Ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt 2 dingen in een wasmachine gedaan?
Wel vliegen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Zou nooit van mijn leven in een oud en klein koekblik rondrijden.
Als het even kan fiets ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Zou nooit van mijn leven in een oud en klein koekblik rondrijden.
ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kut ik keek verkeerd ik bedoel die guy waarmee bodvarsson ging wisselen :s
pech gehad, je bent al gekoppeldquote:Op zondag 3 juli 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kut ik keek verkeerd ik bedoel die guy waarmee bodvarsson ging wisselen :s
laterssquote:
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.quote:
Veel plezier, wanneer vertrek je?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja godver al die ijslanders zijn blond ik ga even op vakantie naar ijsland hoor
30 februariquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel plezier, wanneer vertrek je?
Hermann kwam ze neit eens even vouwenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.
Heb een half uur zo:
![]()
rondgelopen
Oh nee ik zorg wel altijd dat hij vol is. Is ook beter voor de machine.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik deel hier wasruimte met anderen, moest een avond lang wachten tot een machine vrij was, deed ik eentje open en toen zaten er twee handdoeken in.
Heb een half uur zo:
![]()
rondgelopen
met wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga 22 juli al in het huwelijksbootje stappen
huh echtquote:
Ja. Te vol niet maar amper wat in de machine doen is niet heel goed.quote:
Heb jij een kleed voor je poes?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Poezenkleed in de wasHopelijk wil ze er nog op liggen als hij naar bloemetjes enz ruikt.
oh ik doe dat best vaakquote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Te vol niet maar amper wat in de machine doen is niet heel goed.
Voor Kuroi ja. Voor op mijn bed overdagquote:Op zondag 3 juli 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij een kleed voor je poes?
oh ja, snap het.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor Kuroi ja. Voor op mijn bed overdag
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapen ze 's nachts niet bij je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |