Als je iedereen die wel eens een aanklacht tegen iemand heeft gedaan niet meer mag uitnodigen omdat je dan een kant zou kiezen ben je gauw klaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mag ze doen maar Finkers was vroeger ook wel eens te gast bij dwdd.
Als je dan dat gekke mens als tafeldame blijft uitnodigen kies je wel een kant.
ik neuk nog liever een zak hooi San weer een vrouw hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een single pringle ready to mingle
Hoi Mikey.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mag ze doen maar Finkers was vroeger ook wel eens te gast bij dwdd.
Als je dan dat gekke mens als tafeldame blijft uitnodigen kies je wel een kant.
Wowquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neuk nog liever een zak hooi San weer een vrouw hoor
quote:
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is toch het land waar leeftijd en rassendiscriminatie nog steeds van toepassing is bij sollicitaties. Waar komt het woord apartheid vandaan? #teamdenk
je bent zelf apartquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is toch het land waar leeftijd en rassendiscriminatie nog steeds van toepassing is bij sollicitaties. Waar komt het woord apartheid vandaan? #teamdenk
Ff stemmenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Tjacka het volgende:
True maar Sylvana zat er die avond nog dat weet ik nog goed omdat ik daar toen zo verbaasd over was.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je iedereen die wel eens een aanklacht tegen iemand heeft gedaan niet meer mag uitnodigen omdat je dan een kant zou kiezen ben je gauw klaar.
Ligt eraan waar in Mozambique. Willie heeft er een aardig stekje staan. Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
terug naar mozambique dan met jou rare jongen man oppleuren hier man echt hoor!
onterechtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
12 jaar terug alweer dat Griekenland het EK won
Wat een genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |