vind je andere mensen dan al snel dom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel hersens. Ik ben te lui om nerd te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je andere mensen dan al snel dom?
Oh dan al helemaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als hij ziet dat Mortaxx het post.
er is een grens thoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of op zo'n feestje zo'n stelletje die de hele avond elkaars gezicht aflebberden.
Maarja verliefdheid, je doet er niks aan.
word je dan niet moe van fok?quote:
Vooral van FB word je dan echt heel moequote:
Dat is goed van je OFquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
er is een grens tho
aan t begin was een avond zaten we een film te kijken met 2 guys en ik hield der alleen vast
gewoon beetje respect voor die andere want ik weet dat t bloed irritant is
als we alleen waren ging t er heel anders aan toe, maargoed dat is ons recht
ik hou wel graag rekening met andere
homomakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ey stuur dit aan jou vader die homomaker hij moet milkshake worden
Nogal.quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzoquote:
daar heb ik hem nu een oplossing voor gegeven, daar had hij nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral van FB word je dan echt heel moe
Opsooo vergeet mij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
en wat zei hij toen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jatoch was wel 1x iemand zei jullie zijn echt kinderachtig niet eens zoenen enzo
en ik had zoiets van word je er zo blij van dan
Als je trollt moet je het wel goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat een troll is
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en wat zei hij toen?
Ik hang aan je lippen
Sorry ik haat jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tijdens gaypride met tjacka zoenen, met z'n wijvengedrag.
#beproud.
Had het gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee zo meid zei het maarja ik had zoiets van tja moet ik de rhelemaal aflikken dan hierzo
Neuk je haar niet goed dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die slaapt en zeurt alleen maar
Heb je een Surinamer als vriendin?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Idcquote:
Misschien is ze ongesteldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het was naderhandquote:
Hier maak je Sylvana kwaad mee.quote:
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.quote:
zo gaat dat hequote:
weg met die vlekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sylvana is volgend jaar weer van het toneel verdwenen.
Misschien wil ze vakerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh jawel maar dat is alleen in de weekend
die gaat nooit wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je Turk?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo gaat een cyclus he
[..]
Hou je bek cheesyhead
Jawel joh. Nu alzoveel pijnlijke momenten en de verkiezingen moeten nog beginnenquote:
Ik hoop het ook maar de DWDD blijft haar een podium geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |