quote:Op zondag 3 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil die gore afgeknabbelde muizen niet bij mijn bed
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.quote:
oh zo, ja goed geregeldquote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.quote:
Jaquote:
Niet gaan plassen dus in de nacht,quote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gaan plassen dus in de nacht,
Nice. Die van mij mag niet naar buiten.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Zosk het volgende:
Maar die heeft het hele EK toch nog niet gepresteerd man
spaar je nog steeds ansichtkaarten?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |