En explosies gehoord in Medina, brand uitgebroken in Medina of terreur?twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:01:05VDEO: Aftermath of the suicide bombing near a mosque in Qatif #Saudi Arabia - @Reyhan_News https://t.co/25pLvROegT reageer retweet
Eerder vandaag:twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:18:00VIDEO: Footage from #Medina shows dead soldier near the blast site #Saudi Arabia - @michaelh992 https://t.co/29a0wL83ec reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:24:41MORE: Bomber targeted security HQ near al-Haram al-Nabawi in #Medina. Attack took place to the Prophets Mosque, one of Islam’s holiest sites reageer retweet
twitter:RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:17:05WOAH! First #video from Medina. Two security officers injured in a suicide attack near the prophet mosque.. #Saudi https://t.co/3KHnBZyOnl reageer retweet
twitter:RamiAILoIah twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:28:54Eyewitnesses: 6 #Saudi security forces soldiers maybe killed in the suicide attack near the prophet mosque in Medina.. reageer retweet
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:40:01#Breaking Fresh bombings in two #Saudi cities after earlier blast https://t.co/UFSBBG5G2f reageer retweet
Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het zijn atheïsten, is het nou goed?.
Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:47 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ryan, ze hebben in Medina een aanslag gepleegd op soldaten en agenten, omdat IS hen als infidels ziet.
En in het oosten van Saoedi-Arabië wilden ze sjiieten opblazen, omdat sjiieten varkens zijn en geen moslims in de ogen van IS.
Dus heel fijn dat de politiek correcten onder ons het nog altijd als moslim versus moslim conflict bestempelen, maar IS slacht alleen maar infidels af.
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar eens uitleggen aan die mannen dat ze geen moslims zijn, veel succes.
Daar reageer je toch op, via mijn commentaar.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.
Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik heb IS niet voor niet-moslims uitgemaakt, dat was Mutant1.
Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat IS geen moslims zijn. Ik heb wel gezegd dat juist dat aspect kennelijk het 'belangrijkste is'. Wat geheel opvallend is, gezien hun volstrekt onislamitische ethiek en gedragingen.
Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn het volgens jou dan? Atheïsten?
Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij staat het woordje moslims vrij prominent in mijn post. Ik heb het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Maar dat heb je wel vaker, als het gaat om dit onderwerp.
Tsja bij Europese verkeerd gelopen ideologieën benadrukken we ook de ideologie die de stoute mensen aanhingen om te waarschuwen dat fascist, communist of kolonialist worden geen goed idee is.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zelfs in Medina ben je niet veilig voor die ISIS-honden. Maar vooral huilen dat het moslims zijn heur. Want dat is het belangrijkste aspect toch?
Want zij zijn veruit in de meerderheid of vertegenwoordigen een behoorlijke hoeveelheid moslims?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.
Maar bij mij komen zij juist over als zich authentiek islamitisch gedragende moslims, gebruikmakend van de typisch islamitische ethiek.
Want het zijn 4 verwarde mannen, bedoel je?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want zij zijn veruit in de meerderheid of vertegenwoordigen een behoorlijke hoeveelheid moslims?
Uhm nee, tenzij je meent dat moslims ten alle tijden vrij zijn van zonden. Maar dat zou hun hele eigen religie ondermijnen. Dus ehmmm.. nee Ryan..quote:Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
Onislamitische ethiek en gedragingen, dus eigenlijk bedoel je het zijn geen moslims, precies zoals je eerder suggereerde.
Oh ja, want de islamitische ethiek staat bol van de zelfmoordaanslagen op moslims. In de Ramadan. Op heilige plaatsen. Voor moslims. Ja. Nee, de logica spreekt voor zich. Moslims leren inderdaad dat ze vooral moslims moeten vermoorden. Het is een soort van zichzelf uitroeiend fenomeen, de Islam.quote:Maar bij mij komen zij juist over als zich authentiek islamitisch gedragende moslims, gebruikmakend van de typisch islamitische ethiek. Getuige de... hoeveel verschrikkelijke bomaanslagen en aanslagen hebben we nu gehad afgelopen dagen? Istanboel, Dhaka, Bagdad en nu Medina. Getuige de recente serie aanslagen dus.
Dat zijn vrij specifieke aanduidingen van stromingen binnen bepaalde ideologieen. Leer dat ook maar eens bij de Islam te doen. Moslims kunnen dat onderscheid vrij goed maken (op een minderheid na). Niet voor niets bestaat de term Daesh - gewoon om alle verwarring te voorkomen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tsja bij Europese verkeerd gelopen ideologieën benadrukken we ook de ideologie die de stoute mensen aanhingen om te waarschuwen dat fascist, communist of kolonialist worden geen goed idee is.
Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik. Het ongerijmde ligt nu eenmaal niet ver weg, in elke religie niet, maar in de islam helemaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm nee, tenzij je meent dat moslims ten alle tijden vrij zijn van zonden. Maar dat zou hun hele eigen religie ondermijnen. Dus ehmmm.. nee Ryan..
[..]
Oh ja, want de islamitische ethiek staat bol van de zelfmoordaanslagen op moslims. In de Ramadan. Op heilige plaatsen. Voor moslims. Ja. Nee, de logica spreekt voor zich. Moslims leren inderdaad dat ze vooral moslims moeten vermoorden. Het is een soort van zichzelf uitroeiend fenomeen, de Islam.
Mwah, wat percentages betreft komt het niet eens in de buurt van 5%. Het is dan ook wat vreemd om hen de dienst uit te laten maken wat betreft de "authenticiteit".quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want het zijn 4 verwarde mannen, bedoel je?
Het probleem is dat jij een bepaalde onnavolgbare logica hanteert. Dat is het. Alhoewel, probleem is een groot woord. Het is meer een drempel voor jezelf om tot fatsoenlijke kennisvergaring te komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik. Het ongerijmde ligt nu eenmaal niet ver weg, in elke religie niet, maar in de islam helemaal niet.
Iedere islam stroming hangt het woord en gewelddadige intolerante boek van een pedofiele, rovende massamoordenaar aan. Binnen het fascisme was niet iedereen fan van Hitler. Je kritiek is dus onterecht.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn vrij specifieke aanduidingen van stromingen binnen bepaalde ideologieen. Leer dat ook maar eens bij de Islam te doen.
Voor de niet-moslim is de islam nu eenmaal een black box.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, wat percentages betreft komt het niet eens in de buurt van 5%. Het is dan ook wat vreemd om hen de dienst uit te laten maken wat betreft de "authenticiteit".
Ik ben niet echt onder de indruk van deze Godwin.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere islam stroming hangt het woord en gewelddadige intolerante boek van een pedofiele, rovende massamoordenaar aan. Binnen het fascisme was niet iedereen fan van Hitler. Je kritiek is dus onterecht.
Ja, dat zal het allemaal weer zijn joh.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij een bepaalde onnavolgbare logica hanteert. Dat is het. Alhoewel, probleem is een groot woord. Het is meer een drempel voor jezelf om tot fatsoenlijke kennisvergaring te komen.
Dat het dat voor jou is is wel duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor de niet-moslim is de islam nu eenmaal een black box.
Zie - je staat toch nergens voor open. Muslims ies slecht, Islam ies slecht. Dat is een mening die je mag hebben uiteraard, daar niet van. Maar je plaat blijft al een paar jaar hangen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het allemaal weer zijn joh..
IS logica heb ik net uitgelegd. Ze vallen allerlei verschillende groepen mensen aan die een ding gemeen hebben: infidels, infidels, infidels.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen logica achter zit, vrees ik.
Infidels bij het graf van Mohammed in Medina?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef PXY225 het volgende:
[..]
IS logica heb ik net uitgelegd. Ze vallen allerlei verschillende groepen mensen aan die een ding gemeen hebben: infidels, infidels, infidels.
Nah, er is gewoon nog maar 24 uur over van Ramadan 2016, ze willen nog snel een paar aanslagen plegen in de heilige maand voor extra beloning in het eeuwige paradijs. Daarna is het suikerfeest. Dan nemen ze denk ik een break en heb je vooral last van mensen die bioscopen gaan terroriseren, terwijl de jihadisten gaan genieten van lekkernijen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:18 schreef Tem het volgende:
Maar het is tactisch toch een uitermate slechte zet dit? Of het geeft aan dat ze wanhopig zijn en aansturen op een Armageddon. Laatste stadium van de massapsychose of zoiets.
De wanhoop kan natuurlijk ook komen vanwege de val van Fallujah. Nu een soort van allout attack ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:18 schreef Tem het volgende:
Maar het is tactisch toch een uitermate slechte zet dit? Of het geeft aan dat ze wanhopig zijn en aansturen op een Armageddon. Laatste stadium van de massapsychose of zoiets.
Ja want jezelf opblazen is heilig?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nah, er is gewoon nog maar 24 uur over van Ramadan 2016, ze willen nog snel een paar aanslagen plegen in de heilige maand voor extra beloning in het eeuwige paradijs. Daarna is het suikerfeest. Dan nemen ze denk ik een break en heb je vooral last van mensen die bioscopen gaan terroriseren, terwijl de jihadisten gaan genieten van lekkernijen.
Jazeker, in Medina was het een gerichte aanslag op de apostaten politie en soldaten, en de pelgrims zoals je op de foto in OP kunt zien lopen er bij alsof er niks is gebeurd, IS heeft hen dus niet aangevallen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Infidels bij het graf van Mohammed in Medina?
Uhm die autobom ontplofte op een parkeerterrein in de buurt van de Moskee van de Profeet.. dat zie je vrij duidelijk op de beelden. Dat is op steenworp afstand van de bezoekers.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Jazeker, in Medina was het een gerichte aanslag op de apostaten politie en soldaten, en de pelgrims zoals je op de foto in OP kunt zien lopen er bij alsof er niks is gebeurd, IS heeft hen dus niet aangevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |