TriggerTurk zijn TopicTuuter.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TriggerTurk of Topic titel, waar doel je op?
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:46 schreef sp3c het volgende:
ik eet roti
gewoon met mijn handen als een caveman
Waarom zou ik tuuttteren, zijn wij door met de EK?quote:
Laatste 2 dagen ah mattie.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:52 schreef Tem het volgende:
Nice, TriggerTurk is jaloers want moet nog 100.000.000 uur wachten op z'n linzensoepje.
Heb je nou al een nieuwe woning toegewezen gekregen nu je op facebook hebt gezet dat je wordt gepest?quote:
Even gefixt.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Waarom zou ik tuuttteren, zijn wij door met de EK?
Waarom ik zou tuuutteren? Zijn wij door met EK, vriend?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo lan, nu klinkt toch niet Turks meer.
Vallahi senin Türk olduğunu bilmiyordum.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom ik zou tuuutteren? Zijn wij door met EK, vriend?
Efes dolma kebab dürüm.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vallahi senin Türk olduğunu bilmiyordum.
die leggen het er te dik bovenop, nu is het niet lollig meerquote:
Het 'lollige' is dan ook op het eind.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
die leggen het er te dik bovenop, nu is het niet lollig meer
neequote:Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het 'lollige' is dan ook op het eind.
Die Turkiye bois hebben skitta aan haram, met hun rakiquote:
Turken.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Turkiye bois hebben skitta aan haram, met hun raki
TR gemaakt.quote:
Wallah bruur, rwina in die tent.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TImmmm komt nu klaar en Speculul en Temmm zitten um nu te shaken.
Redactie OlieStengelquote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef Specularium het volgende:
Triggerstengel kan ook wel een mooi roze kleurtje.
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef Specularium het volgende:
Triggerstengel kan ook wel een mooi roze kleurtje.
Jullie zijn echt gemeen.quote:
Met een handje ook, denkt hij dat hij de terminator is of zo?quote:
Terminator, hij is een Turk jonge.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een handje ook, denkt hij dat hij de terminator is of zo?
Heb je een foto van die zemmer?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind Tem ook meer op rechts lijken.
Was het wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft gesolliciteerd. Net even op de casting couch ontvangen
Wie zitten er allemaal dan in je FOK! Uncensored mapje?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Dat zou een beetje vreemd zijn wel.
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal dan in je FOK! Uncensored mapje?
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zusje zit in iedereen zijn mapje.
Iedereen zit in zijn zus' 'mapje'quote:Op maandag 4 juli 2016 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan je dat kind niet aandoenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als er dan straks een of ander raar kind uitkomt dan noemen we het gewoon David.
Ik las het half vanmiddag. Jammer hoor, maar ik zag Arjan ook weer posten, dat scheelt .quote:Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat triggerdop elfje weggejaagd heeft?
Typerend weer ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat triggerdop elfje weggejaagd heeft?
Slimme mofo.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh. Een collega van mij heeft morgen en woensdag vrij genomen.
Of iedereen zit in z'n zusje d'r mapje.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de week doormidden te zagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arjanusquote:Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las het half vanmiddag. Jammer hoor, maar ik zag Arjan ook weer posten, dat scheelt .
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de week doormidden te zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Heb jij ook theeplantjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over mijn plantjes op balkon
Nee ik heb radijsjes, meloenen geloof ik en nog wat. Weet het al niet eens meerquote:
Je lijkt mijn vriendin wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb radijsjes, meloenen geloof ik en nog wat. Weet het al niet eens meerZijn nog van de AH moestuintjes, helemaal groot gegroeid ondertussen
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik had niet eens door dat hij al terug was
Heeft die ook meloenen?quote:
Is dat een nee?quote:
Ik heb niets aan melkmeloenen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi vindt die radijsjes eigenlijk maar niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, ik weet het verder ook allemaal niet zo. LTKDV misschien wel, die heeft die cursus gevolgd en spreekt dat taaltje.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:57 schreef Karina het volgende:
Kan facebook niet gewoon afgeschaft worden? Ik word een beetje moe van al die facebookgroepjes die wat roepen.
Ik vind dit ook nogal stigmatiserend voor dwergen kleine mensen, verbieden dat sprookje!
[ afbeelding ]
En Elfjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
In het bos wonen meestal zwervers en/of boswachters
Die hebben sowieso ook geen ziel dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm zo te zien zjin roodharigen heksen. vraag me af of dat wel kan.
Kijk alweer een vooroordeel. dan bestaat 2/3 van mijn familie uit ziellozen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die hebben sowieso ook geen ziel dus.
Das best kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk alweer een vooroordeel. dan bestaat 2/3 van mijn familie uit ziellozen.
Bij mij hebben ze ook geen ziel en ze hebben ook geen rood haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geloof niet in een ziel dus lekker belangrijk.
Was daar sprake van?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wil je nou nog steeds niet met me trouwen , rare nep marokkaan
Maar ik heb een snor?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb toch geen leven? nou.. daar zou jij wat aan kunnen doen.
Dus het gaat niet door?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:26 schreef arjan1112 het volgende:
je bent te jong denk ik
altijd altijd de helft plus 7
Kunnen we er beter maar gewoon mee stoppen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef arjan1112 het volgende:
Je het gaat een beetje de verkeerde kant op. Voel me niet helemaal optimaal.
Dan moet ik echt gaan inplannen wanneer ik in 1x 30 sigaretten of zo moet gaan maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Gewoon zelf maken he heb je er geen last van. En @Arjan, volgens mij bestaan die al een poosje hoor, tenminste van PallMall heb ik wel van die grote pakjes gezien.
Gaat best snel hoor, als je tv zit te kijken even tijdens de reclame een zooi maken. Weet niet of ze al Kent hebben in die potten, maar er zijn al best veel merken te koop.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet ik echt gaan inplannen wanneer ik in 1x 30 sigaretten of zo moet gaan maken.
En Kent is lekker.
Gewoon sparen en ruilen met Adriaan en zijn vrienden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb sigarettendoosjes besteld.
Die lelijke pakjes komen eraan.
Ik heb er eentje bij de sigarenman gekocht, paar euro. Doe je dan geen pakje in maar je losse sigaretten.quote:
Ja, jammer dat hij is weggepestquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm mist Efteling, ik merk het alweer.
VOlgens mij is ie pas sinds gisteren weg hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:51 schreef sp3c het volgende:
istie nog steeds weg of is hij in de tussentijd al weer teruggeweest en weer vertrokken?
iemand zou een appje moeten maken die het bijhoud
quote:
totale onzin. ik ben hem niet; ben hier een half jaar niet geweest, was uitgelogd ... een tijdje geleden begon ik weer met lezen en toen ging ik weer inloggen... mijn wachtwoord deed het nog.quote:
Ik heb er ook een paar besteld waar je losse sigaretten in moet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de sigarenman gekocht, paar euro. Doe je dan geen pakje in maar je losse sigaretten.
Nou je zit jezelf nu wel heel erg te verdedigen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
totale onzin. ik ben hem niet; ben hier een half jaar niet geweest, was uitgelogd ... een tijdje geleden begon ik weer met lezen en toen ging ik weer inloggen... mijn wachtwoord deed het nog.
jaja, je bent gewoon betraptquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
totale onzin. ik ben hem niet; ben hier een half jaar niet geweest, was uitgelogd ... een tijdje geleden begon ik weer met lezen en toen ging ik weer inloggen... mijn wachtwoord deed het nog.
En ook niet zo handig. Heb je in feite 2 pakjes in 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar besteld waar je losse sigaretten in moet doen.
Die doosjes waar hele pakjes ingaan vind ik niet zo charmant.
Zeg... heb je nu al een nieuwe vriend en heb je al een baan gevonden of zit je nog steeds in de WW of al in de bijstand en als dat zo is moet je dan die tegenprestatie doen? en als je nog geen vriend hebt waarom trouw je niet met mij ?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je zit jezelf nu wel heel erg te verdedigen hoor
Hier zitten er zeker 3 op loopafstand. 1 echte beetje ouderwetse en 2 van die ketens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:56 schreef arjan1112 het volgende:
Vroeger had de kapper hier een sigarenzaak erbij hij woonde daar ook; die man is nu dood en in zijn zaak zit een andere kapper. De dichtstbijzijnde tabaksspeciaalzaak zit nu op 15 km.
Wat een vragen zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zeg... heb je nu al een nieuwe vriend en heb je al een baan gevonden of zit je nog steeds in de WW of al in de bijstand en als dat zo is moet je dan die tegenprestatie doen? en als je nog geen vriend hebt waarom trouw je niet met mij ?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zeg... heb je nu al een nieuwe vriend
SOWquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zitten er zeker 3 op loopafstand. 1 echte beetje ouderwetse en 2 van die ketens.
Oh hier beneden wonen 2 oude mensen dus dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
Eh ja als je in de bijstand zit word je nu gedwongen om 2 uur of meer per week te werken; koffie drinken met je buurvrouw van 80 vinden ze ook goed enz.
Of je moet ze er los indoen, maar dat is ook zo lelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook niet zo handig. Heb je in feite 2 pakjes in 1.
Die tabakswinkelier doet jou afwas ?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mag afwassen en zo. En koken en boodschappen doen.
Nee man, timmmmm zit gewoon te klieren
Ik heb zoiets als dit, maar dan van metaal:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of je moet ze er los indoen, maar dat is ook zo lelijk.
Yoki hoe is het met die 2 blondjes van 22 die jou begeleiden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef YokiKater het volgende:
Toet toet boing boing, Arie en Corrie. Ik vind het een goed plan.
Sommige delen lijken wel een beetje op een dorp zelfs. Met boerderijen en alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
in Amsterdam wonen lijkt me wel relaxt misschien. Hoewel ik wel van de dorpen ben
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die tabakswinkelier doet jou afwas ?
Ben je meteen bij de opening overgestapt of heb je het eerst even aangezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:09 schreef Karina het volgende:
Hier in het centrum zit een hele oude, Hajenius. Die zit er al sinds 1914.
Ik heb meteen een paar pakjes gekocht toen, die waren destijds 1 centquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je meteen bij de opening overgestapt of heb je het eerst even aangezien?
dat wil ik zien ! heb je daar een foto van, die amsterdamse boerderijen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige delen lijken wel een beetje op een dorp zelfs. Met boerderijen en alles.
[..]nee natuurlijk niet. Ik lul maar wat. 2 tabakswinkels zijn ketens, daar kwam het vandaan. primera en nog eentje. Die andere is een zelfstandige.
In Amsterdam Noord e.o. heb je ze wel. Geen boerderij, maar is een molen ook goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dat wil ik zien ! heb je daar een foto van, die amsterdamse boerderijen?
Ja die ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zoiets als dit, maar dan van metaal:
[ afbeelding ]
Goed hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Yoki hoe is het met die 2 blondjes van 22 die jou begeleiden?
Oh god, gaan we dit weer krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vertel meer.
Zijn ze lekkerder geworden?
Door de week drink ik niet of amper. Alleen soms maandag als er nog iets over is van het weekend. Of als ik bezoek hebquote:
gedraag jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
ow, hoeveel heb je zaterdag dan gedronken, door wie heb je je laten neuken enz enz
nou lijkt me duidelijk wie de volgende dramatische exitspeech komt geven hierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:33 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb onder andere, dezen besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ARjanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
ow, hoeveel heb je zaterdag dan gedronken, door wie heb je je laten neuken enz enz
Altijd lachen met Adrianusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het over de sigaretten van ano ging
Je bent sowieso opeens heel geinteresseerd in boeken lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
NWS / Massale aanrandingen op Zweeds festival
Ben ik aardiger geworden?
Drie flessen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
heb 3 witte wijn op, gelukkig is er geen alcohol in huis
en ik ben best moe
hoewel ik best druk doe ook tegelijkertijd
Vind je het niet mooi?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou lijkt me duidelijk wie de volgende dramatische exitspeech komt geven hier
Elfonymousserig
Hoezo, die van jou is ook rood.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
Vind die nieuwe UI van Henk wel agressief overkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja omdat Triggerturk die van mij heeft gekaapt en ik te lui ben een nieuwe te uploaden.quote:
Dat is nog geen minuutje werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat Triggerturk die van mij heeft gekaapt en ik te lui ben een nieuwe te uploaden.
Op je huidige plaatje klikken dan wijst het verder vanzelf. Ik zag trouwens net zo plaatje wat ze op pakjes sigaretten gaan zetten, een boze baby met een papa die rooktquote:
Niet lui zijnquote:
op Javaanse jongens staat een dooie in een lijkzakquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Op je huidige plaatje klikken dan wijst het verder vanzelf. Ik zag trouwens net zo plaatje wat ze op pakjes sigaretten gaan zetten, een boze baby met een papa die rookt
Serieusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
op Javaanse jongens staat een dooie in een lijkzak
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:33 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb onder andere, dezen besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik vind het wel fleurigquote:
Valt tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|