Het liefst ga ik gewoon weer de rest van m'n leven met vakantie. 6 jaar gedaan, maar ik werd op een gegeven moment reismoe.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me voorstellen
lijkt mij echt niet prettig
Ja, dan valt het ook wel mee. Zit je niet continu op elkaars lip.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wil wel graag samenwonen met Moos, wij hebben nu ook al een mooie balans in dingen voor onszelf doen.
Kost helaas ook nogal veel geld lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2016 10:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het liefst ga ik gewoon weer de rest van m'n leven met vakantie. 6 jaar gedaan, maar ik werd op een gegeven moment reismoe.
gwn allebei eigen pc en dan komt alles goedquote:Op zondag 3 juli 2016 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dan valt het ook wel mee. Zit je niet continu op elkaars lip.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh, maar je bent toch vaak al thuis? ;s
ewaaquote:
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kost helaas ook nogal veel geld lijkt me
Hey, vriend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh, maar je bent toch vaak al thuis? ;s
truequote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.
50 euro per dag uitgeven watquote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Reizen kost wel geld ja, maar er zijn landen die goedkoop zijn. Waar je voor 50 euro per dag heel goed kunt leven.
50 euro per dag is een schijntje idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Nederland?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:49 schreef deadprez het volgende:
voor 50 euro per dag kun je hier trouwens ook prima leven
yehquote:
hand geschreven?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hahaha tering he heb net slechtste contract voor een kamer ooit gezien
Sociale huur + huursubsidie en verder niet al te veel met geld smijtenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon met mobiel op fok zitten op het toilet.
Vanillekwark?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hahaha tering he heb net slechtste contract voor een kamer ooit gezien
Is voor mij wel echt verleden tijd. Met kind red je het sowieso niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sociale huur + huursubsidie en verder niet al te veel met geld smijten
kan prima
Oh dacht dat hij het over goedkoop reizen in het algemeen had, daar horen mi geen hotels bij.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie maar voor reizen in hotels is dat wel erg goedkoop.
nee dan is het uiteraard een ander verhaalquote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voor mij wel echt verleden tijd. Met kind red je het sowieso niet.
"massage" 🙄quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef Kurovski het volgende:
Neem de Fillippijnen... Guesthouse 15 per dag, scooter 5 per dag, eten tientje per dag, massage 5 voor een uur. Vliegen, gemiddeld 50 euro per uur, Internationale zorgverzekering 200 per maand. Allemaal best te doen.
17 euro per etmaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar als je 1x naar de hoeren bent geweest niet meer.
picsquote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staan 5 verschillende huurprijzen in... Rustig 20 taalfouten in 5 a4'tjes
Met happy endingquote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef zeer het volgende:
[..]
dat behoort tot een standaard dag bij jou?
sws dat vanillekwark fucking chille huisbaas isquote:
Dan zit net d'r mond vol.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
17 euro per etmaal.
Doen ze nog je was ook.
en dan valt jou waarschijnlijk de helft neit eens opquote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahhaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:53 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan valt jou waarschijnlijk de helft neit eens op
Hoe doen die arme bijstandsmoedertjes dat dan!!quote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voor mij wel echt verleden tijd. Met kind red je het sowieso niet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat klinkt als legale verkrachtingquote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
17 euro per etmaal.
Doen ze nog je was ook.
Weet nietquote:Op zondag 3 juli 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws dat vanillekwark fucking chille huisbaas is
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er staat srs 385 euro (zegge: driehonderd euro)
Die krijgen werkelijk uit iedere gaten en hoeken een uitkering binnen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doen die arme bijstandsmoedertjes dat dan!!
o ja want ik ben domquote:Op zondag 3 juli 2016 10:53 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan valt jou waarschijnlijk de helft neit eens op
Ik was gewoon erg man. Op een gegeven moment nam ik er twee.quote:
thezappa lijkt me ook een chille accountantquote:Op zondag 3 juli 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat klinkt als legale verkrachting
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
thezappa lijkt me ook een chille accountant
totdat 'ie al je wodka opdrinkt en de bloem voor coke aanziet terwijl jij bedrijfsadvies vraagt
Voor 17 euro?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg man. Op een gegeven moment nam ik er twee.
haha echt sneu die makelaars manquote:Op zondag 3 juli 2016 10:54 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je nog mooi alle kanten op
m'n vriendin had een handgeschreven huurt contract in d'r vorige woning
op ons huurcontract nu stond het verkeerde adresterwijl we via zo'n huurmakelaar het huis gevonden hadden
alles doorgekrast en met de hand er bij geschreven
Oeh, nee bedanktquote:
Denk dat ik ook maar zwanger ga worrequote:Op zondag 3 juli 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die krijgen werkelijk uit iedere gaten en hoeken een uitkering binnen.
waar is die tjapquote:Op zondag 3 juli 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou me daar niet echt prettig bij voelen denk ikquote:
dat weet niemandquote:
Nee, sowieso niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou me daar niet echt prettig bij voelen denk ik
m'n huisbaas moest er ook voor betalen hehquote:Op zondag 3 juli 2016 10:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha echt sneu die makelaars man
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Bizar weinig kaas op z'n brood, en dan de helft van z'n brood buiten het tosti-ijzer.
Gvd ik kan dit niet aanzien.
ik ookquote:
daar heb je toch ook wel vaker verhalen over gepostquote:
Niets persoonlijksquote:
Die man heeft alles bij elkaar al zo'n 890 jaar levenservaring. Wel mooi hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb je toch ook wel vaker verhalen over gepost
oelalaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:00 schreef zeer het volgende:
[..]
je houdt gewoon niet van extreem knappe mannen, i get it
ja hier ook, 450¤ bemiddelingskosten.. Doe normaal ookquote:Op zondag 3 juli 2016 10:57 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n huisbaas moest er ook voor betalen hehvoor de bemiddeling
vroeg 'ie aan ons of we genoegen namen met zo'n contract
'moet je aan je klant vragen'
huisbaas lachen, hij blozen
Was nog even naar de stadquote:Op zondag 3 juli 2016 11:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel owkee, zo even douchen, en jij?
Klopt.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:00 schreef zeer het volgende:
[..]
je houdt gewoon niet van extreem knappe mannen, i get it
Je kan het betalen en met terugwerkende kracht terug eisen via geschillencommissie oid. Had bij m'n studentenhuis met terugwerkende kracht een deel van m'n huur teruggeëist en gekregen omdat het pandjesmelkers warenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hier ook, 450¤ bemiddelingskosten.. Doe normaal ook![]()
Mag volgens jurisprudentie ook helemaal niet voor die studentenkamers
voor een peuter met het syndroom van down jaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
Miniatuur Lego TGV waar ik mee bezig ben.
Geinig toch?
[ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:05 schreef zeer het volgende:
[..]
voor een peuter met het syndroom van down ja
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:05 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik medisch en psychisch geschikt bevonden voor watchduties bridge/engine room all ships.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:05 schreef zeer het volgende:
[..]
lkkrquote:Op zondag 3 juli 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Gisteren maar weer eens hasj gerookt, dat was lang geleden.
Ik 6 liter bier of zo. Was misschien een beetje te veel.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Dat was te merkenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik 6 liter bier of zo. Was misschien een beetje te veel.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Italie de lat wat hoger had gelegd gister had die gezeten.
Wrmquote:
Kankerjunk.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
wat houdt je tegenquote:
Dat heb ik niet gehaald denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik praat toch ook niet meequote:Op zondag 3 juli 2016 11:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik meepraten met mensen hier
gwn leukquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja een keer een joint roken is idd wel heel onverstandigquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik medisch en psychisch geschikt bevonden voor watchduties bridge/engine room all ships.
[..]
door een peuter met het syndroom van down ja
M'n buuv' was er pas om 2 uur geloof ik en nu is ze alleen gaan wandelen. Beetje rotweek gehad begreep ik.quote:
's Nachts?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' was er pas om 2 uur geloof ik en nu is ze alleen gaan wandelen. Beetje rotweek gehad begreep ik.
zo ben jij ook ooit begonnenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja een keer een joint roken is idd wel heel onverstandig
dronk is oké maar met coke erbij werd ik wel altijd een beetje cocky. wat ik normaal helemaal niet ben. zehmaquote:
net als duizenden anderenquote:
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
Tevens pas 18x gepost ofzo.
YOLO.
cokequote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Drug het volgende:
[..]
dronk is oké maar met coke erbij werd ik wel altijd een beetje cocky. wat ik normaal helemaal niet ben. zehma
Had ik het gisteren ook nog lang over met m'n vrienden.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
YOLO.
Eckte Nederlander hè.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat maakt het zelfs nog erger eigenlijk haha.
Heeft Iwanius deze gif gemaakt door zijn tv te filmen?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genot
YOLO.
Ja, kwam wel bij dat het eerste deel bizar slecht geschoten werd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.
Zelden zoveel slechte penalties in zo'n kort tijdsbestek gezien.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zat wel nagels te bijten bij deze reeks overigens.
Eerste balcontactquote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Had ik het gisteren ook nog lang over met m'n vrienden.
Kwam er speciaal in om een penalty te nemen en vervolgens komt hij met zo'n aanloop en dito schot.
Nee, is niet van Iwaniusquote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Iwanius deze gif gemaakt door zijn tv te filmen?
Ja dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kwam wel bij dat het eerste deel bizar slecht geschoten werd.
bijna iedere jongere in nederland volgens mij welquote:
neequote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ach als supplement was het altijd wel prima
Dat terwijl de moffen toch aardig wat ervaring hebben met schieten van zo'n dergelijke afstand.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Zelden zoveel slechte penalties in zo'n kort tijdsbestek gezien.
Hahaha. Wat voorspel je voor vanavond?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste balcontact
Bal pingpongt nu nog tussen Pluto en Mercurius in
.....quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat terwijl de moffen toch aardig wat ervaring hebben met schieten van zo'n dergelijke afstand.
Inderdaad, lang geleden in ieder geval.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Zelden zoveel slechte penalties in zo'n kort tijdsbestek gezien.
Heb je de dag erna ten minste geen kater.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ach als supplement was het altijd wel prima
Ja echtquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat terwijl de moffen toch aardig wat ervaring hebben met schieten van zo'n dergelijke afstand.
Ik voorspel niets meer dit EK.quote:
Toen niks. Vond het niet heel spannend.quote:
gewoon neequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had liever Italië zien winnen. Weet niet waarom.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had verwacht dat hij juist ongecontroleerd over het doel zou schieten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, lang geleden in ieder geval.
Ben wel blij dat Boateng zijn fout heeft rechtgezet.
Ja, is om het even. Wat denk jij vanavond?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Had liever Italië zien winnen. Weet niet waarom.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon nee
lekker je hele hart naar de tyfus helpen
Ik denk dat ze 2-0 winnen door late goals.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voorspel niets meer dit EK.
Werkelijk alles heb ik fout. Kut EK
Als ik dan toch mag hopen, hoop ik op Frankrijk exit. Maar dat is weer niet leuk met het oog op Duitsland in de halve finale.
Hartaanval... yolo tochquote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon nee
lekker je hele hart naar de tyfus helpen
Die werd herdacht vlak voor de wedstrijd. Bizar wel dat men daarvoor ging klappen.quote:
lijkt me ook ontzettend overratedquote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen niks. Vond het niet heel spannend.
Doe normaal godverdomme.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Had liever Italië zien winnen. Weet niet waarom.
srs, coca-ethyleen is echt een enorme aanslag op je hartquote:
Die gast heeft echt een geweldige trap man.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Had verwacht dat hij juist ongecontroleerd over het doel zou schieten.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/thuglifevideo/videos/585271614987469/
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt me ook ontzettend overrated
Griezmann in vorm, zou wel leuk zijn opzich.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 2-0 winnen door late goals.
iedereen klapt tegenwoordig bij een minuut stiltequote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die werd herdacht vlak voor de wedstrijd. Bizar wel dat men daarvoor ging klappen.
Tsja, hij ziet er wel lomp uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een geweldige trap man.
Oh ik wel hoor, kon deze ook nog wel waarderen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bij wedstrijden van Duitsland tot nu toe amper genoten.
kijk 'm helemala wetenschappelijk doenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, coca-ethyleen is echt een enorme aanslag op je hart
quote:
Vind ik ook raar. Sowieso word ik een beetje moe van het herdenken van al die aanslagen. Niet dat ik het niet erg vind. Begrijp me niet verkeerd. Maar kap ermee! Zo blijf je bezig in deze tijd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen klapt tegenwoordig bij een minuut stilte
Geen idee waarom
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
kijk 'm helemala wetenschappelijk doen
luister naar Willoow:
Eens wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.
Absoluut, maar ze spelen ook wel goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Griezmann in vorm, zou wel leuk zijn opzich.
Ja, vind ik ook niks meer.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als dronken zijn trouwens
Klopt, maar bij die Italianen zie je meer passie. Die leggen hart en ziel erin.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, kon deze ook nog wel waarderen.
Tegen Ierland waren ze wel even de weg kwijt vanaf het begin. Tweede helft wel beduidend beter.quote:
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar bij die Italianen zie je meer passie. Die leggen hart en ziel erin.
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ben al lang mee gestopt hoor. drank ook
Vind Koscielny ook goed tot nu toe.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ironisch zegquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Fuck it.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallenquote:
ja idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
Haha ja bij sommige landen leeft dat echt enorm.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
ja zie je welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallen
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd.
Zou sws niet meezingen
jaquote:
opendeur.exe dubbelklikquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
Ook ja, er zijn sowieso wel een paar uitblinkers. De hele achterhoede van Duitsland is overigens erg goed, die hummels voorzetten ook.quote:
Vind ook niet echt dat het wat doet ofzo.quote:
nationalistisch gezeverquote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.
Nederland heeft dat ook een zwak volkslied. Alles zit erin, behalve Nederland zelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.
ja mij een kuttijd bezorgenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind ook niet echt dat het wat doet ofzo.
Vind Hummels juist niet zo geweldig dit toernooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook ja, er zijn sowieso wel een paar uitblinkers. De hele achterhoede van Duitsland is overigens erg goed, die hummels voorzetten ook.
Ik vind het ook onzin voor iedere wedstrijd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland heeft dat ook een zwak volkslied. Alles zit erin, behalve Nederland zelf.
Ja na 7x het Spaanse volkslied te hebben gehoord van 2008 t/m 2012 op werkelijk ieder toernooi ben je er ook wel klaar mee. Same met de moffen nu. Godverdomme zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin voor iedere wedstrijd.
Ik vind hem zeker niet uitblinken nee, maar die ballen die hij gisteren naar voren werkte zaten een paar lekkere tussen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind Hummels juist niet zo geweldig dit toernooi.
ja eensquote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
Sport zou juist moeten verbroederen. Voetbal vind ik wat dat betreft maar halfgaar nationalisme.
Bij voetbal is dat juist, op grote toernooien dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
Sport zou juist moeten verbroederen. Voetbal vind ik wat dat betreft maar halfgaar nationalisme.
Wij hadden de groepsfase niet overleefd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Chai het volgende:
Af en toe vraag ik me af hoe dit EK zou zijn geweest als NL ook meedeed als ik zie hoe leuk andere kleine landen het doen, maar dan denk ik weer aan die spelers van ons die spelen alsof ze in de D1 nog een beetje moeten wennen aan de buitenspelregel.
Kan het me niet meer herinneren.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem zeker niet uitblinken nee, maar die ballen die hij gisteren naar voren werkte zaten een paar lekkere tussen.
Olympische spelen niet dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef Kurovski het volgende:
quote:
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja na 7x het Spaanse volkslied te hebben gehoord van 2008 t/m 2012 op werkelijk ieder toernooi ben je er ook wel klaar mee. Same met de moffen nu. Godverdomme zeg.
hahahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vrouwen joggingbroeken zitten veel lekkerder dan die van mannen
gaytjequote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als je geen lul en ballen hebt jaquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb zo'n schapen onesie, dat zit pas lekkerquote:Op zondag 3 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik veroordeel je er verder ook niet omquote:
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel je er verder ook niet om
Zou liever doodgaan danquote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederlands volkslied zou gewoon het bloed, zweet en tranen moeten zijn van André Hazes.
mag ik keertje aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schapen onesie, dat zit pas lekker
heeft ze je gecupt dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heb ik niet en zijn scheef vraag maar aan chloortje
klonknwel judgementalquote:Op zondag 3 juli 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel je er verder ook niet om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |