Ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt 2 dingen in een wasmachine gedaan?
Wel vliegen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Zou nooit van mijn leven in een oud en klein koekblik rondrijden.
Als het even kan fiets ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Zou nooit van mijn leven in een oud en klein koekblik rondrijden.
ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kut ik keek verkeerd ik bedoel die guy waarmee bodvarsson ging wisselen :s
pech gehad, je bent al gekoppeldquote:Op zondag 3 juli 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kut ik keek verkeerd ik bedoel die guy waarmee bodvarsson ging wisselen :s
laterssquote:
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.quote:
Veel plezier, wanneer vertrek je?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja godver al die ijslanders zijn blond ik ga even op vakantie naar ijsland hoor
30 februariquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel plezier, wanneer vertrek je?
Hermann kwam ze neit eens even vouwenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.
Heb een half uur zo:
![]()
rondgelopen
Oh nee ik zorg wel altijd dat hij vol is. Is ook beter voor de machine.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.
Heb een half uur zo:
![]()
rondgelopen
met wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga 22 juli al in het huwelijksbootje stappen
huh echtquote:
Ja. Te vol niet maar amper wat in de machine doen is niet heel goed.quote:
Heb jij een kleed voor je poes?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Poezenkleed in de wasHopelijk wil ze er nog op liggen als hij naar bloemetjes enz ruikt.
oh ik doe dat best vaakquote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Te vol niet maar amper wat in de machine doen is niet heel goed.
Voor Kuroi ja. Voor op mijn bed overdagquote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij een kleed voor je poes?
oh ja, snap het.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor Kuroi ja. Voor op mijn bed overdag
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapen ze 's nachts niet bij je?
Ah oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
Lijkt me niet echt fris idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.quote:
Die van mij kan dat dus echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik zet de tv uit, tenzij het zo meteen 7 - 0 staat, maar dat geloof ik niet
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij kan dat dus echt niet.
ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.
Ik roep je wel als het zo ver is.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).
4-1quote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatig
Bedankt, dit waardeer ikquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik roep je wel als het zo ver is.
Het staat bij mij op de achtergrond aan.
Ik hoor het toch nietquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openen
IJsland scoortquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil die gore afgeknabbelde muizen niet bij mijn bed
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.quote:
oh zo, ja goed geregeldquote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.quote:
Jaquote:
Niet gaan plassen dus in de nacht,quote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gaan plassen dus in de nacht,
Nice. Die van mij mag niet naar buiten.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Zosk het volgende:
Maar die heeft het hele EK toch nog niet gepresteerd man
spaar je nog steeds ansichtkaarten?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Jaquote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spaar je nog steeds ansichtkaarten?
waar ga je heenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o even onthouden tijdens vakantieperiode dan
Nice.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o even onthouden tijdens vakantieperiode dan
Welke landen moet je nog?quote:
whehehequote:Op zondag 3 juli 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja misschien wel een kaartje uit Nice.
Suriname heb ik nog nietquote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vakantie weet ik nog niet maar ga daarna half jaar suriname
Ah oke, mss ga ik eind van het jaar weer naar zuid Amerika, maar hangt nog van het een en ander af.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah oke, mss ga ik eind van het jaar weer naar zuid Amerika, maar hangt nog van het een en ander af.
srs? stage ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vakantie weet ik nog niet maar ga daarna half jaar suriname
nice, relaxte plek daarvoor welquote:
oeh, ff checken zoquote:
geen idee wou liever ergens anders heen maar ging niet doorquote:
waar wilde je eiglk heen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wou liever ergens anders heen maar ging niet door
maar alles beter dan NL en mag niet klagen maar oke
Die was toch naar Aruba ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zolang je maar niet hetzelfde overkomt als Clumsy
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ooit ook wel naar Suriname willen.
londen of mauritiusquote:
hoe bedoel jequote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
Suriname lijkt mij eigenlijk te relaxed, maar dat kan ook verkeerde beeldvorming zijn
Lekker hele dag parbo bier drinken.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
Suriname lijkt mij eigenlijk te relaxed, maar dat kan ook verkeerde beeldvorming zijn
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordtquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbhquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
londen of mauritius
maar een is superduur en wist niet dat je beurs kreeg van eu en ander was niet echt plek
zijn chinezen daar niet veel waard?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordt
Nou ja, heb het idee dat ze daar heel relaxed werken en dat het ze allemaal wel gebeiteld zit hoe snel iets gaat. Maar zoals gemeld: waarschijnlijk verkeerde beeldvormingquote:
anderen heen gegaan was echt mooi en suriname is natuurlijk helemaal nederlandse en engels zou ook wel chill zijn maar prima zoquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbh
waarom mauritius
Zullen we Zosk sturen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zijn chinezen daar niet veel waard?
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordt
hij heet mauritsquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbh
waarom mauritius
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.
denkt iedereen, werkdagen van 8 tot 2 enzoquote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, heb het idee dat ze daar heel relaxed werken en dat het ze allemaal wel gebeiteld zit hoe snel iets gaat. Maar zoals gemeld: waarschijnlijk verkeerde beeldvorming
ga je nog terug?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangen
Gelukkig niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangen
Heb niet echt een voorkeur voor een land daar. Misschien Peruquote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]ik vind het niet echt meevallen. Maar zou er ooit wel naartoe willen, paar van die landen tenminste.
dat beeld heb ik ook wel een beetje maar dat lijkt me wel chillquote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, heb het idee dat ze daar heel relaxed werken en dat het ze allemaal wel gebeiteld zit hoe snel iets gaat. Maar zoals gemeld: waarschijnlijk verkeerde beeldvorming
Nou ja, is wel een leuke ervaringquote:Op zondag 3 juli 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denkt iedereen, werkdagen van 8 tot 2 enzo
hoop 't
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah oke, mss ga ik eind van het jaar weer naar zuid Amerika, maar hangt nog van het een en ander af.
Oké man.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Aziaten vooral in Azië zitten en in Suriname vooral Surinamers zijn
het is ook niet echt rocket science verder ;squote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel jammer dat er geen leuke meisjes zijn
Niet voor ons neequote:Op zondag 3 juli 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook niet echt rocket science verder ;s
Je valt toch op jongens??quote:Op zondag 3 juli 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel jammer dat er geen leuke meisjes zijn
Ik ook geen voorkeur.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb niet echt een voorkeur voor een land daar. Misschien Peru
is ook zo hindoestanen all over the placequote:Op zondag 3 juli 2016 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel bedrijven daar zijn in handen van Aziaten voor zover ik weet.
Oké man.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook zo hindoestanen all over the place
Baas.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
De bal is rond en kan dus alle kanten op
#competitiemanager1999
mensen die osm deden en dan in profiel "de bal is rond" neerkwaktenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
De bal is rond en kan dus alle kanten op
#competitiemanager1999
Nooit gedaan eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen die osm deden en dan in profiel "de bal is rond" neerkwakten
echt instant rage
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik krijg ook instant rage van haags' sig dus maakt niet uit
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb vandaag ook wel 10000 posts denk ik
HahahaHaha wat dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nog 20 en dan 420 en nog 50 en dan ahahahaha
Vandaag tot nu toe: 927quote:Op zondag 3 juli 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow, vandaag is wel ernstig ja HPLC.
Hoeveel posts heeft die man?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow, vandaag is wel ernstig ja HPLC.
oh ik weet ook niet waarom ik hans typtequote:
ja, wilde haags typenquote:
notoire drugsgebruikerssyndroomquote:Op zondag 3 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik weet ook niet waarom ik hans typte
thanksquote:
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik weet ook niet waarom ik hans typte
wss :squote:Op zondag 3 juli 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
notoire drugsgebruikerssyndroom
re fucking tweetquote:Op zondag 3 juli 2016 22:48 schreef Drug het volgende:
jammer dat gta v een online hoeregame is geworden, had graag een par sp dlc's gehad
kon je nog maar gwn hoeren neukenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:48 schreef Drug het volgende:
jammer dat gta v een online hoeregame is geworden, had graag een par sp dlc's gehad
kan gewoonquote:Op zondag 3 juli 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kon je nog maar gwn hoeren neuken
gister stond je ook al bovenaan zag ikquote:Op zondag 3 juli 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dan ga ik maar een keer voor de 1000.
o strippers ja die kun je ook bangen. ook gewoon straatmotjo's, en dan achteraf muggen en doodslaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o moet je dan steeds stoppen als er zo'n bewaker komt checken?
Ja maar dat is met het gemiddelde aantal posts wat ik zo'n beetje per dag doe.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gister stond je ook al bovenaan zag ik
Ben ik alquote:Op zondag 3 juli 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
straks raak je zijn piemel aan en word je homo ;s
gemiddeld 500 per dag jaquote:Op zondag 3 juli 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat is met het gemiddelde aantal posts wat ik zo'n beetje per dag doe.
niffo is neef ;squote:
netjesquote:
Ik vind 300 niet veel nee. Dat kan je echt wel in 3-4 uurtjes voor elkaar hebben.quote:
wch weerlegt ditquote:Op zondag 3 juli 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Toch knap zoveel posten op FOK! met een klein kind thuis.
Is dit sneer ook naar WCH?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Toch knap zoveel posten op FOK! met een klein kind thuis.
is dit zin goei nederlandsquote:
Hoi beertjequote:
Zo vaak is hij er niet meerquote:
wie kopt hem inquote:Op zondag 3 juli 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn auto moest 10.000 km geleden al beurt hebben gehad oke
Sinds wanneer wij spreken Nederlands goed?quote:
quote:
lekker in de uitlaat banenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn auto moest 10.000 km geleden al beurt hebben gehad oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |