waar wilde je eiglk heen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wou liever ergens anders heen maar ging niet door
maar alles beter dan NL en mag niet klagen maar oke
Die was toch naar Aruba ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zolang je maar niet hetzelfde overkomt als Clumsy
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ooit ook wel naar Suriname willen.
londen of mauritiusquote:
hoe bedoel jequote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
Suriname lijkt mij eigenlijk te relaxed, maar dat kan ook verkeerde beeldvorming zijn
Lekker hele dag parbo bier drinken.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
Suriname lijkt mij eigenlijk te relaxed, maar dat kan ook verkeerde beeldvorming zijn
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordtquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbhquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
londen of mauritius
maar een is superduur en wist niet dat je beurs kreeg van eu en ander was niet echt plek
zijn chinezen daar niet veel waard?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordt
Nou ja, heb het idee dat ze daar heel relaxed werken en dat het ze allemaal wel gebeiteld zit hoe snel iets gaat. Maar zoals gemeld: waarschijnlijk verkeerde beeldvormingquote:
anderen heen gegaan was echt mooi en suriname is natuurlijk helemaal nederlandse en engels zou ook wel chill zijn maar prima zoquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbh
waarom mauritius
Zullen we Zosk sturen?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zijn chinezen daar niet veel waard?
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan hooguit een andere Hollander tegenkomen die je schoenen afpakt en vermoordt
hij heet mauritsquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
die EU-beurs zou ik sws niet meer op rekenen tbh
waarom mauritius
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zuid Amerika trekt mij niet echt, paar gevaarlijke landen ook daar.
denkt iedereen, werkdagen van 8 tot 2 enzoquote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, heb het idee dat ze daar heel relaxed werken en dat het ze allemaal wel gebeiteld zit hoe snel iets gaat. Maar zoals gemeld: waarschijnlijk verkeerde beeldvorming
ga je nog terug?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangen
Gelukkig niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet onthoofd aan een brug gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |