Ik denk dat ze 2-0 winnen door late goals.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voorspel niets meer dit EK.
Werkelijk alles heb ik fout. Kut EK
Als ik dan toch mag hopen, hoop ik op Frankrijk exit. Maar dat is weer niet leuk met het oog op Duitsland in de halve finale.
Hartaanval... yolo tochquote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon nee
lekker je hele hart naar de tyfus helpen
Die werd herdacht vlak voor de wedstrijd. Bizar wel dat men daarvoor ging klappen.quote:
lijkt me ook ontzettend overratedquote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen niks. Vond het niet heel spannend.
Doe normaal godverdomme.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Had liever Italië zien winnen. Weet niet waarom.
srs, coca-ethyleen is echt een enorme aanslag op je hartquote:
Die gast heeft echt een geweldige trap man.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Had verwacht dat hij juist ongecontroleerd over het doel zou schieten.
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/thuglifevideo/videos/585271614987469/
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lijkt me ook ontzettend overrated
Griezmann in vorm, zou wel leuk zijn opzich.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 2-0 winnen door late goals.
iedereen klapt tegenwoordig bij een minuut stiltequote:Op zondag 3 juli 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die werd herdacht vlak voor de wedstrijd. Bizar wel dat men daarvoor ging klappen.
Tsja, hij ziet er wel lomp uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een geweldige trap man.
Oh ik wel hoor, kon deze ook nog wel waarderen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bij wedstrijden van Duitsland tot nu toe amper genoten.
kijk 'm helemala wetenschappelijk doenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, coca-ethyleen is echt een enorme aanslag op je hart
quote:
Vind ik ook raar. Sowieso word ik een beetje moe van het herdenken van al die aanslagen. Niet dat ik het niet erg vind. Begrijp me niet verkeerd. Maar kap ermee! Zo blijf je bezig in deze tijd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen klapt tegenwoordig bij een minuut stilte
Geen idee waarom
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
kijk 'm helemala wetenschappelijk doen
luister naar Willoow:
Eens wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.
Absoluut, maar ze spelen ook wel goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Griezmann in vorm, zou wel leuk zijn opzich.
Ja, vind ik ook niks meer.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als dronken zijn trouwens
Klopt, maar bij die Italianen zie je meer passie. Die leggen hart en ziel erin.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, kon deze ook nog wel waarderen.
Tegen Ierland waren ze wel even de weg kwijt vanaf het begin. Tweede helft wel beduidend beter.quote:
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, maar bij die Italianen zie je meer passie. Die leggen hart en ziel erin.
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:20 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ben al lang mee gestopt hoor. drank ook
Vind Koscielny ook goed tot nu toe.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus de beste verdediger van het EK, eigenlijk ook wel van dit moment. Behalve die fout die hij maakte speelt hij echt als een baas.
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ironisch zegquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Fuck it.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die passie zie je wel ja, die drie gele kaarten in 5 minuten.![]()
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallenquote:
ja idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
Haha ja bij sommige landen leeft dat echt enorm.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italianen zijn net als Brazilianen tijdens het volkslied. Die geven alles tijdens het meezingen daarvan. Ongelooflijk, doe even normaal zeg.
ja zie je welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd want ik voel me altijd heel snel aangevallen
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan hoef je je ook niet zo aangevallen te voelen
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd.
Zou sws niet meezingen
jaquote:
opendeur.exe dubbelklikquote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
wmb schaffen ze dat echt af bij het voetbal. Boeit me echt geen reet die volksliederen.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja bij sommige landen leeft dan echt enorm.
Ook ja, er zijn sowieso wel een paar uitblinkers. De hele achterhoede van Duitsland is overigens erg goed, die hummels voorzetten ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |