quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weg met die gore rotzooi debiel
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon
Pax
arme jongen moet direct z'n beeldscherm schoonmaken als hij dit gaat bekijken
vind je andere mensen dan al snel dom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel hersens. Ik ben te lui om nerd te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je andere mensen dan al snel dom?
Oh dan al helemaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.
er is een grens thoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of op zo'n feestje zo'n stelletje die de hele avond elkaars gezicht aflebberden.
Maarja verliefdheid, je doet er niks aan.
word je dan niet moe van fok?quote:
Vooral van FB word je dan echt heel moequote:
Dat is goed van je OFquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
er is een grens tho
aan t begin was een avond zaten we een film te kijken met 2 guys en ik hield der alleen vast
gewoon beetje respect voor die andere want ik weet dat t bloed irritant is
als we alleen waren ging t er heel anders aan toe, maargoed dat is ons recht
ik hou wel graag rekening met andere
homomakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ey stuur dit aan jou vader die homomaker hij moet milkshake worden
Nogal.quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzoquote:
daar heb ik hem nu een oplossing voor gegeven, daar had hij nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
Opsooo vergeet mij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
en wat zei hij toen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzo
en ik had zoiets van word je er zo blij van dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |