Ah oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
Lijkt me niet echt fris idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Dan is ze gewoon in de woonkamer hier. Heb op mijn kamer geen plek voor de kattenbak enz en ik wil dat ook niet.
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.quote:
Die van mij kan dat dus echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
+ Ik wil dat ze snapt dat ze gewoon alleen moet kunnen zijn. En dat is dus 's nachts.
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik zet de tv uit, tenzij het zo meteen 7 - 0 staat, maar dat geloof ik niet
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij kan dat dus echt niet.
ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ga hem juist aanzetten. Lekker op de bank liggen.
Ik roep je wel als het zo ver is.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet als je de tv uit zet.
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb die van mij meteen als kitten alleen gelaten 's nachts. Ze moest wel hehe en ze vind het ook niet erg (nu).
4-1quote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk natuurlijk op internet de stand regelmatig
Bedankt, dit waardeer ikquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik roep je wel als het zo ver is.
Het staat bij mij op de achtergrond aan.
Ik hoor het toch nietquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, die van mij meteen de eerste nacht al. Kon het niet laten uiteindelijk toch de deur te openen
IJsland scoortquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil die gore afgeknabbelde muizen niet bij mijn bed
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.quote:
oh zo, ja goed geregeldquote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kamer zit niet meteen naast de woonkamer. Dus ze kan heel hard miauwen maar ik hoor dat niet hoor met twee deuren er tussen en een gang.
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.quote:
Jaquote:
Niet gaan plassen dus in de nacht,quote:Op zondag 3 juli 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Miauwen doet ze volgens mij ook alleen als ze hoort dat er iemand aan komt.
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).quote:Op zondag 3 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gaan plassen dus in de nacht,
Nice. Die van mij mag niet naar buiten.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Zosk het volgende:
Maar die heeft het hele EK toch nog niet gepresteerd man
spaar je nog steeds ansichtkaarten?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 's nachts vaak buiten (ze kan via de woonkamer door het kattenluikje naar buiten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |