En explosies gehoord in Medina, brand uitgebroken in Medina of terreur?twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:01:05VDEO: Aftermath of the suicide bombing near a mosque in Qatif #Saudi Arabia - @Reyhan_News https://t.co/25pLvROegT reageer retweet
Eerder vandaag:twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:18:00VIDEO: Footage from #Medina shows dead soldier near the blast site #Saudi Arabia - @michaelh992 https://t.co/29a0wL83ec reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:24:41MORE: Bomber targeted security HQ near al-Haram al-Nabawi in #Medina. Attack took place to the Prophets Mosque, one of Islam’s holiest sites reageer retweet
twitter:RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:17:05WOAH! First #video from Medina. Two security officers injured in a suicide attack near the prophet mosque.. #Saudi https://t.co/3KHnBZyOnl reageer retweet
twitter:RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:28:54Eyewitnesses: 6 #Saudi security forces soldiers maybe killed in the suicide attack near the prophet mosque in Medina.. reageer retweet
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:40:01#Breaking Fresh bombings in two #Saudi cities after earlier blast https://t.co/UFSBBG5G2f reageer retweet
Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed?.
Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.
En in het oosten van Saoedi-Arabië wilden ze sjiieten opblazen, omdat sjiieten varkens zijn en geen moslims in de ogen van IS.
Dus heel fijn dat de politiek correcten onder ons het nog altijd als moslim versus moslim conflict bestempelen, maar IS slacht alleen maar infidels af.
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.
Daar reageer je toch op, via mijn commentaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.
Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.
Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.
Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?
Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.
Tsja bij Europese verkeerd gelopen ideologieën benadrukken we ook de ideologie die de stoute mensen aanhingen om te waarschuwen dat fascist, communist of kolonialist worden geen goed idee is.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |