Als je trollt moet je het wel goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat een troll is
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en wat zei hij toen?
Ik hang aan je lippen
Sorry ik haat jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
Had het gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzo
Neuk je haar niet goed dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die slaapt en zeurt alleen maar
Heb je een Surinamer als vriendin?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Idcquote:
Misschien is ze ongesteldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het was naderhandquote:
Hier maak je Sylvana kwaad mee.quote:
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.quote:
zo gaat dat hequote:
weg met die vlekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.
Misschien wil ze vakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh jawel maar dat is alleen in de weekend
die gaat nooit wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.
Ben je Turk?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo gaat een cyclus he
[..]
Hou je bek cheesyhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |