abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163518076
As we speak:

Moskee opgeblazen in Qatif (Oosten van Saoedi-Arabië)
Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:01:05 VDEO: Aftermath of the suicide bombing near a mosque in Qatif #Saudi Arabia - @Reyhan_News https://t.co/25pLvROegT reageer retweet
En explosies gehoord in Medina, brand uitgebroken in Medina of terreur?

Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:18:00 VIDEO: Footage from #Medina shows dead soldier near the blast site #Saudi Arabia - @michaelh992 https://t.co/29a0wL83ec reageer retweet
Eerder vandaag:

Man blaast zich op voor Amerikaans consulaat Saoedi-Arabië
Voor het Amerikaanse consulaat in Jeddah in Saoedi-Arabië heeft een man getracht zichzelf op te blazen, toen de politie hem wilde arresteren. Twee agenten raakten daarbij gewond, meldt de BBC.
http://www.volkskrant.nl/(...)edi-arabie~a4332932/
SIMON
pi_163518218
Medina blijkt wel degelijk terreur te zijn, vlakbij de moskee van de profeet

Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:24:41 MORE: Bomber targeted security HQ near al-Haram al-Nabawi in #Medina. Attack took place to the Prophets Mosque, one of Islam’s holiest sites reageer retweet
SIMON
pi_163518219
RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:17:05 WOAH! First #video from Medina. Two security officers injured in a suicide attack near the prophet mosque.. #Saudi https://t.co/3KHnBZyOnl reageer retweet
pi_163518264
RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:28:54 Eyewitnesses: 6 #Saudi security forces soldiers maybe killed in the suicide attack near the prophet mosque in Medina.. reageer retweet
pi_163518408
Doet me een beetje denken aan Irak toen de burgeroorlog uitgelokt werd. Of neemt Assad wraak?
pi_163518471
Gezellig.
pi_163518520
Nog meer bommen

AlArabiya_Eng twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:40:01 #Breaking Fresh bombings in two #Saudi cities after earlier blast https://t.co/UFSBBG5G2f reageer retweet
SIMON
pi_163518672
Wanneer gaan die mannen op de hadj? Dan verwacht ik namelijk ook nog wel wat. S-A heeft het laatste jaar natuurlijk Jemen gebombardeerd (is nog bezig toch?) en een straatarme bevolking nog armer gemaakt, los nog van het immense leed dat ze de Jemenieten hebben berokkend, daarbij is de eigen sji-populatie ook behoorlijk opstandig, zijn ook behoorlijk wat bomaanslagen geweest.
I´m back.
pi_163518732
Piccas from Medina, nog minder dan 30 uur voordat Ramadan van het jaar 1437 / 2016 ten einde komt.

SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 20:26:22 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_163519654
:N Triest.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_163520071
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520103
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed? :').
I´m back.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:45:45 #13
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163520130
Dat die Saudi's opgeblazen worden vind ik precies minder erg dan als het in Irak of Syrië gebeurt. Door en door gestoord en ziek land. Voornamelijk omdat ze zelf die shit ook financieren.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_163520174
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed? :').
Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.

En in het oosten van Saoedi-Arabië wilden ze sjiieten opblazen, omdat sjiieten varkens zijn en geen moslims in de ogen van IS.

Dus heel fijn dat de politiek correcten onder ons het nog altijd als moslim versus moslim conflict bestempelen, maar IS slacht alleen maar infidels af.
SIMON
pi_163520206
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:47 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.

En in het oosten van Saoedi-Arabië wilden ze sjiieten opblazen, omdat sjiieten varkens zijn en geen moslims in de ogen van IS.

Dus heel fijn dat de politiek correcten onder ons het nog altijd als moslim versus moslim conflict bestempelen, maar IS slacht alleen maar infidels af.
Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.
I´m back.
pi_163520216
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.
SIMON
pi_163520259
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Daar reageer je toch op, via mijn commentaar.
Die IS-lui zijn gewoon moslims en ja, meestal doden moslims moslims, en dat is niet hun enige doel.
Er is gewoon iets niet in de haak met de islam, en misschien moet dat een keer door moslims erkend worden, want dan kunnen we verder praten.
Overigens verwacht ik tijdens de hadj ook wel eea.
I´m back.
pi_163520260
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 20:58:52 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163520413
jij begint die discussie zelf he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163520462
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.
Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?
I´m back.
pi_163520494
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?
Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520553
Het zal wel weer zo'n losgeslagen atheïst zijn die zich heeft opgeblazen om zijn ongeloof.
pi_163520618
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.
Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.
Maar bij mij komen zij juist over als zich authentiek islamitisch gedragende moslims, gebruikmakend van de typisch islamitische ethiek. Getuige de... hoeveel verschrikkelijke bomaanslagen en aanslagen hebben we nu gehad afgelopen dagen? Istanboel, Dhaka, Bagdad en nu Medina. Getuige de recente serie aanslagen dus.
I´m back.
pi_163520622
quote:
Tsja bij Europese verkeerd gelopen ideologieën benadrukken we ook de ideologie die de stoute mensen aanhingen om te waarschuwen dat fascist, communist of kolonialist worden geen goed idee is.
pi_163520645
:')
pi_163520648
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.
Maar bij mij komen zij juist over als zich authentiek islamitisch gedragende moslims, gebruikmakend van de typisch islamitische ethiek.
Want zij zijn veruit in de meerderheid of vertegenwoordigen een behoorlijke hoeveelheid moslims?
pi_163520658
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want zij zijn veruit in de meerderheid of vertegenwoordigen een behoorlijke hoeveelheid moslims?
Want het zijn 4 verwarde mannen, bedoel je?
I´m back.
pi_163520661
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
Uhm nee, tenzij je meent dat moslims ten alle tijden vrij zijn van zonden. Maar dat zou hun hele eigen religie ondermijnen. Dus ehmmm.. nee Ryan..

quote:
Maar bij mij komen zij juist over als zich authentiek islamitisch gedragende moslims, gebruikmakend van de typisch islamitische ethiek. Getuige de... hoeveel verschrikkelijke bomaanslagen en aanslagen hebben we nu gehad afgelopen dagen? Istanboel, Dhaka, Bagdad en nu Medina. Getuige de recente serie aanslagen dus.
Oh ja, want de islamitische ethiek staat bol van de zelfmoordaanslagen op moslims. In de Ramadan. Op heilige plaatsen. Voor moslims. Ja. Nee, de logica spreekt voor zich. Moslims leren inderdaad dat ze vooral moslims moeten vermoorden. Het is een soort van zichzelf uitroeiend fenomeen, de Islam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520683
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tsja bij Europese verkeerd gelopen ideologieën benadrukken we ook de ideologie die de stoute mensen aanhingen om te waarschuwen dat fascist, communist of kolonialist worden geen goed idee is.
Dat zijn vrij specifieke aanduidingen van stromingen binnen bepaalde ideologieen. Leer dat ook maar eens bij de Islam te doen. Moslims kunnen dat onderscheid vrij goed maken (op een minderheid na). Niet voor niets bestaat de term Daesh - gewoon om alle verwarring te voorkomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520700
Ook echt in medina in de buurt van de profeet wtf :')
pi_163520703
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm nee, tenzij je meent dat moslims ten alle tijden vrij zijn van zonden. Maar dat zou hun hele eigen religie ondermijnen. Dus ehmmm.. nee Ryan..

[..]

Oh ja, want de islamitische ethiek staat bol van de zelfmoordaanslagen op moslims. In de Ramadan. Op heilige plaatsen. Voor moslims. Ja. Nee, de logica spreekt voor zich. Moslims leren inderdaad dat ze vooral moslims moeten vermoorden. Het is een soort van zichzelf uitroeiend fenomeen, de Islam.
Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik. Het ongerijmde ligt nu eenmaal niet ver weg, in elke religie niet, maar in de islam helemaal niet.
I´m back.
pi_163520716
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwah, wat percentages betreft komt het niet eens in de buurt van 5%. Het is dan ook wat vreemd om hen de dienst uit te laten maken wat betreft de "authenticiteit".
pi_163520727
Vond Baghdad gisteren ook wel echt heftig.
pi_163520729
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik. Het ongerijmde ligt nu eenmaal niet ver weg, in elke religie niet, maar in de islam helemaal niet.
Het probleem is dat jij een bepaalde onnavolgbare logica hanteert. Dat is het. Alhoewel, probleem is een groot woord. Het is meer een drempel voor jezelf om tot fatsoenlijke kennisvergaring te komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520741
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zijn vrij specifieke aanduidingen van stromingen binnen bepaalde ideologieen. Leer dat ook maar eens bij de Islam te doen.
Iedere islam stroming hangt het woord en gewelddadige intolerante boek van een pedofiele, rovende massamoordenaar aan. Binnen het fascisme was niet iedereen fan van Hitler. Je kritiek is dus onterecht.
pi_163520769
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, wat percentages betreft komt het niet eens in de buurt van 5%. Het is dan ook wat vreemd om hen de dienst uit te laten maken wat betreft de "authenticiteit".
Voor de niet-moslim is de islam nu eenmaal een black box.
I´m back.
pi_163520779
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Iedere islam stroming hangt het woord en gewelddadige intolerante boek van een pedofiele, rovende massamoordenaar aan. Binnen het fascisme was niet iedereen fan van Hitler. Je kritiek is dus onterecht.
Ik ben niet echt onder de indruk van deze Godwin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520783
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij een bepaalde onnavolgbare logica hanteert. Dat is het. Alhoewel, probleem is een groot woord. Het is meer een drempel voor jezelf om tot fatsoenlijke kennisvergaring te komen.
Ja, dat zal het allemaal weer zijn joh. :').
I´m back.
pi_163520796
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor de niet-moslim is de islam nu eenmaal een black box.
Dat het dat voor jou is is wel duidelijk inderdaad.
pi_163520808
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zal het allemaal weer zijn joh. :').
Zie - je staat toch nergens voor open. Muslims ies slecht, Islam ies slecht. Dat is een mening die je mag hebben uiteraard, daar niet van. Maar je plaat blijft al een paar jaar hangen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520809
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik.
IS logica heb ik net uitgelegd. Ze vallen allerlei verschillende groepen mensen aan die een ding gemeen hebben: infidels, infidels, infidels.
SIMON
pi_163520846
Maar het is tactisch toch een uitermate slechte zet dit? Of het geeft aan dat ze wanhopig zijn en aansturen op een Armageddon. Laatste stadium van de massapsychose of zoiets.
pi_163520883
Baghdad heeft zojuist weer een aanslag te pakken.
pi_163520897
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef PXY225 het volgende:

[..]

IS logica heb ik net uitgelegd. Ze vallen allerlei verschillende groepen mensen aan die een ding gemeen hebben: infidels, infidels, infidels.
Infidels bij het graf van Mohammed in Medina?
pi_163520899
IS gelooft dat iedereen die het niet met hun eens is een afvallige is, daarom geloven zij ook dat zij alle moslims die tegen hun zijn mogen verketteren. De sjiietieten zijn niet de enige die verketterd worden door ISIS, bijna ALLE moslims behalve hun en zij die met hun zijn worden bespaart. Ook orthodoxe salafisten worden door ISIS verketterd en vermoord, dus bijna elke moslim heeft last van ISIS.
pi_163520905
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:18 schreef Tem het volgende:
Maar het is tactisch toch een uitermate slechte zet dit? Of het geeft aan dat ze wanhopig zijn en aansturen op een Armageddon. Laatste stadium van de massapsychose of zoiets.
Nah, er is gewoon nog maar 24 uur over van Ramadan 2016, ze willen nog snel een paar aanslagen plegen in de heilige maand voor extra beloning in het eeuwige paradijs. Daarna is het suikerfeest. Dan nemen ze denk ik een break en heb je vooral last van mensen die bioscopen gaan terroriseren, terwijl de jihadisten gaan genieten van lekkernijen.
SIMON
pi_163520912
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:18 schreef Tem het volgende:
De wanhoop kan natuurlijk ook komen vanwege de val van Fallujah. Nu een soort van allout attack ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520936
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Nah, er is gewoon nog maar 24 uur over van Ramadan 2016, ze willen nog snel een paar aanslagen plegen in de heilige maand voor extra beloning in het eeuwige paradijs. Daarna is het suikerfeest. Dan nemen ze denk ik een break en heb je vooral last van mensen die bioscopen gaan terroriseren, terwijl de jihadisten gaan genieten van lekkernijen.
Ja want jezelf opblazen is heilig? :')
pi_163520951
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Infidels bij het graf van Mohammed in Medina?
Jazeker, in Medina was het een gerichte aanslag op de apostaten politie en soldaten, en de pelgrims zoals je op de foto in OP kunt zien lopen er bij alsof er niks is gebeurd, IS heeft hen dus niet aangevallen.
SIMON
pi_163520969
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Jazeker, in Medina was het een gerichte aanslag op de apostaten politie en soldaten, en de pelgrims zoals je op de foto in OP kunt zien lopen er bij alsof er niks is gebeurd, IS heeft hen dus niet aangevallen.
Uhm die autobom ontplofte op een parkeerterrein in de buurt van de Moskee van de Profeet.. dat zie je vrij duidelijk op de beelden. Dat is op steenworp afstand van de bezoekers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163520972
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Natuurlijk, kill and be killed zoals in de Koran staat. Daarom hebben ze ook een stuk of 750 zelfmoordaanslagen gepleegd de afgelopen 12 maanden.
SIMON
pi_163520976
quote:

[..]

In de heilige strijd sneuvelen is een ticket naar de hemel ja.
pi_163520989
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zie - je staat toch nergens voor open. Muslims ies slecht, Islam ies slecht. Dat is een mening die je mag hebben uiteraard, daar niet van. Maar je plaat blijft al een paar jaar hangen.
Elke religie is natuurlijk hopeloze treurnis, hè vriend. Je kunt als mens evengoed, nee, veel beter, zonder een religie, met al zijn onbegrijpelijke eigenaardigheden en soms ronduit onmenselijke eisen aan de gelovige, een humane ethiek ontwerpen en daarmee uitstekend een menswaardig bestaan leiden.
I´m back.
pi_163521016
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef JubaUrbicus het volgende:
De sjiietieten
Freudian slip there partner, tetten
:9
SIMON
pi_163521047
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Elke religie is natuurlijk hopeloze treurnis, hè vriend. Je kunt als mens evengoed, nee, veel beter, zonder een religie, met al zijn onbegrijpelijke eigenaardigheden en soms ronduit onmenselijke eisen aan de gelovige, een humane ethiek ontwerpen en daarmee uitstekend een menswaardig bestaan leiden.
En dat is precies waar wij in verschillen. Jij ziet het als twee zaken die elkaar uitsluiten - en ik als twee zaken die elkaar aanvullen. Totaal verschil in levenshouding. De een zoekt de conflictgebieden op, de ander de overlap.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163521050
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:24 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Freudian slip there partner, tetten
:9
:@

Onschuldig typefoutje
pi_163521056

Mensen die bij Mo ontploffen nemen deze vrolijke cartoon wel heel letterlijk.
pi_163521070
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De wanhoop kan natuurlijk ook komen vanwege de val van Fallujah. Nu een soort van allout attack ofzo?
Dat idee krijg ik er wel bij gezien de zware verliezen die IS leidt de laatste tijd en de erbarmelijke omstandigheden waarin Syriė en Irak nu verkeren. Op richting een heroïsch einde.
pi_163521087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je bomaanslagen pleegt ben je wat mij betreft wel verward ja.
pi_163521107
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ja, maar goed de logica is dus ver te zoeken. Dat ze in het westen aanslagen plegen, akkoord, volgens de logica die ze hanteren. Binnen hun denkraam zou je dat als logisch kunnen verdedigen, behalve dan dat er inmiddels heel wat moslims ook in het westen wonen en die kunnen dan ook slachtoffer worden. Maar daar zullen ze dan wel één of andere mouw aan kunnen passen. Dat die slachtoffers als speciale martelaren naast Allah's troon mogen zitten oid.
I´m back.
pi_163521123
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat is precies waar wij in verschillen. Jij ziet het als twee zaken die elkaar uitsluiten - en ik als twee zaken die elkaar aanvullen. Totaal verschil in levenshouding. De een zoekt de conflictgebieden op, de ander de overlap.
Met overlap bedoel je het heilige woord van god negeren voor de woorden van wat stomme stervelingen of je gedragen als een barbaar uit de ijzertijd? Echt een toffe gelovige bent jij.
pi_163521130
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef PXY225 het volgende:

[..]

De vertegenwoordigers van de wahabistische salafistische sharia-staat Saudi-Arabië dat volgens sommige bronnen zelfs IS financiert, zijn apostaten volgens IS?
pi_163521135
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga het ze maar uitleggen dan. :D.
I´m back.
pi_163521152
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je naar de moskee gaat om te bidden ook wel, maar daar hebben anderen in ieder geval niet direct last van.
pi_163521160
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Met overlap bedoel je het heilige woord van god negeren voor de woorden van wat stomme stervelingen of je gedragen als een barbaar uit de ijzertijd? Echt een toffe gelovige bent jij.
Je schrijft iets wat ik met geen mogelijkheid kan plaatsen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163521174
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In de heilige strijd sneuvelen is een ticket naar de hemel ja.
Nee. Maar altijd "leuk" dat figuren als jij de IS-versie van de islam promoten, doet ze veel goed.
pi_163521182
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik er wel bij gezien de zware verliezen die IS leidt de laatste tijd en de erbarmelijke omstandigheden waarin Syriė en Irak nu verkeren. Op richting een heroïsch einde.
:') Nee man, jullie doen net alsof dit iets nieuw is. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen man. Ok dit jaar hebben ze denk ik een nieuw record gevestigd (gaat lekker die war on terror he), maar men moet niet wereldvreemd gaan doen en denken dat dit een soort heroïsch einde van IS is omdat ze Fallujah hebben verloren.
SIMON
pi_163521342
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar goed de logica is dus ver te zoeken. Dat ze in het westen aanslagen plegen, akkoord, volgens de logica die ze hanteren. Binnen hun denkraam zou je dat als logisch kunnen verdedigen, behalve dan dat er inmiddels heel wat moslims ook in het westen wonen en die kunnen dan ook slachtoffer worden. Maar daar zullen ze dan wel één of andere mouw aan kunnen passen. Dat die slachtoffers als speciale martelaren naast Allah's troon mogen zitten oid.
Klopt, moslims die in het Westen rondhuppelen als ze daadwerkelijk moslims waren dan worden ze naar het paradijs geknald door IS, maar omdat het niet hun intentie was om moslims te doden dan is het goed volgens hen. Ze citeren daarbij een uitspraak van de profeet die zei dat hij niet verantwoordelijk was voor moslims die tussen de infidels leven.

Daarbij komt nog dat IS zegt dat al die moslims in het Westen naar het kalifaat moeten verkassen i.p.v. rondhuppelen in het Westen. Kortom, ze gaan hun oorlog tegen het Westen niet staken omdat ze eventueel ook moslims kunnen opblazen.
SIMON
pi_163521416
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:29 schreef PXY225 het volgende:

[..]

:') Nee man, jullie doen net alsof dit iets nieuw is. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen man. Ok dit jaar hebben ze denk ik een nieuw record gevestigd (gaat lekker die war on terror he), maar men moet niet wereldvreemd gaan doen en denken dat dit een soort heroïsch einde van IS is omdat ze Fallujah hebben verloren.
Ohja, dit komt ieder jaar voor bij de Moskee waar Mohammed zou begraven liggen. Was ik even vergeten.
pi_163521462
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:34 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Klopt, moslims die in het Westen rondhuppelen als ze daadwerkelijk moslims waren dan worden ze naar het paradijs geknald door IS, maar omdat het niet hun intentie was om moslims te doden dan is het goed volgens hen. Ze citeren daarbij een uitspraak van de profeet die zei dat hij niet verantwoordelijk was voor moslims die tussen de infidels leven.

Daarbij komt nog dat IS zegt dat al die moslims in het Westen naar het kalifaat moeten verkassen i.p.v. rondhuppelen in het Westen. Kortom, ze gaan hun oorlog tegen het Westen niet staken omdat ze eventueel ook moslims kunnen opblazen.
Ze plegen ook aanslagen in moslimlanden gericht op moslims.

Istanbul airport bvb.
pi_163521502
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

De vertegenwoordigers van de wahabistische salafistische sharia-staat Saudi-Arabië dat volgens sommige bronnen zelfs IS financiert, zijn apostaten volgens IS?
Saoedi-Arabië is een infidel-staat, geen sharia-staat. Ze laten bijvoorbeeld westerse banken toe op hun grondgebied die werken met rente, wat inhoudt dat ze daarmee Allah en de profeet de oorlog hebben verklaard, en andersom.

Het koningshuis in Saoedi-Arabië heeft een probleempje. IS zijn de echte wahabieten, terwijl Saoedi-Arabië niet meer praktiseren wat ze preken in hun moskeeën. Saoedi-Arabië wordt dus van twee kanten gehaat: door infidels die denken dat ze wahabieten zijn die IS steunen, en door IS omdat ze hen niet als echte wahabieten zien.

Hahaha, clusterfuck of epic proportions voor al Saud al-infidel.
SIMON
pi_163521515
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee. Maar altijd "leuk" dat figuren als jij de IS-versie van de islam promoten, doet ze veel goed.
Nu heb je me echt vastgeluld na al die positieve dingen die ik over islam heb geschreven.

Wel leuk dat figuren als jij netjes de topjes van onkruid eraf willen knippen, maar de wortels ongemoeid laten.
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je schrijft iets wat ik met geen mogelijkheid kan plaatsen.
Jij probeert de meest intolerante explosieve religie van het moment te positioneren als tolerant. Dan kan ik moeilijk plaatsen.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:40:20 #73
117098 Hathor
Effe niet
pi_163521553
Iedereen denkt meteen aan IS, niemand aan Shiieten?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163521593
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Jij probeert de meest intolerante explosieve religie van het moment te positioneren als tolerant. Dan kan ik moeilijk plaatsen.
Ik probeer helemaal niets. Het feit dat je dat denkt zegt vrij veel over je. Volgens mij hoef ik verder helemaal niets te bewijzen. Ik toon slechts de domheid van bepaalde opmerkingen en meningen aan. Dat staat mij geheel vrij. Je hebt niet het alleenrecht op die langspeelplaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163521627
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:38 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ze plegen ook aanslagen in moslimlanden gericht op moslims.

Istanbul airport bvb.
Turkije de seculiere staat die wordt geleid door Erdogan die zichzelf een conservatieve democraat noemt i.p.v. een islamist, ja dat is echt een moslimland volgens IS, hahaha, hell no, son. Ik weet niet of jij het weet meneer, maar IS gelooft erin dat ze Constantinopel (en niet Istanboel) zullen veroveren!
SIMON
pi_163521663
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:36 schreef Tem het volgende:

[..]

Ohja, dit komt ieder jaar voor bij de Moskee waar Mohammed zou begraven liggen. Was ik even vergeten.
Jihad piek in Ramadan komt elk jaar voor.

https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Ramadan_attacks
SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 21:43:50 #77
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163521678
Hmm morgen dan maar even wegblijven uit hofuf/al-hasa...shia bolwerk net als qatif.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163521728
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef Hathor het volgende:
Iedereen denkt meteen aan IS, niemand aan Shiieten?
Geen sjiieten want de moskee in Qatif was een sjiitisch doelwit ;)
SIMON
pi_163521784
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niets. Het feit dat je dat denkt zegt vrij veel over je. Volgens mij hoef ik verder helemaal niets te bewijzen. Ik toon slechts de domheid van bepaalde opmerkingen en meningen aan. Dat staat mij geheel vrij. Je hebt niet het alleenrecht op die langspeelplaat.
Je toont helemaal niets aan. Je zegt dat je niet onder de indruk bent en daar blijft het bij. Als je denkt dat dat weerleggen is dan zegt dat veel over jou.

Kun je aan mij uitleggen hoe je kinderen leren dat een pedofiele, rovende massamoordenaar de moreel geweldige gezand van god zelf is niet aanleiding kan zijn voor sommige van die kinderen om zich later ook zo te gedragen?
pi_163521898
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zeer zeker zijn het murtadin (afvalligen) volgens IS die gedood moeten worden. Elke ambtenaar in dienst van de taghout-overheid (google het woord) is afvallig en dient tot de dood bevochten te worden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_163521928
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je toont helemaal niets aan. Je zegt dat je niet onder de indruk bent en daar blijft het bij. Als je denkt dat dat weerleggen is dan zegt dat veel over jou.

Kun je aan mij uitleggen hoe je kinderen leren dat een pedofiele, rovende massamoordenaar de moreel geweldige gezand van god zelf is niet aanleiding kan zijn voor sommige van die kinderen om zich later ook zo te gedragen?
Vrij simpel - de Koran staat centraal in de Islam. Je riedeltjes zijn volstrekt hetzelfde als die geponeerd worden op al die verschillende anti-islam websites. Er zijn tal van andere websites die dat soort riedeltjes weer debunken. Je bent dan ook naar de bekende weg aan het vragen wat mij betreft. Het stadium van weerleggen is allaaaaaang voorbij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163521939
quote:
Het is een bepaalde interpretatie van islam. Veel salafisten bestempelen hun als khawarij.
pi_163522010
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zeer zeker zijn het murtadin (afvalligen) volgens IS die gedood moeten worden. Elke ambtenaar in dienst van de taghout-overheid (google het woord) is afvallig en dient tot de dood bevochten te worden.
En dat is meteen het probleem. Iedereen die niet volgens hun principes handelt is een murtadin. Met andere woorden - dat hele woord zegt eigenlijk geen reet en is gewoon een vrije vertaling van 'vijanden van de IS'.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 4 juli 2016 @ 21:53:05 #84
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163522052
Begon me al zorgen te maken, al een tijdje geen terreurnieuws meer uit het Midden-Oosten.
Fade to Black
pi_163522188
dit soort aanslagen ondermijnen de "moslim vs non moslim" / "islam vs het westen" frame, die we tegenkomen in de media en in de hersenen van vele niet verder dan hun neus kijkende simpele zielen, maar niet iedereen zal dat willen begrijpen uiteraard, zoals hier in dit topic ook inderdaad te lezen valt. immers zwart wit denken is o zo makkelijk...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163522226
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vrij simpel - de Koran staat centraal in de Islam. Je riedeltjes zijn volstrekt hetzelfde als die geponeerd worden op al die verschillende anti-islam websites. Er zijn tal van andere websites die dat soort riedeltjes weer debunken. Je bent dan ook naar de bekende weg aan het vragen wat mij betreft. Het stadium van weerleggen is allaaaaaang voorbij.
Ik heb die weerleggingen ook gelezen en die zijn allerminst overtuigend.
pi_163522292
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:56 schreef Slayage het volgende:
dit soort aanslagen ondermijnen de "moslim vs non moslim" / "islam vs het westen" frame, die we tegenkomen in de media en in de hersenen van vele niet verder dan hun neus kijkende simpele zielen, maar niet iedereen zal dat willen begrijpen uiteraard, zoals hier in dit topic ook inderdaad te lezen valt. immers zwart wit denken is o zo makkelijk...
Conflict is altijd makkelijker dan verzoening. De meesten hebben lange tijd geen conflict gekend - dan is het ook makkelijk om de moeilijke route naar verzoening te vergeten.

Leuk om je weer te 'zien'. :*
Allah Al Watan Al Malik
pi_163522296
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Precies dit, mensen die denken dat alleen sjiieten slachtoffer zijn van ISIS :') Geloof mij maar, die ISIS extremisten hebben meer gemeen met wilayat al fafih dan salafisten die het verbieden om opstanden te beginnen tegen de regeringleiders.
pi_163522435
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef Achterhoker het volgende:
Begon me al zorgen te maken, al een tijdje geen terreurnieuws meer uit het Midden-Oosten.
Huh? Ik weet niet hoor, maar ik hoor er vaak genoeg over.

Hier nog een leuk plaatje. Bagdad.... alle locaties van aanslagen in 10 jaar tijd:

pi_163522939
quote:

[..]

Kijk eens aan wat ik zojuist gevonden heb, IS-CBS heeft meegedeeld dat ze 100 zelfmoordaanslagen hebben gepleegd in één maand tijd.

SIMON
pi_163523069
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:27 schreef PXY225 het volgende:
Medina blijkt wel degelijk terreur te zijn, vlakbij de moskee van de profeet

Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:24:41 MORE: Bomber targeted security HQ near al-Haram al-Nabawi in #Medina. Attack took place to the Prophets Mosque, one of Islam’s holiest sites reageer retweet
What the f...
  maandag 4 juli 2016 @ 22:25:46 #92
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_163523386
Zie/hoor je niet vaak, aanslagen in Saoedi-Arabië.

Sjiieten hebben het continu zwaar te verduren door aanslagen. Ik las ergens (weet niet meer waar) dat leden van de Sjiitische verzetsbeweging Hezbollah in Irak en Syrië strijden tegen IS. Ik weet niet of Iran hierin nog een vinger in de pap heeft?
pi_163523455
Mohamed Jedi heeft een IS aanslag gepleegd in Maleisië
Aanslag Maleisië toch werk van IS
SIMON
pi_163523573
Doden na zelfmoordaanslag in Saudische stad Medina
Saudi-Arabië is een dag voor het einde van de ramadan opgeschrikt door bomaanslagen. Bij het hoofdkwartier van de veiligheidsdienst voor de belangrijkste moskee in Medina vond een zelfmoordactie plaats.

Dat heeft de Saudische tv-zender al-Arabiya maandag bekendgemaakt. Twee veiligheidsagenten en de zelfmoordterrorist zijn omgekomen. De Saudische krant Al Watan spreekt van zes doden, maar dit is nog niet officieel bevestigd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)che-stad-medina.html
SIMON
pi_163523651
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:17 schreef Maharajah het volgende:

[..]

What the f...
Moeftie van Egypte dacht hetzelfde, en dus komt hij met zo'n uitspraak:

Raajje_tv twitterde op maandag 04-07-2016 om 21:22:21 ‘Sheikhs inciting radicalism’ can’t be described as ‘Islamic scholars’: Egypt’s mufti following Medina attack reageer retweet
Maar IS denkt ook zo over deze moeftie. Infidel scholar.
SIMON
pi_163523976
quote:
3s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik las ergens (weet niet meer waar) dat leden van de Sjiitische verzetsbeweging Hezbollah in Irak en Syrië strijden tegen IS. Ik weet niet of Iran hierin nog een vinger in de pap heeft?
Hezbollah doet niks zonder orders van de fuhrer in Teheran.

De heldhaftige verzetshelden verzetten zich dapper tegen de zionisten in Irak en Syrië.

De weg naar Jeruzalem loopt via Aleppo en Fallujah, dat weet iedereen.
SIMON
pi_163523986
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
En dat is meteen het probleem. Iedereen die niet volgens hun principes handelt is een murtadin.
Inderdaad. En minuscuul meningsverschil zelfs binnen de eigen rangen kan snel een beschuldiging van afvalligheid worden en daarmee onthoofden ze je. Is meerdere malen ook gebeurd met eigen IS leden in Raqqa.

Hierin staat de IS ideologie ook apart van alle andere stromingen; de extreme mate van takfir (afvallig verklaren) IS ongewoon.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_163523992
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Conflict is altijd makkelijker dan verzoening. De meesten hebben lange tijd geen conflict gekend - dan is het ook makkelijk om de moeilijke route naar verzoening te vergeten.

Leuk om je weer te 'zien'. :*
true dat. wederzijds, broer! fijne eid alvast! :9
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163523994
quote:
Als het refereren aan allah het laatste is voordat er aan het touwtje wordt getrokken lijkt me dat een belangrijke factor.

Waarom zou je dat bagatalliseren?
pi_163524004
quote:
11s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:27 schreef PXY225 het volgende:
Mohamed Jedi heeft een IS aanslag gepleegd in Maleisië
Aanslag Maleisië toch werk van IS
Die Jedi's toch! Ze moeten star wars gewoon verbieden, slechte invloed. _O-
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:07:03 #101
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163525897
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Huh? Ik weet niet hoor, maar ik hoor er vaak genoeg over.

Gast....
Fade to Black
  dinsdag 5 juli 2016 @ 01:17:29 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_163527101
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Die Jedi's toch! Ze moeten star wars gewoon verbieden, slechte invloed. _O-
Soms keren ze zich tot de dark side.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163527102
Hoe zouden de moslims in het Midden-Oosten trouwens reageren op het opblazen van het graf van de profeet. Ze worden daar al helemaal gek als iemand een Koran verbrandt of de profeet tekent, laat staan zijn graf schendt.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 01:29:45 #104
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_163527265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Hoe zouden de moslims in het Midden-Oosten trouwens reageren op het opblazen van het graf van de profeet. Ze worden daar al helemaal gek als iemand een Koran verbrandt of de profeet tekent, laat staan zijn graf schendt.
Met een beetje geluk komt dan wereldwijd bij alle moslims spontaan het korte lontje tot ontbranding.
pi_163527349
quote:
Degenen die het gedaan hebben zijn ook moslims. Wordt door sommigen ontkent maar met dat soort lui zit de bajes vol.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_163527515
quote:
Het graf is nog intact, en de daders waren geen joden, en de slachtoffers waren halve joden, dus ik verwacht dat het niet voor al te veel ophef zal zorgen. Maar als de daders joden waren, dan zouden er nu 50.000 Nedermoslims op de Dam protesteren, Israëlische vlaggen verbranden en Allahu Akbar roepen.
SIMON
pi_163527551
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Het graf is nog intact, en de daders waren geen joden, en de slachtoffers waren halve joden, dus ik verwacht dat het niet voor al te veel ophef zal zorgen. Maar als de daders joden waren, dan zouden er nu 50.000 Nedermoslims op de Dam protesteren, Israëlische vlaggen verbranden en Allahu Akbar roepen.
Wat is een halve jood? Je bent of joods, of niet. Maar half joods bestaat niet.
Wanneer ben je joods? Heel simpel; als je een joodse moeder hebt of orthodox joods bent uitgekomen. Alleen dan ben je, Halachisch joods. Dus volgens de joodse wet
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_163527575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Wat is een halve jood? Je bent of joods, of niet. Maar half joods bestaat niet.
Wanneer ben je joods? Heel simpel; als je een joodse moeder hebt of orthodox joods bent uitgekomen. Alleen dan ben je, Halachisch joods. Dus volgens de joodse wet
Ho ho, rustig maar joodse fundi, halve joden was figuurlijk bedoeld, om de afkeer van vele moslims voor het al Saud regime aan te tonen.
SIMON
pi_163527583
quote:

[..]

De vraag blijft staan: wat als IS het graf van de profeet op blaast?
Zou de Moslimwereld dan wel harder vechten tegen IS?
Make my day!
pi_163527602
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:54 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Ho ho, rustig maar joodse fundi, halve joden was figuurlijk bedoeld, om de afkeer van vele moslims voor het al Saud regime aan te tonen.
Deze aanslag heeft niets met Joden of Israël te maken.
Wel vreemd dat je dan toch dat woordje erbij moet halen.
Make my day!
pi_163527668
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef agter het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het zal niet de eerste keer zijn dat wahabieten islamitische graven vernielen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef agter het volgende:

[..]

Deze aanslag heeft niets met Joden of Israël te maken.
Wel vreemd dat je dan toch dat woordje erbij moet halen.
Dat denk je alleen maar, het heeft alles met Jeruzalem te maken. Wat we nu zien is de beginfase van een grote oorlog die uiteindelijk tot de verovering van Jeruzalem moet leiden. Maar eerst wordt er afgerekend met de zgn. apostatenregimes die aan de macht zijn in verschillende moslimlanden, waaronder Saoedi-Arabië, Syrië, Irak, etc.
SIMON
pi_163527670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Soms keren ze zich tot de dark side.
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 5 juli 2016 @ 02:09:38 #113
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163527728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef PXY225 het volgende:
Dat denk je alleen maar, het heeft alles met Jeruzalem te maken. Wat we nu zien is de beginfase van een grote oorlog die uiteindelijk tot de verovering van Jeruzalem moet leiden. Maar eerst wordt er afgerekend met de zgn. apostatenregimes die aan de macht zijn in verschillende moslimlanden, waaronder Saoedi-Arabië, Syrië, Irak, etc.
Apostatenregimes die dan vervangen moeten worden door gestoorde regimes zoals in IS-gebied, taliban en co? Salafistische, zeer extremistische regimes dus?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 5 juli 2016 @ 02:11:29 #114
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_163527751
Dit zal niet de laatste zijn. Een aanslag in Medina. De stad waar profeet Mohammed zijn laatste adem uitblies. Wat gaat de Saoed-familie nu doen? Ze zijn tot de tand bewapend door de USA. Hebben dus veel modern materieel tot hun beschikking maar zoals we hebben gezien in Jemen niet echt kundig in het voeren van oorlog. Zowel de familie Saoed als IS zijn kankertumoren. Dat ze elkaar mogen vernietigen.
pi_163527778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Apostatenregimes die dan vervangen moeten worden door gestoorde regimes zoals in IS-gebied, taliban en co? Salafistische, zeer extremistische regimes dus?
Taliban zijn een stelletje gematigde apen waar IS niks van wil weten. Een regime (niet meerdere regimes), één fuhrer, Abu Bakr al-Baghdadi, kalief der moslims, leider van de nieuwe islamitische wereldorde. Taliban zijn apostaten en die rebelleren tegen de enige echte leider der islamitische gelovigen, kalief Ibrahim, en dienen dan ook te worden uitgeschakeld. Zal het IS dan toch lukken om de Taliban-ratten uit te roeien, terwijl de VS faalde? Zou dat niet ironisch zijn?

Maar om je vraag te beantwoorden: ja dus, al die apostatenregimes willen ze ten val brengen, en al die moslimlanden worden dan één mega-staat zonder grenzen, geleid door Abu Bakr, zolang hij nog leeft en niet gedood wordt door een Amerikaanse drone, maar dan gaan ze weer een nieuwe leider kiezen, want voor Abu Bakr hadden ze ook een paar anderen die gedood zijn.
SIMON
  dinsdag 5 juli 2016 @ 02:17:57 #116
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163527797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef PXY225 het volgende:
Taliban zijn een stelletje gematigde apen waar IS niks van wil weten. Een regime (niet meerdere regimes), één fuhrer, Abu Bakr al-Baghdadi, kalief der moslims, leider van de nieuwe islamitische wereldorde. Taliban zijn apostaten en die rebelleren tegen de enige echte leider der islamitische gelovigen, kalief Ibrahim, en dienen dan ook te worden uitgeschakeld. Zal het IS dan toch lukken om de Taliban-ratten uit te roeien, terwijl de VS faalde? Zou dat niet ironisch zijn?

Maar om je vraag te beantwoorden: ja dus, al die apostatenregimes willen ze ten val brengen, en al die moslimlanden worden dan één mega-staat zonder grenzen, geleid door Abu Bakr, zolang hij nog leeft en niet gedood wordt door een Amerikaanse drone, maar dan gaan ze weer een nieuwe leider kiezen, want voor Abu Bakr hadden ze ook een paar anderen die gedood zijn.
Brrrr, dat is wel een heel erg horrorscenario. Je moet er niet aan denken dat zoiets werkelijkheid wordt.
Maar lijkt me ook echt niet haalbaar, jou wel dan?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163527885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Brrrr, dat is wel een heel erg horrorscenario. Je moet er niet aan denken dat zoiets werkelijkheid wordt.
Maar lijkt me ook echt niet haalbaar, jou wel dan?
Lijkt mij ook niet haalbaar, maar ik denk dat ze zich vooral zullen focussen op het Midden-Oosten.. degenen die echt de lul zijn, zijn landen zoals Irak (vanwege Bagdad, hoofdstad van het oude kalifaat), Syrië (vanwege Damascus), Saoedi-Arabië (vanwege Mekka en Medina), Turkije (vanwege Constantinopel), Israël (vanwege Jeruzalem), en Jemen (omdat vanuit daar een islamitisch leger het kalifaat te hulp zal schieten).. dit zijn allemaal landen die een rol vervullen in het islamitische verhaal (en weet niet meer zeker of Iran en Afghanistan ook nog werden genoemd). Buiten het Midden-Oosten noemen ze alleen Rome.

Ze verwachten dat de anti-christ zich zal openbaren, de Mahdi zal ook terugkeren om de moslims te leiden en overwinningen te schenken (verovering Jeruzalem?), en Jezus wordt ook verwacht in Damascus, die vervolgens de anti-christ zal doden, en een einde zal maken aan het christendom.
SIMON
pi_163528019
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:57 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Is er al een tussenstand van het aantal doden? Zolang moslims elkaar afmaken, hebben ze mijn brooche. ^O^
Haha vet lachen als ze andermans kinderen opblazen. Jij bent net zo kansloos als mutant en co.
pi_163528022
quote:

[..]

Het zou mij wel grappig lijken als de Mossad die heilige steen van ze jatten.
pi_163528050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 03:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het zou mij wel grappig lijken als de Mossad die heilige steen van ze jatten.
Hahaha, ja, maar ook dat is al eens eerder voorgekomen in de geschiedenis. Zo te zien kwam men toen in opstand tegen het oude kalifaat. Dus dan moet de Mossad toeslaan wanneer IS het voor het zeggen heeft in Mekka.
SIMON
pi_163528452
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 03:36 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Hahaha, ja, maar ook dat is al eens eerder voorgekomen in de geschiedenis. Zo te zien kwam men toen in opstand tegen het oude kalifaat. Dus dan moet de Mossad toeslaan wanneer IS het voor het zeggen heeft in Mekka.
Daar is de Mossad tegen die tijd al te laat mee.

ISIS LEADER AL-BAGHDADI CALLS FOR DESTRUCTION OF KAABA STONE

Reported ISIS Member Says They Will Destroy The Kaaba In Mecca, ‘Kill Those Who Worship Stones’
NEE!
pi_163528499
quote:
Het is ook een beetje raar, een steen vereren. Hier heeft ISIS wel een punt.
pi_163528603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het is ook een beetje raar, een steen vereren. Hier heeft ISIS wel een punt.
En dan ook nog met de miljoenen rondjes eromheen lopen. Steentjes gooien tegen een paar stenen zuilen. Tja, het is de steen die het hem doet. :)
pi_163534108
Wordt SA door hun eigen creatie aangevallen?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:47:24 #125
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163534186
Gaan weer spannende uren worden nu de ramadan bijna afgelopen is.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:48:50 #126
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163534217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

En dan ook nog met de miljoenen rondjes eromheen lopen. Steentjes gooien tegen een paar stenen zuilen. Tja, het is de steen die het hem doet. :)
Wat is het verhaal achter die steen eigenlijk?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:49:38 #127
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_163534233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan weer spannende uren worden nu de ramadan bijna afgelopen is.
Ja want een deel van de moslims beschouwt het als eervol of plicht om je tijdens de ramadan op te blazen en een ander deel van de moslims wil het juist niet tijdens de ramadan. Dus vlak na de ramadan kun je wel weer het een ander verwachten :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163534252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Een of andere aanbeden meteoriet.
Geloof ik.
Make my day!
pi_163534462
quote:

[..]

Werd al aanbeden door de polytheïsten voordat islam in de mode raakte. Het is een beetje hetzelfde als de kerstboom eigenlijk, die door de heidenen tijdens het zonnewendefeest werd aanbeden en overgenomen is door de christenen.

Overigens nu bidden de moslims met hun hoofd naar Mekka, dat was in de beginjaren ook niet. Toen deden ze dat met hun hoofd naar.... Jeruzalem... Ben benieuwd of hij daar ook nog over gaat zeuren, zou wel consequent zijn namelijk.
I´m back.
pi_163538806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Werd al aanbeden door de polytheïsten voordat islam in de mode raakte. Het is een beetje hetzelfde als de kerstboom eigenlijk, die door de heidenen tijdens het zonnewendefeest werd aanbeden en overgenomen is door de christenen.

Overigens nu bidden de moslims met hun hoofd naar Mekka, dat was in de beginjaren ook niet. Toen deden ze dat met hun hoofd naar.... Jeruzalem... Ben benieuwd of hij daar ook nog over gaat zeuren, zou wel consequent zijn namelijk.
Mohammadanen hadden geen bidrichting. Ze hadden niets

Ze gingen bidden zoals de Joden om de rijke Joodse stammen voor zich te winnen.
Om de schatten van de rijke Joodse stammen destijds te krijgen beval mohammed zijn onderdanen op om te bidden zoals de Joden.
Dus richting Jeruzalem. En door de knieeen en buigen

Maar Joodse stammen wilden niet aansluiten bij mohammeds nieuwe religie. Mohammed dus boos en beval zijn onderdanen om dan maar richting Mekka te bidden ( om de Joden te pesten)

De manier van binnen zoals moslims nu nog doen ( door de knieeen) zo baden de Joden vroeger ook (lang voor de komst van de islam)
Sommige Joden bidden nog wel zo maar meesten niet meer omdat de tora Joden beveelt om zich niet te gedragen zoals heidenen. Aaneezien Islam zo rap opkwam zetten en ineens zoveel moslims kwamen is dat vrijwel verdwenen

Maar ik ken Joden die nog wel zo bidden. In Jeruzalem zie je ze nog bjj de muur.
Ik doe het ook nog zo af en toe. Kleedje bij. Shoenen uit. Bij amida gebed. 5 keer buigen op de grond. Handen vast. Bijbhet horen van god ga je door de knieeen. Hoofd dan richting de grond. Weer terug. Dan omhoog. Na de 5e keer buigen sta je op. 3 stapjes ahteruit. Je buigt je hoofd naar links en zegt "shalom" daatna buig je je hoofd naar rechts en zegt "shalom"
En daarna de volledige buiging. Door de knieeen en ga jebvolledig op de grond. Handen volledig naar voren en benen naar achter.

Soms lees en hoor ik moslims zeggen dat er Joden bekeerd zijn omdat ze die Joden zo zien bidden maar is niet. Het is andersom. Deze Joden zijn niet bekeerd maar bidden zoals de tora (en ook de talmud) ons opdraagd.
Moslims hebben manier van bidden overgenomen. Als je moslims zo ziet bidden, zo baden Joden / israelieten voor meer dan 3000 jaar.

Islam heeft veel gejat van Joden. Van handwassen tot manier van bidden.
pi_163540170
Wie de baal kaatst kan hem uiteindelijk terug verwachten. KSA heeft jarenlang extremistisch Islamisme geëxporteerd over de gehele wereld.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_163540682
quote:

[..]

De moslimwereld vecht al tegen IS.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 19:08:21 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163540730
quote:

[..]

harder dan wie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163549887
Saudische koning zweert wraak voor aanslagen

Salman bin Abdoel Aziz al-Saoed

De Saudische koning Salman heeft wraak gezworen voor de bomaanslagen die het land deze week troffen. "We zullen met ijzeren vuist terugslaan", zei de 80-jarige koning in een toespraak ter gelegenheid van het einde van de ramadan.

Maandag waren er binnen 24 uur drie zelfmoordaanslagen in Saudi-Arabië. De zwaarste was in de voor moslims heilige stad Medina. Daar kwamen behalve de terrorist zelf vier beveiligers van de Moskee van de Profeet om het leven. De andere twee doelwitten waren de Amerikaanse ambassade in Jeddah en een sjiitische moskee in Qatif.

Islamitische Staat
De verantwoordelijkheid voor de aanslagen is niet opgeëist, maar er wordt van uitgegaan dat Islamitische Staat erachter zit. Koning Salman zei daar niets over. Wel zei hij dat hij wil voorkomen dat jongeren radicaliseren.

De aanslagen in Saudi-Arabië kwamen gisteren ook aan de orde tijdens een gesprek tussen de Amerikaanse minister Kerry en zijn Saudische collega Jubeir. Volgens het Witte Huis hadden ze het over de noodzaak om IS terug te dringen. Andere gespreksonderwerpen waren de situaties in Libië, Syrië en Jemen.

Bron
pi_163549895
quote:

[..]

Ik denk dat hun reputatie van "coolheid" bij de moslimjeugd in Nederland dan wel een knauwtje krijgt.
pi_163549928
quote:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Steen_(Mekka)

En voor het steentjes gooien naar zuilen:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Steniging_van_de_Duivel
pi_163550036
Ik vergelijk het een beetje met katholieken en gereformeerden.

Sjiieten zijn voor mij de katholieken, met het aanbidden van de Kaäba en de profeet, en de soennieten met alleen maar bidden tot hun denkbeeldige vriendje.
En nu zijn de Soennieten bezig met wat bij ons de beeldenstorm was.

Of zie ik het nu verkeerd?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_163550043
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef Lothiriel het volgende:
Dat die Saudi's opgeblazen worden vind ik precies minder erg dan als het in Irak of Syrië gebeurt. Door en door gestoord en ziek land. Voornamelijk omdat ze zelf die shit ook financieren.
:r
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:17:32 #139
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163550404
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:24 schreef Drug het volgende:

[..]

:r
Wat? :') Het is gewoon zo hoor.
- Charlton Heston
pi_163550504
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wat? :') Het is gewoon zo hoor.
domme racist zonder enig begrip van en respect voor leven. ik vind het precies minder erg als jij de volgende bent die aan de beurt is
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:18:13 #141
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163552029
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:29 schreef Drug het volgende:

[..]

domme racist zonder enig begrip van en respect voor leven. ik vind het precies minder erg als jij de volgende bent die aan de beurt is
_O-

Jongen, dat heeft niks met racisme te maken. M'n eerste reactie is gewoon "net goed" als er een bom ontploft bij één van de grootste financierders van de terroristen, alsook verspreider van één van de meest giftige vormen van de islam.

Uiteraard wens ik niemand persoonlijk dood. Jij blijkbaar wel, wie is er nou de 'racist' *O*
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')