Ben je bang voor ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee die moeten gewoon weg vind ik
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
saaiquote:
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
daar zou ik dus niks van geloven als ik mijn nieuwe huisgenoot hoor
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft al relatie van 7 jaar met z`n vriend.
Zijn zo monogaam als wat
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, het gebeurt vaker dan bij hetero-stellen ja, maar niet elke homo is hetzelfde natuurlijk
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje viesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seks is rationeel gezien sowieso een vieze bedoening.
Natuurlijk niet 100 procent nee. Maar ik ken ze beiden goed genoeg om te denken dat ze het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk verder niet dat jij het zou weten als je broertje of zijn vriend stiekem vreemdgaat.
Hetero's niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar bv homos bekken op de straat is beetje vies
als je tussen muren doet be my guest
alleen maar saaie mannen hier, mortax ook alquote:
Maa dan gaan ze niet vreemdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien nodigen ze wel gewoon een andere homo bij ze uit thuis
Fatoequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je weet dat we allebei blank zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |