Ah oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
Lijkt me niet echt fris idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.quote:
Die van mij kan dat dus echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik zet de tv uit, tenzij het zo meteen 7 - 0 staat, maar dat geloof ik niet
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij kan dat dus echt niet.
ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.
Ik roep je wel als het zo ver is.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).
4-1quote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatig
Bedankt, dit waardeer ikquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik roep je wel als het zo ver is.
Het staat bij mij op de achtergrond aan.
Ik hoor het toch nietquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openen
IJsland scoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |