakt geen nuek uitquote:
snap die aandacht sws nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat maakt geen nuek uit
Het gaat erom dat ze niet meer uitgenodigd wordt na haar beschamende optreden. Dus er is zeker een ontkomen aan, en als zij geen zetls halen komende verkiezingen is het snel weer klaar hoor met de aandacht
Ja ik volg die hele zaak verder niet zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat maakt geen nuek uit
Het gaat erom dat ze niet meer uitgenodigd wordt na haar beschamende optreden. Dus er is zeker een ontkomen aan, en als zij geen zetls halen komende verkiezingen is het snel weer klaar hoor met de aandacht
Ja mag ze doen maar Finkers was vroeger ook wel eens te gast bij dwdd.quote:
Als je iedereen die wel eens een aanklacht tegen iemand heeft gedaan niet meer mag uitnodigen omdat je dan een kant zou kiezen ben je gauw klaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mag ze doen maar Finkers was vroeger ook wel eens te gast bij dwdd.
Als je dan dat gekke mens als tafeldame blijft uitnodigen kies je wel een kant.
ik neuk nog liever een zak hooi San weer een vrouw hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een single pringle ready to mingle
Hoi Mikey.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mag ze doen maar Finkers was vroeger ook wel eens te gast bij dwdd.
Als je dan dat gekke mens als tafeldame blijft uitnodigen kies je wel een kant.
Wowquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neuk nog liever een zak hooi San weer een vrouw hoor
quote:
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is toch het land waar leeftijd en rassendiscriminatie nog steeds van toepassing is bij sollicitaties. Waar komt het woord apartheid vandaan? #teamdenk
je bent zelf apartquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is toch het land waar leeftijd en rassendiscriminatie nog steeds van toepassing is bij sollicitaties. Waar komt het woord apartheid vandaan? #teamdenk
Ff stemmenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
True maar Sylvana zat er die avond nog dat weet ik nog goed omdat ik daar toen zo verbaasd over was.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je iedereen die wel eens een aanklacht tegen iemand heeft gedaan niet meer mag uitnodigen omdat je dan een kant zou kiezen ben je gauw klaar.
Ligt eraan waar in Mozambique. Willie heeft er een aardig stekje staan. Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
terug naar mozambique dan met jou rare jongen man oppleuren hier man echt hoor!
onterechtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
12 jaar terug alweer dat Griekenland het EK won
Wat een genot
ja gewoon weg van hier aan nep supporters hebben we niksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in Mozambique. Willie heeft er een aardig stekje staan. Niks mis mee hoor
Zou dan naar IJsland verkassen om met Birkir te kunnen trouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
Zou beter zijn als ik dictator van dit land zou zijn.
Wat vind je van onze nieuwe spits?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja gewoon weg van hier aan nep supporters hebben we niks
ja dagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
Zou beter zijn als ik dictator van dit land zou zijn.
Dat zou ik toejuichen. Vrijwillige hervestiging wordt een prioriteit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou dan naar IJsland verkassen om met Birkir te kunnen trouwen
wie ben jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zet jezelf nu niet voor lul en google "apartheid" even.
Zou birkir hiernaartoe halen onder het mom van gezinsherenigingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou ik toejuichen. Vrijwillige hervestiging wordt een prioriteit.
Hallo Stijn.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier maar niet verder over door ga
Wat vind je van Hafþór Júlíus Björnssonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou dan naar IJsland verkassen om met Birkir te kunnen trouwen
Hij noemt zzichzelf hyperintelligent dus.quote:
Birkir zou wel handig zijn in een Arisch fokprogramma.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou birkir hiernaartoe halen onder het mom van gezinshereniging
kan je er dan voor zorgen dat ik in de elite kom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje of 10 orde op zaken stellen.
gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zet jezelf nu niet voor lul en google "apartheid" even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |